سمعک مارول فوناک

سمعک مارول فوناک
.

جدیدترین سمعک فوناک

سمعک Phonak یکی از برندهای گروه Sonova می باشد. گروه سمعک های Sonova شامل سمعک فوناک، سمعک هانساتون، سمعک یونیترون می شود.

هر یک از این برندها دارای سمعک های داخل گوشی، پشت گوشی و پرقدرت می باشند.

سمعک فوناک محصول کشور سویس می باشد و در ایران دارای چندین سال فعالیت بسیار درخشان در زمینه سمعک های پرقدرت نظیر سمعک نایدا شناخته می شود.

در اینجا به جدیدترین سمعک فوناک، سمعک مارول و ویژگی های این مدل جدید اشاره می شود.

*سمعک مارول Sky Marvel فوناک

*سمعک مارول Belero Marvel فوناک

*سمعک مارول Virto Marvel فوناک

سمعک مارول فوناک

سمعک Sky Marvel فوناک

ارتباطات نزدیک برای رشد اجتماعی، احساسی و شناختی کودکان نقش مهمی دارد. سمعک sky مارول توانایی دریافت صدای واضح و دسترسی بیشتر به کلمات و مکالمات را برای کودکان مهیا می کند.

این سمعک ها تنها به صورت پشت گوشی و دارای قدرت های مختلف جهت پوشش افت های شنوایی مختلف طراحی شده اند.

.

ویژگی ها و امکانات سمعک جدید اسکای مارول فوناک:

  • صدای واضح و قوی

سیستم پردازشی AutoSense Sky اولین سیستم پردازشی ساخته شده برای کودکان جهت فراهم کردن تجربه عالی شنیداری در محیط های شلوغ و نویزی می باشد.

  • اتصال به گوشی های هوشمند و وسایل جانبی سمعک

سمعک Sky Marvel توانایی ارتباط مستقیم با گوشی های هوشمند و دیگر وسایل بلوتوث دار دارد و کودک به راحتی می تواند از شنیدن موسیقی، تلویزیون و گفتار همانند کودکان عادی لذت ببرد.

  • توانایی شارژ کردن

سمعک بدون باتری یا سمعک شارژی از ویژگی های سمعک جدید مارول اسکای می باشد.

  • طراحی ویژه برای کودکان

عدم توانایی دستکاری سمعک توسط کودک

سمعک مارول فوناک

سمعک مارول Belero Marvel فوناک

سمعک Belero برای کم شنوایی های ملایم تا شدید با امکانات و ویژگی های اشاره شده در سمعک اسکای طراحی شده است.

.

ویژگی های سمعک بلورو مارول فوناک Belero Marvel

  • صدای واضح و قوی

درک بیشتر گفتار در محیط شلوغ و پرسروصدا، تلاش کمتر جهت درک گفتار و حس ایجاد تفاوت نسبت به قبل از دیگر ویژگی های این سمعک می باشد.

  • اتصال به گوشی های هوشمند و وسایل جانبی سمعک

سمعک Belero Marvel توانایی ارتباط مستقیم با گوشی های IOS و اندورئید و دیگر وسایل بلوتوث دار دارد و همچنین استفاده از سمعک به عنوان هندزفری، گوش دادن به موسیقی، و ... قابل استفاده می باشد.

  • توانایی شارژ کردن

تکنولوژی شارژ کردن سمعک در گروه مارول سبب استفاده آسان، شارژ سریع و استفاده در تمام روز بدون نیاز به شارژ مجدد شده است.

سمعک مارول فوناک

از دیگر سمعک های پشت گوشی گروه مارول، Audeo Marvel می باشد که جزء جدیدترین سمعک های این گروه می باشد و همانند سایر سمعک های این گروه دارای امکانات اشاره شده می باشد.

.

سمعک ویرتو مارول فوناک Virto Marvel 

سمعک ویرتو مارول از دیگر سمعک های این گروه می باشد که تنها به صورت داخل گوشی از پیش ساخته شده می باشد و ویزگی قابل توجه در این سمعک نامریی، سیستم وایرلس و بلوتوث می باشد که توانایی ارتباط مستقیم با موبایل و وسایل بلوتوث دار را فراهم می کند.

 .

اکثر سوالات بیماران در مورد جدیدترین سمعک های فوناک و سایر برندهای سمعک:
*سمعک های فوناک محصول کدام کشور است؟ سمعک فوناک از محصولات کشور سویس می باشد که دارای سابقه چندین ساله در زمینه ساخت سمعک می باشد. از دیگر برندهای سمعک محصول کشور سویس می توان به سمعک های گروه برنافن نیز اشاره کرد. سمعک فوناک و برنافن جزء سمعک های درجه یک تقسیم بندی می شوند. *گارانتی و میزان عمر سمعک های فوناک چقدر است؟ به طور کلی در اکثر برندهای سمعک گارانتی سمعک مدت 1 سال می باشد. در مورد طول عمر سمعک می توان گفت طول عمر مفید سمعک مدت 4 تا 5 سال می باشد و بیمار باید بعد از این مدت سمعک را تعویض کند. اما در مواردی مشاهده شده است که بیمار برای مدت بالای 10 سال از یک مدل سمعک استفاده می کند و در مواردی نیز در 6 ماه اول استفاده از سمعک عمر سمعک تمام می شود و غیرقابل تعمیر است. بنابراین میزان طول عمر سمعک بستگی به نحوه نگهداری یا نظافت سمعک دارد. در هنگام تجویز و تحویل سمعک متخصص شنوایی شناس باید در مورد نگهداری و نحوه نظافت سمعک ها به بیمار توضیح کامل دهد. *آیا با سمعک های فوناک می توان به حمام یا استخر رفت؟ سوالی که اکثر بیماران از متخصص شنوایی شناس خود دارند آیا در صورت فراموش کردن برداشتن سمعک و استحمام سمعک دچار آسیب می شود؟ آیا امکان استفاده از سمعک در استخر وجود دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت در سمعک های پشت گوشی و ریک پوشش نانو علاوه بر درز های سمعک بر روی قطعات داخلی سمعک نیز قرارگرفته اند. به این معنی که سمعک در برابر رطوبت، گردوغبار، حتی باران و قرارگرفتن در آب برای مدت کوتاهی مقاوم است. سمعک های جدید اکثر برندهای سمعک دارای IP68 می باشند اما پیشنهاد می شود از استفاده سمعک در حمام یا استخر خودداری شود. *جدیدترین سمعک های فوناک چه نام دارند؟ جدیدترین تکنولوژی سمعک های فوناک، مدل مارول می باشد که شامل سمعک مارول اسکای، مارول بلورو، مارول ویرتو می باشد. *آیا سمعک های جدید فوناک برای کودکان با کم شنوایی زیاد نیز مناسب است؟ بله. برند فوناک دارای یکی از قوی ترین سمعک های دنیا می باشد که برای کودکان در گشته و حال حاضر استفاده می شود که سمعک نایدا Naida می باشد. *جدیدترین سمعک های برند اتیکن شامل چه سمعک هایی می باشد؟ از سمعک های جدید و منحصربه فرد اتیکن در سال 2023 می توان به سمعک صددرصد نامریی اوون Own اشاره کرد. این سمعک تنها به صورت نامریی وجود دارد و طبق گفته سمعک جزء کوچکترین سمعک های دنیا می باشد. علاوه بر سمعک اوون، سمعک رییل Real نیز از محصولات 2023 برند اتیکن می باشد که تنها به صورت ریک و پشت گوشی وجود دارد. همچنین سمعک فوق العاده More نیز از جدیدترین محصولات این برند می باشد که دارای صدای فوق العاده با کیفیتی می باشد. در رده های پایین تر می توان به سمعک زیرکن Zircon در سال 2022 اشاره کرد. *جدیدترین سمعک های 2023 برند زیمنس کدام یک از سمعک ها می باشند؟ جدیدترین تکنولوژی استفاده شده در سمعک های زیمنس یا سیگنیا ای ایکس AX می باشد. این تکنولوژی با پردازش قوی و منحصر به فرد سبب ایجاد بالاترین درک گفتار و طبیعی شنیدن صدا برای خود بیمار(عدم شنیدن صدا به صورت دیجیتالی یا کیپ و گرفته شدن) و افزایش رضایت بیمار از این تکنولوژی در مقایسه با تکنولوژی های قدیم می شود. *جدیدترین سمعک های 2023-2022 برنافن سویس چه نام دارند؟ از جدیدترین سمعک های گروه برنافن می توان به سمعک الفا، سمعک لیوکس سوپرپاور Leox که محصول 2022-2023 می باشند اشاره کرد. .

کلینیک سمعک فراشنوا

تجویز انواع مدل های سمعک نامریی، داخل گوشی، پشت گوشی و ریک در مرکز فراشنوا انجام می شود. همچنین در این مرکز از جدیدترین روش های درمانی وزوز گوش نظیر سمعک های تقویت کننده صدا همراه با برنامه صدادرمانی(سمعک های ماسکردار)، موسیقی درمانی، لیزر کم توان، ویتامین های موثر بر سیستم عصبی و وزوز گوش، تحریک الکتریکی با جریان ثابت و متناوب(فیزیوتراپی عصب) استفاده می شود. علاوه بر تجویز سمعک و درمان وزوز گوش، تعمیر انواع مدل های سمعک از برندهای مختلف در کلینیک فراشنوا در تهران انجام می شود. برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین سمعک فراشنوا تماس حاصل فرمایید: 02188949368 02188958823 09105241071 برای مشاهده نتایج تجویز انواع سمعک و درمان های وزوز گوش به پیج فراشنوا در اینستاگرام مراجعه فرمایید: Samak_Farashenava@ کانال علمی تلگرام مرکز فراشنوا: https://t.me/farashenava

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.