سمعک پارادایز نایدا(Naida Paradise)

سمعک پارادایز نایدا(Naida Paradise)
.

سمعک پارادایز نایدا

سمعک فوناک یکی از برندهای سویسی در حیطه سمعک می باشد که در ایران چندین سال دارای فعالیت می باشد( سمعک پارادایز نایدا(Naida Paradise) ). بیماران با کم شنوایی شدید و عمیق به خوبی سمعک نایدا فوناک را می شناسند چون جزء یکی از بهترین سمعک ها برای این میزان کم شنوایی بشمار می آید. علاوه بر سمعک های التراپاور، سمعک فوناک دارای انواع مدل نامریی، داخل گوشی، پشت گوشی و ریک می باشد. سمعک های جدید این گروه نیز توانایی شارژ شدن و استفاده بدون باتری را دارند(سمعک قابل شارژ). .

جدیدترین سمعک های فوناک

.

*سمعک پارادایز نایدا(Naida Paradise)

سمعک نایدا فوناک شاید یکی از سمعک های پرقدرتی باشد که بسیاری از کودکان و نوزادان با کم شنوایی عمیق از آن استفاده کرده اند. اخیرا سمعک فوناک یکی از جدیدترین سمعک های خود به نام پارادایز نایدا را معرفی کرده است. این سمعک از نظر قدرتی برای بیماران با کم شنوایی شدید و عمیق مناسب می باشد. از نظر جزئی تر سمعک پارادایز نایدا دارای 141 دسی بل خروجی در مدل های UP(مناسب برای افت های عمیق) و 130 دسی بل خروجی در سمعک های قابل شارژ این مدل دارا می باشد. از نظر پردازشی سمعک Paradise دارای جدیدترین پردازشگر صدا به نام PRISM می باشد که ویژگی های AutoSense در این پردازشگر وجود دارد. برای مثال سمعک این توانایی را دارد که به طورت اتومان و هوشمند گفتار ضعیف را در مکان های ساکت افزایش دهد یا نویز محیط را در محیط با صداهای بلند کاهش دهد. این پردازنده جدید در سمعک سبب می شود سمعک با داشتن یک شتاب سنج حرکات فرد را کشف و شناسایی کند و با انتقال این اطلاعات میکروفون ها را طوری تنظیم کند که سبب بالاترین درک گفتار شود. هدف از این کار در سمعک های جدید فوناک شناسایی و درک گفتار در تمامی جهت ها برای بیمار می باشد تا بیمار هیچ صدایی را از دست ندهد. سمعک پارادایز نایدا(Naida Paradise) همچنین از دیگر ویژگی این سمعک ها توانایی اتصال مستقیم هردو سمعک(در بیماران دو گوشی) به موبایل، TV، لپ تاپ و دیگر وسایل می باشد. همچنین فوناک ادعا می کند که سمعک پارادایز تنها تکنولوژی می باشد که اجازه می دهد هر دو سمعک همزمان به وسیله دیگری متصل باشند(از طریق سیستم بلوتوث). به زبان ساده تر می توات گفت بیمار می تواند همزمان به موبایل و وسیله دیگری نظیر لپ تاپ متصل باشد بدون اینکه مشکلی در شنیدن داشته باشد. همچنین این سمعک ها امکان اتصال به ریموت کنترل(RogrDirect) را جهت اتصال به سایر وسایل صوتی دارد. استفاده از سیستم وایرلس در این سمعک ها بخصوص برای افراد با کم شنوایی عمیق بسیار مناسب می باشد زیرا با استفاده از میکرفون های خارجی نسبت سیگنال به نویز چند درصد بهبود می یابد و برای این کم شنوایی بسیار ارزشمند است. همچنین تکنولوژی Roger فوناک در محیط با نویز بلند و فاصله های دور سبب بهبود عملکرد شنوایی بیماران می شود. اولویت اول ما در کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا رضایت کامل بیماران عزیر از نحوه تجویز و خدمات کلینیک می باشد و خدارو شاکریم که تا کنون توانسته ایم این مهم را براورده سازیم و همواره سعی ما بر آن است که با ارائه جدیدترین سمعک های روز دنیا با مناسب ترین قیمت جزو محبوترین و کلینیک منتخب بیماران باشیم. .
پرسش و پاسخ بیماران در زمینه جدیدترین سمعک های فوناک
*سمعک فوناک محصول کدام کشور است و چند سال گارانتی دارد؟ سمعک فوناک محصول کشور سویس می باشد و گارانتی سمعک های آن به مدت 1 سال می باشد. همچنین برند برنافن یکی دیگر از برندهای سمعک است که محصول کشور سویس می باشد. *آیا سمعک های فوناک دارای مدل های نامریی نیز می باشند؟ بله. در اکثر سمعک های جدید مدل های نامریی و غیرقابل دید وجود دارد به طور مثال سمعک اکتیو پرو Active pro سیگنیا که اولین سمعک داخل گوشی قابل شارژ است و سمعک اون own که جزء سمعک های 2023 و 100% نامریی از گروه اتیکن می باشد. *قوی ترین سمعک گروه فوناک برای کم شنوایی عمیق چه مدلی می باشد؟ قوی ترین سمعک های فوناک مدل نایدا می باشد که جدیدترین آنها نایدا پارادایز می باشد که برای کم شنوایی های عمیق مناسب است. در سایر برندهای سمعک قوی ترین مدل ها به ترتیب شامل: سمعک اتیکن مدل اکسید Exceed، سمعک برنافن مدل LEOX لیوکس، در برند سونیک مدل ترک Trek، در برند سیگنیا مدل های ایکس با باتری 13 و 675، در سمعک هانساتون مدل بیت Beat می باشند. *تعمیرات سمعک های فوناک کجا انجام می شود؟ تعمیرات انواع برندهای سمعک از جمله فوناک، اتیکن، برنافن، سونیک، زیمنس یا سیگنیا، هانساتون و... در کلینیک شنوایی فراشنوا در تهران قابل انجام است. همچنین با مراجعه به سایر کلینیک های شنوایی سنجی در صورت نیاز به تعمیر اقدامات بعدی توسط متخصص انجام می شود. .

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

تجویز انواع مدل های سمعک از برندهای معتبر و فعالیت تخصصی در زمینه وزوز گوش و روش های درمانی آن نظیر روش صدادرمانی، سمعک های مخصوص وزوز گوش، تحریک الکتریکی، TDCS، ویتامین درمانی، لیزر درمانی، موسیقی درمانی و ... در مرکز فراشنوا انجام می شود. همچنین در این کلینیک تعمیر انواع سمعک ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و تحویل داده می شود. برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین سمعک فراشنوا تماس حاصل فرمایید: 02188949368 02188958823 09105241071 برای مشاهده نتایج تجویز انواع سمعک و درمان های وزوز گوش به پیج فراشنوا در اینستاگرام مراجعه فرمایید: Samak_Farashenava@ کانال علمی تلگرام مرکز فراشنوا: https://t.me/farashenava

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.