تعمیر سمعک در شرق تهران

تعمیر سمعک در شرق تهران

تعمیرات سمعک در شرق تهران

تعمیر سمعک در شرق تهران ::هر آنچه که باید در مورد تعمیرات سمعک و راه های پیشگیری از آن بدانید اگرچه سمعک‌ها معمولاً مقاوم و بادوام هستند، اما غیرعادی نیست که هر از گاهی نیاز به تعمیر داشته باشند. اکثر استفاده کنندگان سمعک در اکثر روز از سمعک استفاده می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که آنها تسلیم فرسودگی و پارگی شوند. در حالی که تجربه مشکلات با سمعک زمانی که در خانه هستید می تواند خسته کننده باشد، اما اگر در مسافرت هستید، ممکن است اوضاع حتی پیچیده تر شود. دسترسی به خدمات تعمیر سمعک می تواند زمان بر باشد، به خصوص اگر در مکانی ناآشنا هستید یا به آن زبان صحبت نمی کنید. خوشبختانه، خدمات تعمیرات بین المللی X دسترسی به تعمیرات سمعک را آسان می کند. اگر سمعک شما آسیب دیده یا به درستی کار نمی کند، به تکنسین های متخصص اجازه دهید کمک کنند. تعمیر سمعک در شرق تهران

جلوگیری از تعمیرات سمعک

اگر سمعک شما به درستی کار نمی کند، مراحل زیر ممکن است قبل از تماس با یک متخصص مراقبت های بهداشتی انجام شود: بررسی کنید تا مطمئن شوید سمعک روشن است: این کار ساده به نظر می رسد، اما به هر حال بررسی کنید، به خصوص اگر هنوز به استفاده و استفاده از سمعک عادت کرده اید. صدا را زیاد کنید: مطمئن شوید که کنترل صدا در سطح مناسبی است و به طور تصادفی کم یا تغییر نکرده است. باتری را بررسی کنید: اگر باتری های یکبار مصرف دارید، مطمئن شوید که باتری های شما به درستی در سمعک قرار گرفته اند. باتری های خود را تست کنید یا باتری های تازه را امتحان کنید تا مطمئن شوید که مشکل از باتری ها نیست. اگر یک مدل BTE (پشت گوش) است، لوله را بررسی کنید: لوله BTE گاهی اوقات ممکن است به مرور زمان آسیب ببیند یا فرسوده شود. اگر لوله‌های سمعک علائمی از ساییدگی یا شکستگی نشان می‌دهد، متخصص شنوایی‌تان می‌تواند آن را به سرعت و به راحتی در مطب خود برطرف کند. از آنجایی که سمعک‌ها وسایل فشرده‌ای هستند، جرم گوش و سایر مواد زائد به راحتی در سوراخ‌ها و فضاهای کوچک گیر می‌افتند. برای جلوگیری از تجمع بیش از حد ناشی از مسدود شدن پورت های میکروفون و صدا، مهم است که دستگاه را هر روز با یک دستمال یا پارچه تمیز و خشک تمیز کنید. گیر افتادن جرم گوش در درگاه‌های کوچک سمعک امری عادی است، این امر می‌تواند باعث شنیده شدن صداهای ساکن موقت یا بازخورد در هنگام استفاده شود. همچنین گوش های خود را تمیز نگه دارید: علاوه بر تمیز نگه داشتن خود دستگاه های شنوایی، تمیز نگه داشتن گوش ها نیز برای شما مهم است. تمیز نگه داشتن دستگاه ها و گوش ها از زباله می تواند نیاز به تعمیر مکرر سمعک را کاهش دهد. جرم گوش یک ترشح کاملا طبیعی و ضروری گوش است، اما اگر در درگاه ها یا شکاف های سمعک گیر کند، می تواند باعث دردسر شود. برای اینکه جرم گوش را به حداقل برسانید، روزانه گوش ها را با یک پارچه شستشو تمیز کنید. در نهایت سمعک را خشک نگه دارید: قرار گرفتن طولانی مدت در معرض رطوبت علت اصلی تعمیر سمعک است. اکثر مردم نمی دانند سمعک با استفاده روزانه چقدر رطوبت می تواند جمع کند. در شب، محفظه باتری را باز کنید و باتری ها را بردارید تا وسایل کمکی هوا خارج شوند ابزار دیگری که به خشک نگه داشتن دستگاه ها کمک می کند، رطوبت گیر سمعک است. این دستگاه های ارزان قیمت می توانند رطوبت را به حداقل برسانند و احتمالاً عمر سمعک ها را افزایش می دهند.

تعمیرات سمعک در شرق تهران تعمیر سمعک

در اینجا برخی از مسائلی است که ممکن است با آنها روبرو شوید و تیاز به تعمیر سمعک باشد را بیان می کنیم:

لوله شکسته

مشکلات لوله در سمعک شما می تواند باعث انواع مشکلات شود. این می تواند شامل سوت یا وزوز، صدای کم، صدای متناوب یا حتی بدون صدا باشد. لوله ها ممکن است پیچ خورده، له شوند یا مسدود شوند که باعث می شود سمعک شما به درستی کار نکند. برخی از انسدادها را می توان در خانه برطرف کرد، اما لوله های شکسته باید تعویض شوند. اگر فکر می‌کنید ممکن است مشکلی در لوله‌کشی وجود داشته باشد، قرار ملاقاتی رزرو کنید تا سمعک‌هایتان را بررسی کنند. این مشکل اغلب می تواند به سرعت حل شود تا سمعک شما دوباره کار کند.

خطاهای داخلی

اگر سمعک شما به درستی کار نمی کند، ابتدا بررسی انسداد یا مشکل باتری می تواند مشکل را حل کند. همچنین ممکن است بدون اینکه متوجه شوید صدا را کم کرده باشید. اگر خاموش و روشن کردن سمعک، تمیز کردن آن یا تعویض باتری کار نمی کند، ممکن است یک نقص داخلی باشد. اگر مشکلی در سیم کشی یا اجزای داخلی سمعک شما وجود دارد، بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید. شما نمی توانید آن را در خانه تعمیر کنید زیرا باید پوشش را باز کنید و چیزی که باعث مشکل شده است را تعمیر یا جایگزین کنید.

قالب گوش بد جا می شود

گاهی اوقات، ممکن است متوجه شوید که قالب گوش سمعک شما مناسب نیست. این می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند سوت زدن هنگام پوشیدن آن شود، یا ممکن است فقط گوش شما را تحریک کند. اگر سمعک شما به خوبی قرار نمی گیرد، ممکن است به سادگی لازم باشد آن را کمی تنظیم کنید تا در موقعیت بهتری قرار گیرد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد برای تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید. اگر قالب گوش آسیب دیده یا بد شکل باشد، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. همچنین ممکن است لازم باشد یک قالب گوش جدید بسازید تا بهتر جا بیفتد.

سمعک ها باید تنظیم شوند

یکی دیگر از دلایل مشکلات سمعک می تواند این باشد که سمعک شما دیگر به درستی پیکربندی نشده است. این ممکن است به دلیل تغییر شنوایی شما باشد. اگر سمعک شما دیگر نیازهای شما را برآورده نمی کند، می توانید به شنوایی شناس خود مراجعه کنید. آنها ممکن است بتوانند سمعک شما را طوری تنظیم کنند که به شما کمک کند دوباره بشنوید. انجام آزمایش شنوایی ایده خوبی است، به خصوص اگر از آخرین باری که شنوایی خود را ارزیابی کرده اید، مدتی گذشته باشد.  
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
تنظیم انواع مدل های سمعک اتیکن، زیمنس، هانساتون، یونیترون، ریسوند و سایر برندهای سمعک در مرکز فراشنوا انجام می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)          

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.