سمعک آلفا برنافن

سمعک آلفا برنافن
.

سمعک آلفا برنافن Alpha

. سمعک Alpha از جدیدترین سمعک های برنافن و محصول سال 2021-2020 می باشد. در سمعک الفا برنافن تکنولوژی Hybrid استفاده شده است که در دیگر سمعک های برنافن وجود ندارد. از ویژگی این تکنولوژی ترکیب دو ویژگی اساسی شامل راحتی شنیدن بیمار در محیط های مختلف و درک گفتار در محیط های شلوغ می باشد که سبب طبیعی شنیدن صدا همانند افراد نرمال می شود. امکاناتی نظیر شارژری بودن سمعک، استفاده از برنامه های موبایل نظیر پیدا کردن سمعک که برای افراد با آلزایمر و فراموشی گزینه بسیار مناسبی می باشد. دیگر ویژگی های این سمعک توانایی اتصال به تمامی وسایل صوتی و موبایل می باشد که با نصب app توانایی تغییر ولوم، برنامه های سمعک و میزان شارژ باتری امکان پذیر می باشد. .

جدیدترین تکنولوژی هیبرید در سمعک آلفا برنافن

. سمعک Alpha برنافن محصول سال 2020-2021 می باشد که از جدیدترین سمعک های این برند می باشد. سمعک الفا به صورت پشت گوشی ریک و برای بیماران با کم شنوایی ملایم تا عمیق مناسب می باشد. در نتیجه مدل های نامریی و داخل گوشی در سمعک آلفا وجود ندارد. سمعک آلفا Alpha همانند سایر سمعک ها دارای چندین مدل می باشد که شامل الفا 1، الفا 3، الفا 5، الفا 7 و الفا 9 می باشد. برخلاف سمعک های اتیکن الفا 9 دارای بالاترین رده و الفا 1 دارای پایین ترین رده است(در سمعک اتیکن نظیر سمعک مور رده 1 بالاترین رده و رده 3 پایین ترین رده می باشد). جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در سمعک های برنافن تکنولوژی هیبرید می باشد. تکنولوژی هیبرید با استفاده از 4 ویژگی خود سبب بالاترین درک گفتار و راحتی در شنوایی می شود. تکنولوژی 2021 هیبرید تنها در سمعک های آلفا Alpha به کار رفته است و مدل های پایین تر فاقد این تکنولوژی می باشند. سمعک آلفا برنافن

ویژگی های تکنولوژی هیبرید در سمعک آلفا برنافن

*Hybrid Balancing
  • تعادل بین رسایی صدا و راحتی شنیدن
  • کاهش نویز در گفتار و افزایش نسبت سیگنال به نویز در سمعک
*Hybrid Noise Management
  • برنامه های دایرکشنالیتی هوشمند و کاهش نویز هوشمند سبب کاهش نویز در 24 باند سمعک می شود.
  • بهبود الگوریتم های کاهش نویز هوشمند
*Hybrid Sound Processing
  • پردازش های صدا به صورت موازی در زمان و فرکانس صدا
  • تراکم پهن باند آواهای صدا در 24 باند سمعک
*Hybrid Feedback Canceller
  • استفاده از ترکیب کنسل کردن فیدبک براساس فاز و مدولیشن های طیفی زمانی جهت حذف سوت سمعک
  • افزایش محدوده تنظیم سمعک بدون وجود فیدبک
با استفاده این چهار ویژگی در تکنولوژی هیبرید بالاترین درک گفتار در محیط های شلوغ و ساکت برای بیمار فراهم می شود. همچنین راحتی شنیدن، عدم وجود سوت یا فیدبک، کاهش نویزهای محیط، امکان تنظیم در محدوده وسیعتر شنوایی بدون فیدبک و ویژگی های دیگر بهترین کیفیت صدا را برای بیمار به وجود می آورد. براساس تجربه تجویز سمعک الفا برای بیماران با کم شنوایی های مختلف رضایت بیماران نسبت به سایر مدل های سمعک بسیار بالا می باشد و با تنظیم در جلسه اول به درک گفتار مناسب دست پیدا می کند. .

آیا سمعک جدید الفا قابل شارژ می باشد؟

. از ویژگی های قابل توجه در شارژ شدن سمعک امکان شارژ سریع سمعک می باشد. طبق گفته کمپانی برنافن با 3 ساعت شارژ شدن سمعک امکان استفاده در طول روز فراهم می شود. همچنین در صورت خراب شدن باتری لیتیوم-یون امکان تعویض در کلینیک وجود دارد و لازم به ارسال به شرکت نمی باشد. .

آیا امکان اتصال سمعک آلفا با موبایل یا سایر وسایل صوتی وجود دارد؟

. سمعک الفا علاوه بر اتصال مستقیم به موبایل(امکان تغییر ولوم و برنامه ها یا استفاده به صورت هنزفری و ایرپاد)، امکان اتصال به TV و سایر وسایل صوتی را دارد. TV Adaptor: تماشای تلویزیون و گوش دادان به صدای آن به صورت مستقیم از طریق سمعک. سمعک آلفا برنافن در واقع این رابط امکان ارتباط بین سمعک و تلویزیون را فراهم می کند. شاید بسیاری از بیماران به این وسیله نیاز نداشته باشند اما بیماران با افت شدید و بالاتر رابط تلویزیون سمعک بسیار مفید می باشد زیرا اطلاعات را بع صورت مستقیم و بدون دخالت نویز محیط به سمعک بیمار منتقل می کند با این کار درک بیمار برای صدای تلویزیون چند درصد بالاتر می رود که بسیار ارزشمند می باشد. Remote Control: امکان تنظیم ولوم و برنامه های سمعک SoundClip: امکان شنیدن گفتار به صورت هندزفری، اتصال به میکروفون خارجی و بدون دخالت نویزها با استفاده از اکسسوری های سمعک رضایت بیماران از درک گفتار و سمعک بالا می رود و بیمار به راحتی صداها را درک می کند بخصوص با سمعک های جدید که نسبت سیگنال به نویز بالایی فراهم می کنند. .
سوالات اکثر بیماران در مورد سمعک جدید الفا
*جدیدترین سمعک گروه برنافن چیست؟ سمعک الفا برای افت های ملایم تا شدید و سمعک لیوکس Leox برای افت های شدید و عمیق جزء جدیدترین مدل های سمعک برنافن می باشد. *قیمت سمعک آلفا برنافن چقدر است؟ سمعک الفا در 5 رده وجود دارد و رده 9 از تمام رده ها بالاتر و دارای قیمت بیشتری می باشد و رده 1 پایین ترین رده و در نتیجه قیمت کمتری دارد. به صورت تقریبی قیمت الفا یک در حدود 16-15 تومن به بالا می باشد.  *سمعک معادل الفا در گروه اتیکن چه نام دارد؟ سمعک الفا در گروه برنافن به صورت حدودی معادل سمعک مور در اتیکن می باشد. *آیا سمعک الفا برای کودکان و سالمندان مناسب است؟ بله. سمعک الفا برنافن به دلیل تکنولوژی و امکانات بالا نظیر سیستم وایرلس دو گوشی، انتقال فرکانسی، میکروفون اداپتیو دایرکشنال و... هم برای اطفال و هم سالمندان بهترین گزینه می باشد. .
کلینیک سمعک فراشنوا
کلینیک شنوایی و وزوز فراشنوا به صورت تخصصی بر روی درمان و حذف وزوز گوش فعالیت دارد و تاکنون با استفاده از روش های صدادرمانی، ماسکر، تحریک الکتریکی، ویتامین ها، رژیم غذایی، موسیقی درمانی و لیزر گوش توانسته ایم بسیاری از مراجعین با مشکل وزوز گوش را درمان کنیم. علاوه بر این مرکز فراشنوا تجویز انواع مدل های سمعک 2022-2023-2021 برای بزرگسالان و کودکان با شرایط خرید اقساطی انجام می دهد. همچنین در صورت خراب شدن سمعک یا از کار افتادن سمعک با مراجعه به مرکز فراشنوا در سریعترین زمان ممکن سمعک تعمیر می شود.  برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین سمعک فراشنوا تماس حاصل فرمایید: 02188949368 02188958823 09105241071 برای مشاهده نتایج تجویز انواع سمعک و درمان های وزوز گوش به پیج فراشنوا در اینستاگرام مراجعه فرمایید: Samak_Farashenava@ کانال علمی تلگرام مرکز فراشنوا: https://t.me/farashenava

دیدگاه ها درباره سمعک آلفا برنافن

قیمت سمعک آلفا 1 چنداست اصل ان ساخت دانمارک است ؟ ایا ساخت جین هم در بازار هست

سلام
سمعک الفا مال کشور سویس است و از جدیدترین محصولات این برند محسوب میشه
این سمعک مدل چینی ندارد
برای قیمت با شماره های مطب تماس بگیرید راهنماییتون می کنند
برای مشاوره در این زمینه با متخصصین فراشنوا تماس حاصل فرمایید
09105241071
02188949368
02188958823
برای مشاهده تجربه مراجعین از درمان وزوز و تجویز سمعک به پیج فراشنوا مراجعه فرمایید:
www.instagram.com/samak_farashenava


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.