قیمت سمعک پشت گوشی

قیمت سمعک پشت گوشی

سمعک پشت گوش

قیمت سمعک پشت گوشی ::آشناترین سبک سمعک، سمعک های پشت گوش (BTE) هستند که در یک کیف بادوام قرار گرفته اند و در پشت گوش خارجی قرار می گیرد. این کمک ها برای طیف وسیعی از کم شنوایی ها از جمله کم شنوایی عمیق مناسب هستند. در حالی که BTEهای سایز بزرگتر قدرت و ویژگیهای بیشتری را میسر می سازند، کوچکترین آنها، mini BTEها، در هنگام پوشیدن عملا نامرئی هستند. سمعک های پشت گوش (BTE) دستگاه های همه کاره ای هستند که برای طیف وسیعی از کم شنوایی ها مناسب هستند و در اندازه های مختلف موجود هستند. گزینه های کوچکتر BTE عملاً "نامرئی" هستند زیرا در پشت گوش ناپدید می شوند. در مدل های BTE، صدا از طریق یک لوله بسیار محتاط به گوش منتقل می شود که به یک قالب گوش سفارشی منتهی می شود. از آنجایی که مدل‌های BTE بزرگ‌تر هستند، فضای بیشتری برای قطعات الکترونیکی نسبت به انواع دیگر سمعک‌ها دارند، که به آنها فضای بیشتری برای قرار دادن ویژگی‌های اضافی و ارائه عملکرد پیشرفته برای طیف وسیع‌تری از انواع کم شنوایی می‌دهد. بعلاوه، BTE ها راحت هستند، قالب گیری آسان، و کمک و مانور برای مراقبین آسان است.

ساختار سمعک BTE

تمام سمعک ها دارای اجزای اصلی یکسانی هستند. به عنوان مثال، سمعک پشت گوش دارای وظایف زیر است: میکروفون - صداها را می گیرد و آنها را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند تقویت کننده - صدای سیگنال های میکروفون را افزایش می دهد و صداهای نامربوط را فیلتر می کند "بلندگو" - سیگنال های الکتریکی را به سیگنال های صوتی تبدیل می کند پردازنده گفتار - سیگنال ها را با نیازهای شنوایی فردی پوشنده تنظیم می کند تنظیم کننده صدا - به کاربر اجازه می دهد صدا را کنترل کند قلاب گوش - سمعک و لوله صدا را به هم وصل می کند ورودی صوتی - سیگنال‌ها را از سایر دستگاه‌های خارجی دریافت می‌کند انواع سمعک پشت گوشی باتری یکبار مصرف یا قابل شارژ برای منبع تغذیه – در حالی که باتری های یکبار مصرف را می توان چندین بار تعویض کرد، باتری های قابل شارژ تنها با یک بار شارژ تا 24 ساعت دوام می آورند. سمعک از طریق یک لوله صوتی به گوش متصل می شود که به یک قطعه ثابت یا گوش / پوسته گوش (قالب گوش) ختم می شود. یک تغییر در سمعک کلاسیک BTE، مدل گیرنده خارجی (گیرنده در کانال یا RIC) است که در آن بلندگو در داخل گوش قرار می گیرد، بنابراین صدا را مستقیماً به پرده گوش منتقل می کند.

قیمت سمعک پشت گوش چقدر است؟

هزینه سمعک BTE به سبک زندگی و بودجه شما بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. به همین دلیل بسیار مهم است که با یکی از کارشناسان مراقبت شنوایی ما صحبت کنید تا بتوانید سمعک مناسب خود را پیدا کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که قیمت سمعک ما چیزی بیش از قیمت یک سمعک را شامل می شود. به عنوان مثال، شما مراقبت های بعد از مادام العمر رایگان دریافت می کنید. قیمت سمعک یک رازنیست. سمعک ارزان نیست. اما، وقتی این پول را هزینه می کنید، هزینه این تکه های کوچک فناوری معقول تر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسد. هزینه روزانه دو در روز بر اساس طول عمر 3 تا 5 ساله است. وقتی فواید کوتاه مدت و فواید بلندمدت یک دستگاه شنوایی باکیفیت و بهبود سلامت شنوایی مانند ارتباط بهتر با عزیزان، بهبود عملکرد مغز، عملکرد مثبت کار بیشتر و افزایش رفاه ذهنی و عاطفی را در نظر بگیرید، قیمت سمعک خوب است. ارزشش را دارد.

چه چیزی قیمت سمعک را تعیین می کند؟

درست مانند سایر دستگاه‌ها و تصمیم‌گیری‌های پزشکی، سمعک سرمایه‌گذاری در سلامت کلی شماست. به این ترتیب، درک اینکه قیمت آنها چگونه است و چگونه زندگی روزمره شما را بهبود می بخشد بسیار مهم است. عوامل زیادی که قیمت سمعک را تعیین می‌کنند، از کیفیت دستگاه گرفته تا مراقبت حرفه‌ای و ویژگی‌هایی که به سمعک شما کمک می‌کند به راحتی در سبک زندگی شما قرار بگیرد. در حالی که یک راه حل شنوایی کم هزینه ممکن است جذاب باشد، مهم است که بین قیمت و مزایای سلامتی تعادل برقرار کنید.

آیا بودجه برای سمعک وجود دارد؟

برخی از تولیدکنندگان سمعک برنامه‌های پرداختی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد در مدت زمان معینی، مثلاً ۱ سال، پرداخت‌های ماهانه انجام دهید.   مراقب "کارت های اعتباری مراقبت های بهداشتی" باشید. اینها می توانند شرایطی داشته باشند که مدیریت یا بازپرداخت آنها را سخت کند، مانند نرخ های بهره که تغییر می کنند و بالا هستند.

قیمت انواع سمعک پشت گوشی مزایا و معایب سمعک پشت گوش

سمعک پشت گوش دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره میکینم: - راحت: برخی از کاربران آن‌ها را راحت‌تر می‌دانند زیرا در عمق مجرای گوش نمی‌نشینند. - باطری های قابل شارژ: آنها با هر دو گزینه باتری یکبار مصرف و قابل شارژ در دسترس هستند. - اتصال بلوتوث: آنها می توانند به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به دستگاه های هوشمند متصل شوند. - مناسب برای کم شنوایی شدید: آنها می توانند سطوح کم شنوایی شدیدتری را نسبت به سایر انواع سمعک تامین کنند. - عمر باتری طولانی تر: آنها شامل باتری های بزرگتر هستند، به این معنی که عمر باتری طولانی تر است. - تمیز نگه داشتن راحت تر: از آنجایی که فقط قالب یا گنبد گوش در تماس مستقیم با مجرای گوش قرار می گیرد، کمتر در برابر رطوبت و تجمع موم گوش آسیب پذیر هستند. - مشکلات بازخورد کمتر: میکروفون و گیرنده نسبت به برخی از سمعک های ITE دورتر از یکدیگر قرار می گیرند. این امر خطر بازخورد را کاهش می دهد. - مناسب تر: لوله نازکی که در مجرای گوش قرار دارد تهویه هوای کافی را فراهم می کند. همانند هر کمک کننده شنوایی دیگر، در سمعک های پشت گوش نیز معایبی وجود دارد که باید در نظر گرفت و در ادامه به آنها میپردازیم - احتمال بیشتری برای دریافت صدای باد وجود دارد: قرار گرفتن پشت گوش به این معنی است که این دستگاه‌ها به احتمال زیاد صدای باد را دریافت می‌کنند، اما پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر برای جلوگیری از این امر کمک کرده است. - ممکن است بیشتر قابل مشاهده باشد از آنجایی که سمعک‌های BTE در پشت گوش قرار می‌گیرند، ممکن است نسبت به سمعک‌های کوچک‌تر داخل گوش قابل توجه‌تر باشند.

شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا

مشاوره و تجویز سمعک های مخصوص وزوز گوش و نحوه استفاده از این سمعک ها در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.