قیمت سمعک بلوتوث دار

قیمت سمعک بلوتوث دار
قیمت سمعک بلوتوث دار از جمله مواردی است که افرادی که تصمیم به استفاده از این وسیله کمک شنوایی دارند درباره آن سوال می پرسند. هرچند امروزه به دلیل پیشرفت های علم پزشکی عمل های جراحی بسیار راحت تر شده اند اما بازهم عده ای ترجیح می دهند که از روش های دیگری غیر از عمل مشکل خود را حل کنند. درباره مشکل کم شنوایی افراد کم شنوا نیز چنین وضعیتی حاکم است. افراد ترجیح می دهند از سمعک استفاده کنند تا اینکه بخواهند گوش خود را به تیغ جراحان سپرده و مدتی به خود استراحت بدهند. اما در میان سمعک ها نیز برخی از این وسایل بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. افراد دوست دارند به کمک سمعک های خود انواعی از صداها از جمله صدای تلویزیون و رادیو و صدای افراد اطراف خود را بشنوند. سمعک بلوتوث دار دقیقا به همین دلیل مطرح شده است. به کمک سمعک بلوتوث دار می توان به تلویزیون و سایر وسایل بدون نیاز به سیم متصل شد و صدای آنها را به خوبی شنید. در ادامه با شما بیشتر درباره سمعک های بلوتوث دار و نیز قیمت سمعک بلوتوث دار سخن خواهیم گفت.

سمعک های بلوتوث دار

امکان اشتراک گذاری سیگنال ها بدون سیم امروزه توسط تکنولوژی بلوتوث فراهم شده است. این تکنولوژی سبب راحت شدن امکان اتصال وسایل کوچک به دستگاه های الکترونیکی پراستفاده شده است. امروزه بسیاری از وسایل از تکنولوژی بلوتوث استفاده می کنند. برای نمونه می توان به تلفن های همراه و نیز مودم های بی سیم و البته گیرنده های تلویزیون اشاره کرد. امروزه برندهایی که مشغول تولید وسایل کمک پزشکی هستند با اعمال خلاقیت در کالاهای ساخت خود تلاش در جلب مشتری بیشتر دارند. به کارگیری تکنولوژی بلوتوث در ساخت انواع سمعک نیز مصداقی از همین خلاقیت به خرج دادن هاست. استفاده از سمعک سبب شده است تا بسیاری از افراد حتی از طریق تلفن همراه خود سمعک را کنترل کنند. البته تلفن همراه تنها یکی از مواردی است که سمعک به آن متصل شده و امکان شنیدن اصوات تمامی دستگاه های الکترونیکی بدون سمعک فراهم است.

آیا هر سمعکی به هر وسیله الکترونیکی متصل می شوند؟

برخی از سمعک ها ممکن است فقط به گوشی های دارای سیستم عامل ios متصل شوند. اما برخی از سمعک ها به تمامی تلفن های همراه قابل اتصالند. اما اتصال سمعک به تلفن های همراه مختلف به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که این دو روش به شرح زیرند: • معمولا سمعک هایی که برای گوشی های آیفون و سیستم عامل ios طراحی شده اند برای اتصال به این تلفن ها نیاز به لوازم جانبی ندارد. برای نمونه می توان به سمعک widex beyond fusion اشاره کرد. البته حتی اگر گوشی شما از گوشی های آیفون نمی باشد هم می توانید با تهیه لوازم جانبی مختلف سمعک را به تلفن های همراه خود وصل کنید. برای نمونه می توان به سمعک phonak marvel اشاره کرد. • برخی از سمعک های بی سیم بلوتوث دار را می توان از طریق یک سری از لوازم جانبی به تلفن های همراه وصل کرد. شرکت هایی که به تولید سمعک بلوتوث دار مشغولند این تکنولوژی را برای تمامی انواع سمعک از جمله سمعک های پشت گوشی و یا درون مجرایی به کارگرفته اند.   قیمت سمعک بلوتوث دار  

استفاده از سمعک بلوتوث دار چه مزایایی دارد؟

هر سمعکی دارای مزایا و شاید معایب خاص خود باشد. درباره مزایای سمعک بلوتوث دار می توان به موارد زیر اشاره کرد: • سمعک های بلوتوث دار نیز دارای چنین وضعیتی می باشند. افراد مختلف معمولا از نمایش مشکلات پزشکی خود اجتناب می کنند. اجتناب از استفاده از سمعک های سیم دار که به راحتی خود را به نمایش می گذارند یکی از این موارد است. افراد نمی خواهند مشکلات شنوایی خود را به نمایش بگذارند. اما سمعک های بی سیم بلوتوثی چنین مشکلی را از بین برده اند. • به علاوه اینکه استفاده از سمعک های بلوتوث دار سبب می شود در پی حذف نویز های محیطی امکان شنیدن اصوات باکیفیت از تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی فراهم است. • دیگر مزیت استفاده از سمعک های بلوتوث دار امکان کنترل آنها از طریق تلفن همراه است که مانند یک ریموت این تلفن همراه رفتار میکند.   سمعک های بلوتوث دار  

چند نکته درباره سمعک های بلوتوث دار

در زیر به چند مورد درباره سمعک های بلوتوث دار اشاره خواهیم کرد تا بدون محدودیت امکان استفاده از این سمعک های کمک شنوایی فراهم شود: • اتصال سمعک به وسایل الکترونیکی سبب می شود تا میکروفون سمعک به فراخور تنظیمات اعمال شده از سوی شنوایی سنج ممکن است دچار ضعف و یا تقویت شود. این مورد مانع از انتقال صداهای مزاحم محیطی شده و سبب می شود که صدا تنها از طریق وسیله الکترونیکی به سمعک انتقال یابد. بنابراین بهتر است که قبل از استفاده از سمعک بلوتوث دار آن را برای اعمال تنظیمات لازم به شنوایی سنج بسپارید. • اگر تصمیم به استفاده از سمعک بلوتوث دار دارید بهتر است درباره وضعیت آیتم های مدنظر خود با شنوایی سنج صحبت هایی رو مطرح کنید. برای نمونه به وسایلی که در طول روز از آنها استفاده می کنید و محیط های شنیداری که آن ها را تجربه می کنید. • این را بدانید که خارج شدن شما از محدوده بلوتوث سبب قطع ارتباط می شود.

قیمت سمعک بلوتوث دار

هر سمعکی به فراخور فناوری که در آن به کار رفته است ممکن است گران یا ارزان باشد. سمعک های بلوتوث دار از دسته سمعک های رده بالا بوده و به تبع قیمت سمعک بلوتوث دار نیز از بسیاری از سمعک های دیگر بالاتر خواهد بود. قیمت سمعک بلوتوث دار باتوجه به مواردی چون امکانات و .... از 2.7 تا 6 میلیون تومان متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. جمع بندی در این باره نه تنها درباره قیمت سمعک بلوتوث دار صحبت کردیم بلکه درباره موارد دیگری چون مزایای سمعک بلوتوث دار نیز صحبت کردیم. دانستید که بی سیم بودن این سمعک ها و نیز امکان اتصال این سمعک ها از جمله مزایای صادق درباره سمعک های بلوتوث دار می باشند. دانستید که ممکن است به خاطر برخی عوامل و نیز تنظیماتی که از سوی شنوایی سنج اعمال می شود میکروفون این سمعک ها ممکن است قوی و ضعیف شود.
کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع برندهای سمعک با مناسب ترین قیمت همراه با پرداخت ویژه و اقساطی برای بیماران عزیز ارائه می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.