لوازم جانبی سمعک

لوازم جانبی سمعک

انواع لوازم جانبی سمعک

لوازم جانبی سمعک برای افرادی که از این وسیله کمک شنوایی استفاده می کنند به مرور زمان لازم می شوند. امروزه برند های مختلفی مشغول به تولید سمعک بوده و هریک لوازم جانبی خود را هم برای افرادی که شاهد مسنهلک شدن سمعک خود هستند عرضه می کنند. سمعک ها را می توان بهترین گزینه برای افرادی دانست که تصمیم به بهبود کم شنوایی خود با عمل جراحی ندارند. برخی از لوازم جانبی سمعک در جعبه خود سمعک قرار دارند اما برخی هم به صورت جداگانه به افراد عرضه می شوند. در ادامه به بررسی انواع لوازم جانبی سمعک خواهیم پرداخت.

باتری سمعک

ادامه کارکردن سمعک به استفاده از باتری های مناسب بستگی دارد. سمعک هایی که طولانی مدت از آن ها استفاده می شود بالاخره روزی دچار اتمام باتری شده و نیاز به تعویض باتری دارند. باتری های سمعک دارای 4 اندازه مختلف بوده و هرچه اندازه باتری بزرگتر باشد طول عمر آن نیز بیشتر خواهد بود. از آنجایی که اتمام باتری استفاده از سمعک را با مشکل مواجه می کند تعویض به موقع باتری دارای اهمیت می باشد. به بیان بهتر در صورتی که باتری رو به اتمام باشد شنیدن بسیاری از صداها غیرممکن خواهد بود.  

خرید لوازم جانبی سمعک ابزار تمیز کننده سمعک

ترشحات مومی گوش و حتی گرد و غبار به مرور سمعک را کثیف کرده و در پی این موارد نیاز می شود تا هر از چندگاهی برای تمیزی سمعک اقدام کرد. برای این کار دستگاهی تولید شده است. تمیز کردن مداوم سمعک نتیجه اش افزایش طول عمر آن خواهد بود. اگر تصمیم به تهیه این دستگاه پرکاربرد و ضروری برای سمعک دارید می توانید آن را از فروشگاه ما تهیه کنید. در پیکر این دستگاه برس نرمی قرار دارد که به کمک آن تمیز کردن بدنه و نیز گیرنده صوتی ممکن می شود.

جعبه سمعک

قرار دادن یک وسیله پس از استفاده از آن مصداق خوش سلیقه بودن است. خارج از جعبه بودن یک وسیله بستر را برای تاثیر عوامل مخرب باز میکند. از ضربات مکانیکی گرفته تا عواملی چون رطوبت. جعبه ای سمعک را با آن حمل می کنند هم این گونه است. هنگامی که تصمیم دارید به رخت خواب بروید و یا به استحمام بپردازید می بایست سمعک را از گوش خارج کرده و در جعبه ای مخصوص و امن قرار دهید. قرار دادن سمعک در این جعبه سبب می شود که دیگر هیچگونه گرد و غباری نتواند روی سمعک بشیند.

قطعات بدون سیم

امروزه پیشرفت فناوری سبب شده است تا با فراهم شدن برقراری ارتباط بی سیم بین چندین وسیله الکترونیکی مختلف زندگی برای افراد مختلف راحت شود. این راحت شدن زندگی ها شامل افرادی که شنواییشان افت کرده هم می شود. امروزه سمعک ها به عنوان یک کالای پراستفاده پزشکی می توانند به راحتی به انواعی از لوازم الکترونیکی مانند رادیو و تلویزیون و ... متصل شوند. این لوازم جانبی بدون سیم را می توان طیفی از کنترل های از راه دور و موارد مشابه دانست. لوازم جانبی بدون سیم سمعک به گونه ای هستند که طیفی از آن ها برای تمامی سمعک ها موجود بوده و در عین حال برخی از آنها ممکن است برای برخی مدل های سمعک موجود نباشند. در ادامه درباره لوازم جانبی مخصوص هر برند مشهور سمعک جداگانه سخن خواهیم گفت.  

قطعات لوازم جانبی سمعک لوازم جانبی برند زیمنس

لوازم جانبی سمعک های زیمنس مختلف بوده و یکی از شناخته شده ترین آنها را می توان streamline MIC دانست. این قطعه سبب فراهم شدن امکان ارتباط تلویزیون و گوشی همراه با سمعک می شود. این وسیله سبب شنیده شدن صداهای محیط به صورت کاملا باکیفیت می شود. بد نیست درباره ابزار MiniPocket نیز صحبت کنیم. این وسیله در واقع نقش یک ریموت کنترل از راه دور را دارد که سبب فراهم شدن امکان کم و زیادشدن صدا در محیط های مختلف می شود.

لوازم جانبی برند ویدکس

لوازم جانبی برند ویدکس نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برای نمونه می توان به COM – DEX اشاره کرد. این دستگاه امکان برقراری ارتباط بین سمعک و نیز تلفن همراه و یا پخش کننده موزیک را قراهم میکند. به علاوه اینکه بد نیست درباره COM – DEX remote MIC نیز صحبت کنیم. این ریموت کنترل را می توان به گونه دیگر مثلا یک میکروفون از راه دور دانست که با اتصال به پیراهن می تواند سبب بهبود شنوایی شما در نشست های کاری شود. به علاوه اینکه به کمک این وسیله امکان فراهم شدن اکسسوری به تلفن همراه و لپ تاپ نیز وجود دارد.  

لوازم جانبی سمعک لوازم جانبی برند ریساند

در اولین گام صحبت درباره لوازم جانبی این برند می خواهیم درباره میکروفون جذاب این سمعک ها صحبت کنیم. این میکروفون برای افرادی که به دنبال دریافت اصوات محیطی هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد. به کمک این میکروفون امکان شنیدن اصوات در فواصل محیطی 50 متری آن هم با نهایت وضوح و شفافیت فراهم است. به علاوه اینکه امکان اتصال بدون سیم به لوازمی چون تلویزیون و ... به کمک لوازم جانبی ساخت این برند به خوبی فراهم است.
لوازم جانبی برند فوناک
این برند نیز لوازم جانبی جالبی را تولید می کند. برای نمونه می توان به ROGER PEN اشاره کرد. این وسیله به عنوان یک میکروفون بدون سیم امکان افزایش کیفیت شنوایی را کاهش اصوات بلند پس زمینه فراهم می کند. این اتفاق وقتی اهمیت بالای خود را نشان می دهد که در یک جلسه کاری باشید و بخواهید صدای باکیفیتی را به منظور برقراری ارتباط بهتر بشنوید. میکروفون استوانه ای شکل این سمعک برای شما صدای بسیار واضحی را به خوبی فراهم می کند. سخن آخر در این مطلب درباره اهمیت استفاده از لوازم جانبی سمعک به خوبی توضییحاتی را خدمت شما ارائه دادیم. پیشرفت های تکنولوژی همواره امکان حل بسیاری از مشکلات را فراهم کرده است. استفاده از سمعک نیز یکی از مصادیقی است که سبب شده است افراد کم شنوا کمبود آنچنانی را در برقراری ارتباط صوتی با دیگر عوامل حس نکنند. با تولید لوازم جانبی سمعک توسط برند های مختلف این رفع کمبود بیشتر هم شده است. در این مطلب درباره انواع لوازم جانبی سمعک با شما سخن گفته و به چند مورد از تولیدات برند های معروف تولید سمعک در این زمینه اشاره کردیم.
کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع برندهای سمعک با مناسب ترین قیمت همراه با پرداخت ویژه و اقساطی برای بیماران عزیز ارائه می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.