مکانیسم عملکرد فناوری همی سینک چگونه است

مکانیسم عملکرد فناوری همی سینک چگونه است

Hemi-Sync چیست؟

مکانیسم عملکرد فناوری همی سینک چگونه است؟ :: همی سینک، مخفف synchronic hemispheric ، یک فناوری زنش هدایت صوتی دو گوشی است که توسط رابرت مونرو ساخته شده است و به آن همگام سازی امواج مغزی نیز می گویند.

مونرو و تیمش با تحقیقات گسترده در مورد امواج مغزی مشاهده کردند که الگوهای صوتی خاص می توانند با خیال راحت و آرام مغز را به حالت های مختلف اعم از آرامش عمیق تا خواب برده تا آگاهی ذهنی یا حالت های "خارق العاده" ایجاد شود. همی سینک برای اهداف زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله آرامش و القای خواب، کمک به یادگیری و حافظه، کمک به کسانی که دارای مشکلات جسمی و روحی هستند و رسیدن به حالات هوشیاری تغییر یافته از طریق استفاده از صدا.

 روند هدایت صوتی در این فناوری با ارسال صداهای مختلف (تن) به هر گوش توسط هدفون های استریو کاملاً ساده شروع می شود. سپس دو نیمکره مغز یکسان عمل می کنند و سیگنال سوم را تولید می کنند که تفاوت بین دو تون می باشد.

این یک صدای واقعی نیست بلکه یک سیگنال الکتریکی است که فقط توسط هر دو نیمکره مغز که با هم کار می کنند قابل درک است. این نتیجه یک حالت متمرکز است که به عنوان همگام سازی نیم کره یا "Hemi-Sync"و یک شرایط مطلوب برای بهبود عملکرد انسان شناخته می شود. به عنوان مثال، ترکیبات خاص سیگنال های همی سینک می توانند به شما در دستیابی به تمرکز کمک کنند. از سیگنالهای مختلف همی سینک برای بهبود آرامش عمیق، آگاهی بیشتر یا سایر حالات مورد نظر استفاده می شود.

مکانیسم عملکرد فناوری همی سینک چگونه است

بسته به اهداف مورد نظر شما، همی سینک را می توان با موسیقی، راهنمای کلامی یا جلوه های صوتی ظریف ترکیب کرد تا اثربخشی آن تقویت شود. شما کنترل کامل خود را حفظ خواهید کرد زیرا این صداهای ضبط شده حاوی پیام های مربوط به بخش ناخودآگاه مغز نیستند. همزمانی نیمکره های مغز به طور طبیعی در زندگی روزمره اتفاق می افتد اما معمولاً فقط برای دوره های کوتاه مدت و تصادفی است. همی سینک می تواند در دستیابی و تداوم این حالت مغزی بسیار سازنده و منسجم به شما کمک کند.

یکی از حالات این فناوری، تمرینات موسیقی مخلوط شده با فناوری همی سینک به نام Metamusic هاست که چیزی ورای یک موسیقی معمولی است

 تمرینات صوتی متاموزیک روح نواز و همچنین محیط دراماتیک و محبوبیت بی انتها در موسیقی کلاسیک، انتخاب های موسیقی لذت بخشی با فناوری های صوتی همی سینک دوگوشی را ایجاد می کند تا شنونده را سرگرم کرده و و برای او مزیت داشته باشد. بسیاری از این موسیقی ها دارای ترکیبات ویژه ای از فرکانس های آلفا، تتا و دلتا هستند تا فعالیت ذهنی بیش از حد را کاهش دهند و مدیتیشن را تسهیل کنند و هم چنین از آرامش عمیق تر و عمیق تری پشتیبانی کنند.

سایر این موسیقی ها از غالب فرکانس های بتا برای تمرکز و یا فرکانس های دلتا برای تقویت خواب برخوردار هستند. تمرینات متاموزیک تجربی هستند و ممکن است برای بهبود در یک برنامه و عملکرد خاص یا صرفاً برای لذت بردن از موسیقی (اما نه هنگام رانندگی یا استفاده از ماشین آلات سنگین) استفاده شوند.

 

Atmospheric metamusic همراه با hemi-sync

این دسته جدیدی برای مجموعه محصولات همی سینک است و دارای موسیقی با جوی آرامش بخش یا مراقبه آمیخته با فناوری صوتی Hemi-Sync برای یک سفر تجربی پیشرفته است. فقدان یک خط ملودی قابل تشخیص، اکتشاف بدون محدودیت را ممکن می سازد، و اغلب شنونده را قادر می سازد تا عمیق تر در فرکانس هایی که گاهی اوقات یک تجربه آرامش بخش و مراقبه عمیق تر است، قرار گیرد.

تمرین های صوتی  Mind Food

با راهنمایی کلامی و روش های مرتبط با امواج صدا هماهنگ سازی مغز را به دست آورید. همی سینک، یک غذای ذهن.

 این موسیقی ها شامل راهنمایی کلامی و یا جلوه های صوتی ظریف همراه با فرکانسهای  همی سینک و الگوهای صوتی خاص مخلوط شده است که برای کمک به شما در دستیابی و حفظ فعالیت موج مغزی همزمان در هر دو نیمکره مغز شما طراحی شده است.

همانند موسیقی های متاموزیک، بخش Mind Food  نیز برای طیف گسترده ای از کاربردها و برای رسیدن به اهدافی اعم از مراقبه های ذهن، آگاهی یا توجه متمرکز، مدیریت استرس و تقویت خواب و یا سایر کاربردهای عملی روزمره مناسب هستند.

  مکانیسم عملکرد فناوری همی سینک چگونه است

تمرین های صوتی Human Plus

این فناوری ابزاری برای استفاده از قدرت عظیم ناخودآگاه برای تأثیرگذاری بر تغییر در زندگی شما است. هر تمرین H-Plus شامل ترکیبی دقیق از فرکانسهای همی سینک است که هنگام ایجاد کانال دسترسی یا همان کانال ارتباطی برای تمام سطوح آگاهی ذهنی، جسمی و احساسی، شما را به حالت فوق العاده پذیرا می کشاند.

به وسیله ی  طراحی، کانال دسترسی در طی هر Human Plus  باز می شود و به شما این امکان را می دهد که یک دستور عملکرد متفاوت (نشانه کوتاه و لفظی) از کنترل اشتها تا افزایش انرژی را یاد بگیرید.

هنگامی که در هنگام باز شدن کانال دسترسی، کد عملکرد رمزگشایی شد، می توانید در هر زمان که بخواهید، در شرایط زندگی روزمره آن عملکرد را فراخوانی یا "فعال" کنید. سری H-Plus راهی متفاوت برای رسیدن به سطوح جدیدی از آزادی، برای تبدیل شدن به Human Plus است.

Gateway Experience

آلبوم های هوشیارکننده مغز که به شما در دستیابی به آگاهی گسترده کمک می کند.

این فناوری به توسعه، کاوش و بکارگیری شرایط گسترش یافته آگاهی اختصاص یافته است. شش آلبوم وجود دارد که "موج های تغییر" نامیده می شوند. هر موج (6 تمرین هدایت شونده) شامل تمرینات ویژه همی سینک است که برای آرام کردن شنونده به حالت های عمیق آگاهی گسترده طراحی شده است.

در حالی که در چنین موقعیت هایی، طیف وسیعی از ادراکات برای حل مشکلات، ایجاد خلاقیت یا کسب راهنمایی وجود دارد. هر آلبوم ماهیتی مترقی دارد و از ابزارها و تکنیک های آلبوم های قبلی استفاده می کند. بنابراین، باید از آلبوم ها به ترتیب استفاده شود. دستورالعمل های راهنمای Gateway، شما را برای این تمرینات آماده می کند که به شما کمک می کند تا شناخت کامل و بهتری از خود داشته باشید. بنابراین ممکن است از زندگی رضایت بخش بیشتری برخوردار شوید.

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

ارزیابی شنوایی و تعیین میزان کم شنوایی تمامی گروههای سنی و در صورت تایید میزان کم شنوایی، مشاوره و تجویز سمعک در کلینیک فراشنوا انجام می شود. برای تعیین وقت و مشاوره با متخصصین فراشنوا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: 02188949368 09105241071(مشاوره آنلاین)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.