قیمت سمعک فراهوشمند

قیمت سمعک فراهوشمند

سمعک فراهوشمند

قیمت سمعک فراهوشمند :: دستگاه های کمکی برای افراد ناشنوا بیشتر از تقویت شنوایی آنها انجام می دهند. سمعک فراهوشمند اکنون به مردم این امکان را می‌دهند که موسیقی خود را پخش کنند، خانه‌های خود را اداره کنند و سلامت خود را کنترل کنند. فناوری‌های شنوایی کمکی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و زندگی بسیاری از افرادی را که قبلاً با محدوده محدودتری از صدای در دسترس زندگی می‌کردند، متحول کرده است. هلن چری، پرستار بازنشسته و کاربر سمعک می‌گوید: «در حالی که بسیاری از سمعک‌های دیجیتال به نفع من بوده‌اند، هیچ چیز قبل از سمعک هوشمند من قادر به مقایسه با کیفیت صداها و توانایی مدیریت شخصی و شخصی‌سازی دستگاه برای من نبوده است. نگاهی دقیق‌تر به برخی از نوآوری‌های تغییر دهنده زندگی در فناوری سمعک:

پخش صدا

سمعک‌های گذشته اغلب دسترسی کاربر به پخش‌کننده‌های موسیقی را محدود می‌کرد، زیرا هدفون و سمعک را نمی‌توان به طور همزمان استفاده کرد. با این حال، فناوری بی سیم اتصال دستگاه های صوتی دارای بلوتوث مانند آیفون و تلویزیون های هوشمند را به طور مستقیم به مجموعه ای از سمعک ها ممکن می کند. تجربه گوش دادن را می توان شخصی سازی کرد و بسته به ترجیح کاربر، صدا را به یک یا هر دو سمعک پخش کرد. چندین دستگاه را می‌توان همزمان به هم متصل کرد، بنابراین کاربر می‌تواند با دیدن تلویزیون راحت باشد و بداند در صورت دریافت تماس تلفنی همچنان از طریق کمک‌ شنوایی های خود مطلع می‌شود. پخش جریانی معمولاً از طریق یک برنامه تلفن همراه انجام می شود، زیرا بسیاری از سمعک ها برای قرار دادن کنترل های خارجی بسیار کوچک هستند.

قیمت سمعک فراهوشمند اتصال خانه هوشمند

اینترنت اشیا (IoT) اتصال دیجیتال را به لیست رو به رشدی از دستگاه های خانگی می آورد. اکنون، یک پلتفرم نرم افزاری به نام IF This then That (IFTTT) به کاربران سمعک هوشمند اجازه می دهد تا سمعک خود را به دستگاه های اینترنت اشیا در اطراف خانه خود متصل کنند و جنبه های مختلف زندگی روزمره خود را خودکار کنند. سمعک‌هایی مانند Oticon Opn می‌توانند از اتصال اینترنت بی‌سیم برای همگام‌سازی با دستگاه‌های مختلف خانگی مجهز به اینترنت مانند زنگ در یا اعلام حریق استفاده کنند. این کار باعث می‌شود وقتی این دستگاه‌ها فعال می‌شوند، صدایی مانند اعلان گفتاری یا صدای زنگ از طریق سمعک پخش شود و به کاربران استقلال بیشتری می‌دهد. این اتصال خانه هوشمند حتی با دستگاه های قهوه ساز مجهز به اینترنت اشیا و سیستم های روشنایی خانه امکان پذیر است. اگر یک کاربر سمعک بخواهد وقتی صبح سمعک خود را روشن می کند، دستگاه قهوه روشن شود، یا وقتی که سمعک خود را در شب خاموش می کند، چراغ های اتاق خوابش خاموش شود، می تواند این کار را از طریق IFTTT انجام دهد.

نظارت بر سلامت هوش مصنوعی

سازنده سمعک هوشمند Starkey، Livio AI را توسعه داده است، اولین سمعکی که از حسگرهای یکپارچه و هوش مصنوعی برای نظارت بر سلامت کاربر استفاده می کند. از طریق اپلیکیشنی به نام Thrive، سمعک‌های هوش مصنوعی Livio از حسگرهای اینرسی مانند شتاب‌سنج و ژیروسکوپ برای ردیابی سلامت جسمی و روانی استفاده‌کننده برای نمره سلامتی روزانه استفاده می‌کنند. این کمک‌ها ترکیبی از فعالیت، مراحل و حرکت کلی را برای ارائه نمره «بدن» دنبال می‌کنند، در حالی که ساعت‌های استفاده روزانه، مشارکت اجتماعی و گوش دادن فعال امتیاز «مغز» را ارائه می‌کنند. برای کاربران سمعک که مسن هستند یا مستعد افتادن هستند، این سمعک ها همچنین می توانند از طریق حسگرها زمان افتادن را تشخیص دهند و یک پیام متنی به حداکثر سه مخاطب اضطراری ارسال کنند. این کمک‌ها از هوش مصنوعی برای تشخیص اینکه چه چیزی محدوده حرکتی طبیعی است و چه چیزی نیست، استفاده می‌کنند تا از ایجاد هشدارهای کاذب جلوگیری کنند. کاربران همچنین می توانند برای ارسال اعلان هشدار سقوط دستی روی کمک ضربه بزنند.

هزینه سمعک فراهوشمند

قیمت راه حل های سمعک بر اساس عوامل مختلفی است، بنابراین هزینه سمعک می تواند متغیر باشد. معیارهایی که می توانند بر قیمت سمعک تأثیر بگذارند عبارتند از: سطح فناوری امکانات سبک سمعک اندازه سمعک فراهوشمند از نظر سمعک واقعاً هیچ گزینه ای برای همه وجود ندارد، بنابراین تعیین هزینه ثابتی که برای همه صدق می کند آسان نیست، زیرا خرید سمعک که آنچه را که از نظر سبک نیاز دارید به شما ارائه می دهد مهم است.  قابلیت استفاده و ویژگی ها تا بتوانید بیشترین سود شخصی را از سرمایه گذاری خود ببرید. سمعک می تواند زندگی شما را تغییر دهد و باید گزینه ای را انتخاب کنید که برای شما در درازمدت بهترین عملکرد را دارد.

کدام سمعک برای شما مناسب است؟

با فهرستی که این روزها در حال رشد است، انتخاب بهترین سمعک برای نیازهای شما می تواند دلهره آور به نظر برسد. عوامل بسیاری بهترین مدل سمعک را برای شما تعیین می کنند، از جمله توانایی شنوایی منحصر به فرد، الزامات سبک زندگی، بودجه، و ترجیحات برای ویژگی های خاص و سبک های سمعک. می توانید اطمینان داشته باشید که ما در ساختن این یک فرآیند آسان و ساده متخصص هستیم تا بتوانید سمعکی را پیدا کنید که مناسب شما باشد. اولین قدم برای یافتن سمعک مناسب برای شما با ارزیابی شنوایی همراه است که به ما امکان می دهد دقیقاً مشخص کنیم که کدام ویژگی برای شما بهترین کار را دارد. اگر مشخص شد که از سمعک بهره مند خواهید شد، ما خوشحال خواهیم شد که همه گزینه های شما را با جزئیات با شما در میان بگذاریم، بنابراین با تصمیم خود احساس راحتی می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های فراهوشمند و نحوه قرار گرفتن آنها در زندگی شما، لطفا با ما تماس بگیرید یا اطلاعات موجود در وب سایت ما را بررسی کنید. هدف ما این است که دوباره شما را با دنیا وصل کنیم و روز به روز شنوایی واضح ارائه کنیم. ما مشتاقانه منتظر خدمات رسانی به شما و نیازهای سلامت شنوایی شما هستیم. نیکلاس رید می‌گوید: "من در مطالعاتی شرکت کرده‌ام که نشان می‌دهد با تمام فناوری‌های جدید که در سمعک‌ها گنجانده شده‌اند، مدل‌های ارزان‌تر اغلب به همان اندازه گران‌ترین مدل‌ها کار می‌کنند. اما آنها زنگ‌ها و سوت‌های کمتری دارند. رید می‌گوید: «این که آیا باید برای سمعک با عملکرد خاص هزینه اضافی بپردازید یا نه، به این بستگی دارد که آیا قصد دارید از آن عملکردها استفاده کنید یا نه. چیزی که می‌دانید از آن استفاده نمی‌کنید، به دنبال سمعک‌هایی باشید که نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای آن عملکردها نداشته باشند.» برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر نیاز دارند که کار با فناوری را راحت بلد باشید، به‌ویژه استفاده از سمعک همراه با تلفن هوشمند، ساعت هوشمند یا سایر دستگاه‌های بلوتوث. او می‌گوید: «بعضی از افراد خواهان کنترل بیشتر بر روی سمعک‌های خود هستند و می‌خواهند توانایی انجام تنظیمات را در زمان واقعی از طریق تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند خود داشته باشند.» سایر افراد اغلب می‌خواهند به تنظیمات انجام‌شده توسط شنوایی‌شناس خود و سایر موارد تکیه کنند. تنظیمات خودکار توسط خود سمعک ها با استفاده از هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی انجام می شود.

شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا

تجویز انواع سمعک های نامریی، داخل گوشی و پشت گوشی ریک با تکنولوژی هوشمند در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.