بهترین سمعک برای کم شنوایی

بهترین سمعک برای کم شنوایی

انواع بهترین سمعک برای کم شنوایی

بهترین سمعک برای کم شنوایی :: ما یک فرضیه می کنیم و می گوییم که شما به تازگی یک آزمایش شنوایی انجام داده اید. شما با شنوایی شناس خود بوده اید و نتایج ایده آل نیستند. آنها نشان می دهند که شما کم شنوایی دارید، به این معنی که برای مبارزه با آن به سمعک نیاز دارید. نگران نباشید، سمعک ها دستگاه های شگفت انگیزی هستند که صدا را به زندگی شما باز می گرداند. بدیهی است که شما چند سوال دارید و

سوال اصلی این است که بهترین سمعک ها کدامند؟

به دلیل وجود انواع و سبک های مختلفی از سمعک به طور قطعی نمی توان گفت کدام سمعک بهترین است. با این حال، نکاتی وجود دارد که برای انتخاب بهترین سمعک برای یک شخص خاص مفید است. مهمترین جنبه ها برای شناسایی بهترین نوع سمعک شامل موارد زیر است: - راحتی سمعک - سبک سمعک - امکاناتی که سمعک ارایه می کند بنابراین، بهترین سمعک ها کدامند؟ شنوایی شناس شما می تواند پس از معاینه ی شما به راحتی به این سوال پاسخ دهد. بهترین دستگاه ها آنهایی هستند که برای شما مناسب هستند. در معاینه شنوایی خود شرکت کنید، نتایج خود را دریافت کنید و در مورد گزینه های مختلف با شنوایی شناس خود صحبت کنید. افراد درجات مختلفی از کم شنوایی دارند و انواع مختلفی دارد. به این ترتیب، همه چیز در مورد یافتن سمعکی است که به مشکلات خاص شما کمک کند. در کنار این، باید کاملا مناسب باشد و به سبکی باشد که شما از آن راضی هستید. ما از شما می‌خواهیم در صورت نیاز به کمک برای انتخاب بهترین سمعک به شنوایی‌شناس مراجعه کنید

بهترین سمعک برای کم شنوایی بهترین برند سمعک کدام است؟

برندهای مختلفی از سمعک وجود دارد اما بهترین برندهای اصلی موجود در ایران عبارتند از: برنافون اتیکن فوناک صدا رکستون سیگنیا (زیمنس) نوآوری های سونیک استارکی یونیترون وایدکس هیچ «بهترین برند» برای سمعک وجود ندارد. این بدان معنا نیست که همه آنها یکسان هستند - مارک های مختلف بر جنبه های مختلف شنوایی تمرکز می کنند، بنابراین گاهی اوقات ممکن است یک برند بهتر از دیگری با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. “این در مورد برند سمعک نیست، بلکه به نحوه برنامه ریزی سمعک مربوط می شود." مدیر عامل کلینیک های زنجیره ای نوروسسنسوری می گوید: "در 80 درصد موارد، برند مهم نیست. هر برندی محصول مناسبی در محدوده خود دارد. آنچه واقعا مهم است انتخاب محصول مناسب برای فرد است. از همه مهمتر، برنامه نویسی آن دستگاه ها است. یک دستگاه فقط به همان اندازه برنامه ریزی شده است. با این حال، تقریباً در 20٪ موارد، مارک های خاص بهتر نیازهای خاص را برآورده می کنند." همه برندهای ذکر شده در بالا بین 65 تا 68 درصد رضایت کلی را کسب میکنند. بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که تفاوت کمتر از چهار درصد بین هر دو محصول به این معنی است که آنها تفاوت قابل توجهی ندارند، به این معنی که همه این مارک‌ها تقریباً یکسان ارزیابی می‌کنند. با این حال، این نه سطوح مختلف فناوری در هر برند را در نظر می‌گیرد و نه این که کمک برای فرد چقدر خوب برنامه‌ریزی شده است - یک محصول درجه یک و با برنامه‌ریزی ضعیف به خوبی یک محصول خوب برنامه‌ریزی شده نخواهد بود.

بهترین سمعک برای کم شنوایی کدام نوع سمعک را باید بخرید؟

استفاده از سمعک می تواند به تقویت شنوایی شما کمک کند و به لذت بخشیدن به فعالیت های روزمره کمک کند. اما وقتی نوبت به انتخاب سمعک می رسد، باید بهترین نوع سمعک را با توجه به فعالیت انتخابی خود و همچنین متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کنید. گزینه‌های مختلفی از نظر شکل فیزیکی سمعک وجود دارد و ارائه‌دهنده خدمات شنوایی به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که کدام یک برای شرایط و سبک زندگی شما مناسب‌تر است.

سمعک نامرئی :

برای بسیاری از افراد، سمعک نامرعی مهم است - آنها نمی خواهند دیگران متوجه شوند که سمعک دارند. با این حال، برخی استدلال می کنند که سمعک قابل توجه لزوما چیز بدی نیست - اگر دیگران متوجه شوند که سمعک دارید، می توانند نحوه تعامل آنها با شما را مطابق با آن تغییر دهند. مدل‌های Invisible in Canal (IIC) تقریباً نامرئی هستند - آنها یک چوب (دسته) کوچک دارند که از کانال شما بیرون می‌زند تا بتوانید کمک را وارد کرده و خارج کنید. سمعک‌های فوناک نسبت به مدل‌های معمولی IIC کوچک‌تر هستند و در عمق بیشتری از کانال استفاده می‌شوند و آنها را واقعاً نامرئی می‌کند. آنها 24 ساعته، حتی هنگام دوش گرفتن، سر جای خود می مانند، و یکبار مصرف هستند، بنابراین نیازی به تعویض باتری ندارید - کمک ها قبل از تعویض با کمک شنوایی شناس، حدود 2 تا 3 ماه دوام می آورند. شما برای آنها به جای هزینه یکباره، بر اساس اشتراک می پردازید، و می توانید سالانه 0000 تا 0800 برای هر گوش حساب کنید. در حالی که به نظر می رسد گرانتر از سایر سمعک ها است، نامرئی بودن و سهولت تنظیم و فراموش کردن آن ممکن است برای برخی ارزشمند باشد. مزیت دیگر این است که شما به طور خودکار جدیدترین فناوری را با ارتقاء آن دریافت می کنید.

سمعک پشت گوش:

نگهداری سمعک های پشت گوش (BTE) نسبتاً آسان، قابل اعتماد و مناسب برای تمام سطوح کم شنوایی است. آنها شامل یک کیس هستند که حاوی میکروفون، پردازنده، تقویت کننده و باتری است که پشت گوش قرار می گیرد و این توسط یک لوله صوتی به قطعه ای که در کانال گوش قرار می گیرد متصل می شود. قطعات باز دارای گنبدی هستند که به جای قالب گوش در گوش قرار می گیرد و به صداهای طبیعی اجازه ورود می دهد. سمعک های گیرنده در گوش (RITE)، گیرنده در گوش (RIE) یا گیرنده در کانال (RIC) : مانند تلاقی بین سمعک پشت گوش و سمعک های داخل گوش هستند - آنها یک واحد پشت گوش دارند، مانند سمعک های پشت گوش ، که حاوی باتری است. میکروفون/ها و پردازنده، اما گیرنده (بلندگو) در مجرای گوش شما قرار می گیرد و این دو قطعه توسط یک سیم نازک به هم متصل می شوند. واحد پشت گوش کوچکتر از کمک های پشت گوش است که گیرنده را در واحد اصلی دارند. اینها محبوب‌ترین مدل‌ها در سراسر جهان هستند، و در حالی که برخی از کاربران ممکن است نگران باشند که نسبت به انواع دیگر قابل توجه‌تر هستند، سیم نازک است و تمایل دارد در امتداد چین بین گوش و صورت شما بنشیند.
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
مشاوره و تجویز سمعک های مخصوص وزوز گوش و نحوه استفاده از این سمعک ها در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.