تعمیر فوری سمعک در تهران

تعمیر فوری سمعک در تهران

تعمیر فوری سمعک در تهران

  سمعک یک وسیله الکتریکی می باشد که به دلیل قرارگیری در داخل یا پشت گوش و در معرض قرارگیری با رطوبت، جرم گوش و تعریق ممکن است آسیب ببیند. در این بخش در مورد تعمیر فوری سمعک در تهران و علت های خرابی انواع سمعک، راههای افزایش طول عمر سمعک، کارهایی که در صورت خراب شدن سمعک باید انجام شود و... صحبت می شود.  

انواع مدل سمعک و بخش های آن

  همانطور که اطلاع دارید سمعک ها از نظر ظاهر به صورت سمعک پشت گوشی، پشت گوشی ریک و داخل گوشی(نامریی) تقسیم بندی می شوند. توجه داشته باشید سمعک ها با تکنولوژی های مختلف(دیجیتال یا هوشمند) دارای ظاهر یکسان می باشند و این قضیه برای تمامی تکنولوژی ها صدق می کند. تمامی مدل های سمعک(داخل گوشی، ریک و پشت گوشی) دارای رسیور، میکروفون، پردازنده سمعک، درب باتری، دکمه های ولوم کنترل، دکمه تغییر برنامه و پوسته می باشند که ممکن است به مرور زمان یا در اثر فشار خارجی و ضربه دچار آسیب شوند.   تعمیر فوری سمعک در تهران و حومه  

علت خرابی سمعک های داخل گوشی

  سمعک های داخل گوشی بخصوص مدل های نامریی به علت اندازه کوچک خود نیاز به مراقبت و نظافت بیشتری نسبت به سایر مدل های سمعک دارد. اولین خرابی که در سمعک های داخل گوشی مشاهده می شود، رسیور سمعک داخل گوشی می باشد. رسیور سمعک داخل گوشی به علت قرارگرفتن در داخل کانال گوش ممکن است با جرم گوش، رطوبت گوش و حتی تعریق در کانال گوش آسیب ببیند. همچنین میکروفن سمعک داخل گوشی به دلیل کوچک بودن صفحه سمعک(صفحه ای که درب باتری بر روی آن قرار گرفته است) دارای سوراخ بسیار کوچکی می باشد که به راحتی توسط انگشت کثیف مسدود شود. یکی دیگر از خرابی های سمعک داخل گوشی شکستن درب باتری سمعک می باشد. در این موارد به دلیل کوچک بودن اندازه باتری سمعک(باتری شماره 10) و ظریف بودن درب باتری سمعک با کوچکترین فشار شکسته می شود. از این رو تجویز سمعک داخل گوشی و نامریی برای افراد مسن یا به طور کلی افرادی که دارای لرزش دست می باشند مناسب نمی باشد. در مواردی دیده شده است که به دلیل فشار بیش از حد روی پوسته سمعک داخل گوشی، سمعک شکسته می شود بنابراین نگهداری سمعک در هاردباکس همراه سمعک برای جلوگیری از گم شدن سمعک و آسیب به سمعک پیشنهاد می شود.  

چگونه از خراب شدن سمعک داخل گوشی جلوگیری کنیم؟

(نحوه نگهداری صحیح از سمعک داخل گوشی)   همانطور که در بخش بالا بیان شد بیشترین خرابی سمعک های داخل گوشی و نامریی بخش رسیور، میکروفون و شکسته شدن درب باتری می باشد. سمعک های داخل گوشی برای جلوگیری از آسیب به رسیور و میکروفون دارای حفاظ می باشند. واکس گارد یکی از این حفاظ ها می باشد که از وارد شدن جرم گوش به داخل رسیور و خراب شدن آن جلوگیری می کند. واکس گارد رسیور(به رنگ سفید) قابل تعویض می باشد و زمانی که در اثر جرم مسدود شده باشد بیمار به راحتی می تواند آن را تعویض کند. همچنین راه دیگری که برای عدم تعویض واکس گارد و پرداخت هزینه خرید واکس گارد می توان انجام داد استفاده از مسواک خشک قبل از استفاده از سمعک می باشد. بنابراین برای جلوگیری از خراب شدن رسیور سمعک داخل گوشی می توان واکس گارد سمعک را تعویض کرد یا با استفاده از مسواک خشک واکس گارد را تمیز کرد. همین کار(تمیز کردن با مسواک) برای حفاظ روی میکروفون نیز قابل انجام می باشد. بسیاری از بیماران به کلینیک مراجعه می کنند با این عنوان که سمعک خراب شده است و تنها با تمیز کردن میکروفن سمعک مشکل برطرف می شود.   تعمیر فوری سمعک در تهران  

علت خرابی سمعک های پشت گوشی و ریک

  سمعک های پشت گوشی نسبت به سایر مدل های سمعک دچار خرابی کمتری می شوند و دلیل این امر تماس کمتر با جرم و رطوبت گوش می باشد. از خرابی های این مدل از سمعک که بسیار کم اتفاق می افتد می توان به شکسته شدن درب باتری، کثیف شدن محافظ میکروفون یا رسیور اشاره کرد. در سمعک های پشت گوشی بیشترین خرابی مربوط به شلنگ قالب می باشد که به دلیل خشک شدن تیوب قالب دچار سوراخ شدن می شوند و به دنبال آن سمعک شروع به سوت یا فیدبک می کند. در این مواقع باید شلنگ قالب تعویض شود تا از سوت زدن یا رسیدن بهره کمتر به فرد جلوگیری شود. در سمعک های پشت گوشی ریک(RIC) رسیور در داخل کانال گوش قرار دارد بنابراین در این مورد از سمعک ها بیشترین خرابی می تواند مربوط به خرابی رسیور سمعک باشد. توجه: گاهی اوقات بخصوص در اوایل استفاده از سمعک ممکن است باتری به صورت برعکس در درب باتری قرارداده شود و با فشار درب باتری بسته شود که می تواند سبب خراب شدن سمعک شود بنابراین بهتر است در هنگام تحویل سمعک متخصص شنوایی شناس در مورد نحوه قراردادن باتری سمعک به بیمار آموزش های کافی را داده باشد.  

چگونه از خراب شدن سمعک پشت گوشی و ریک جلوگیری کنیم؟

(نحوه نگهداری صحیح از سمعک پشت گوشی با قالب و ریک)

همانطور که در بخش بالا توضیح داده شد در سمعک های پشت گوشی مرسوم با قالب بیشترین خرابی مربوط به پاره شدن شلنگ قالب می باشد که با مراجعه به مراکز شنوایی سنجی قابل تعویض و انجام می باشد. در مورد سمعک های ریک بهتر است همانند سمعک های داخل گوشی با مسواک خشک هفته ای یکبار واکس گارد تمیز شود. برای اینکار پروب روی رسیور برداشته می شود و به راحتی با کشیدن مسواک بر روی واکس گارد می توان آن را تمیز کرد. همچنین امکان تعویض واکس گارد روی رسیور نیز وجود دارد که به دلیل هزینه های مالی و گاهی عدم موجود بودن واکس گارد مناسب گزینه اول(تمیز کردن با مسواک) بهتر می باشد. *توجه: برای جلوگیری از جرم گرفتن سمعک(سمعک داخل گوشی و ریک) می توان از گوش پاک کن برای برداشتن جرم داخل کانال گوش استفاده کرد اما توجه داشته باشید تنها تمیز کردن بخش ابتدایی کانال گوش(قسمتی از کانال که سمعک یا رسیور تا آنجا قرار می گیرد) کافی است. *توجه2: داخل بردن بیش از حد گوش پاک کن داخل گوش علاوه بر اینکه می تواند سبب داخل بردن بخشی از جرم گوش و مسدود شدن کانال توسط جرم شود گاهی سبب پارگی پرده گوش نیز می شود که تنها راه برای برطرف کردن مشکل پارگی پرده گوش عمل ترمیمی پرده گوش می باشد. *توجه3: بهتر است قبل از استفاده از انواع مدل سمعک دست ها تمیز باشد تا میکروفون سمعک دچار گرفتگی یا انسداد نشود. تمامی این موارد باید توسط متخصص شنوایی شناس در هنگام تحویل سمعک به بیمار آموزش داده شود تا از خرابی های اولیه سمعک جلوگیری شود.   انواع تعمیر فوری سمعک در تهران  

*نکته مهم: چگونه خرابی بین میکروفون یا رسیور را تشخیص دهیم؟

  در صورتی که سمعک آهنگ اولیه خود را داشته باشد اما سایر صداها تقویت نشود به این معنی می باشد که رسیور به درستی کار می کند اما به دلیل عدم کار کردن صحیح میکروفون(عدم دریافت صداهای محیط) سمعک هیچ خروجی ندارد. اما اگر در هنگام روشن شدن سمعک آهنگ اولیه نیز قابل شنیدن نباشد ممکن است علاوه بر رسیور، میکروفون نیز دچار مشکل شده باشد. در این موارد بهتر است ابتدا واکس گارد رسیور یا میکروفون برداشته یا به طور کامل تمیز شود و سپس در صورتی که مجددا سمعک هیچ صدایی نداشت به کلینیک های شنوایی سنجی برای تعمیر ارسال شود.    

انجام چه کارهایی قبل از ارسال برای تعمیر سمعک توسط بیمار لازم است؟

  بیماران عزیز قبل از ارسال سمعک برای تعمیر بهتر است موارد زیر را برای چک سالم بودن سمعک انجام دهند: *ابتدا باتری سمعک چک و تعویض شود(توجه شود باتری به طور صحیح در درب باتری قرار گرفته باشد) *واکس گارد رسیور به طور کامل برداشته شود(در سمعک های داخل گوشی و پشت گوشی ریک) زیرا به علت جرم گوش ممکن است واکس گارد به طور کامل مسدود شده باشد و امکان خارج شدن صدا وجود ندارد. (گاهی ممکن است واکس گارد به ظاهر تمیز و عاری از هر گونه جرم باشد اما جرم گوش از واکس گارد عبور کرده و در زیر آن قرار گرفته باشد در نتیجه مانع از خروج صدا و روشن شدن سمعک می شود) *محافظ روی میکروفون برداشته یا تمیز شود تا صدا به درستی وارد سمعک شود. *در صورت داشتن سمعک پشت گوشی، ابتدا شلنگ قالب از هوک سمعک جدا شود زیرا ممکن است سمعک سالم باشد اما جرم داخل شلنگ مانع از روشن شدن سمعک و خروج صدا شود. (در صورت عدم خروج صدا بعد از جدا کردن قالب از سمعک بهتر است هوک سمعک نیز از سمعک جدا شود زیرا گاهی ممکن است مسیر انتقال صدا در هوک توسط گردو غبار مسدود و مانع از خروج صدا به بیرون شود)   هزینه تعمیر فوری سمعک در تهران  

تعمیری فوری سمعک در کلینیک شنوایی فراشنوا

  در مرکز فراشنوا ابتدا با بررسی تمامی بخش های سمعک سعی بر برطرف کردن مشکلات آن می شود اما در صورتی که بخش های اصلی سمعک سوخته یا قابل کار نباشد به بخش تعمیری مرکز فراشنوا ارجاع داده می شود که در سریعترین زمان ممکن تعمیر سمعک صورت می گیرد.

تعمیر سمعک در تهران

  سمعک ها برای ارائه خدمات قابل اعتماد چندین ساله طراحی شده اند. بیش از 7 نفر از هر 10 کاربر از راه حل شنوایی خود راضی هستند و سمعک را به دیگرانی که دچار کم شنوایی هستند توصیه می کنند. علیرغم توانایی آنها در بهبود کیفیت زندگی افراد، سمعک ها از آسیب مصون نیستند. محیطی را که روزانه در معرض آن قرار می گیرند در نظر بگیرید: کانال های گوش مستعد جرم گوش، رطوبت و کثیفی هستند که همگی می توانند باعث آسیب به مدار الکترونیکی داخلی شوند. این مقدار اجتناب ناپذیر است سمعک دارای قطعات کوچکی در کار است و به مرور زمان نیاز به تعمیر سمعک غیر معمول نیست. ممکن است سعی کنید سمعک را در صبح روشن کنید و متوجه شوید که صدا وجود ندارد. درب باتری ممکن است باز شود. این موارد حتی زمانی که از سمعک به درستی مراقبت می شود، اتفاق می افتد. اگر مشکلی را تجربه کردید که نیاز به تعمیر دارد، سمعک (ها) را ما بسپارید.

انواع تعمیرات

  می توانید نفس راحتی بکشید زیرا اکثر تعمیرات سمعک را می توانیم در دفتر ما انجام داد. رایج ترین انواع تعمیرات عبارتند از:
  • برنامه ریزی مجدد
  • تمیزکاری کامل
  • تعمیر درب باتری
  • تعویض جوانه گوش
در حالی که اینها فقط مسائل جزئی هستند، نباید آنها را نادیده بگیرید یا اجازه دهید روی شنوایی شما تأثیر بگذارد. از تمام خدماتی که ما ارائه می دهیم استفاده کنید تا مطمئن شوید که تا پایان عمر می توانید واضح تر بشنوید.

تعمیرات گسترده تر عبارتند از:

 
  • رفع سوراخ ها
  • خوردگی سمعک
  • تسلیحات
  • تعمیر طناب استخراج
  تعمیر فوری سمعک در تهران ما می توانیم انواع سمعک های مختلف را بدون توجه به نوع آنها (به عنوان مثال، کاملاً در کانال، گیرنده در کانال، پشت گوش و غیره) یا سازنده تعمیر کنیم. بنابراین، اجازه ندهید یک سمعک خوب از بین برود. حتی اگر سمعک غیرقابل تعمیر باشد، می‌توانیم در مورد تعویض سمعک با شما صحبت کنیم تا مطمئن شویم که سمعک متناسب با نیازها و سبک زندگی خود را تهیه می‌کنید. ما اینجا هستیم تا تمام نیازهای شنوایی شما را برطرف کنیم تا زندگی را از دست ندهید. اگر با سمعکی سر و کار دارید که نیاز مبرمی به تعمیر دارد، با دفتر ما  تماس بگیرید. بیماران به یکپارچگی و تخصص ما اعتماد دارند تا راه حل هایی را به آنها ارائه دهیم که نیازهای آنها را برآورده کند. ما کیفیت زندگی آنها را از طریق شنیدن بهتر و بهبود روابط با خانواده و دوستان غنی می کنیم. بیماران بارها در مورد کیفیت بالا و حرفه ای بودن مطب ما اظهار نظر می کنند. ما می توانیم به شما کمک کنیم. هدف ما شناسایی مشکلات شنوایی، تقویت مناسب و متعادل کردن مزایا و هزینه‌ها برای هر یک از بیماران است. و رویکرد بالینی ما برای نصب سمعک بر اساس سال‌ها تجربه و تحقیقات فعلی است. این مرکز بر ارزیابی نیازهای بیماران گرامی و همچنین مشکلات شنوایی و ارتباطی آنهاست. رویکرد ما در طول سال ها به هزاران نفر کمک کرده است. بیماران می دانند که شنوایی شناسان ما دوستانه، دلسوز و در دسترس هستند و بر رفع نیازهای شنوایی شما تمرکز دارند.

تعمیر سمعک

  سمعک ها شگفتی های کوچک فناوری هستند. علیرغم اندازه کوچکشان، دارای قطعات پیچیده زیادی هستند و در هر ثانیه بسیاری از عملکردهای پیشرفته را انجام می دهند. سمعک از اجزای الکتریکی کوچکی تشکیل شده است که ممکن است در طول زمان دچار ساییدگی و پارگی شوند. اگر چنین است، احتمالاً باید برای ارزیابی مشکل به متخصص شنوایی خود مراجعه کنید. خواه صرفاً به دلیل پیری باشد یا دستگاه ها در معرض رطوبت، موم بیش از حد، آوار یا آسیب فیزیکی قرار گرفته باشند، باید متخصص شنوایی شما میزان تعمیرات مورد نیاز را ارزیابی کند. همه سمعک ها احتمالاً در مقطعی نیاز به تعمیر خواهند داشت. در اینجا زمانی است که باید به متخصص شنوایی خود مراجعه کنید: بازخورد یا سوت زدن بیش از حد می تواند نشان دهنده تناسب بدنی نامناسب با سمعک سفارشی یا قالب گوش باشد. حتی اگر وسایل کمکی شما در ابتدا خوب جا بیفتند، گوش ها می توانند در طول زمان اندازه و شکل خود را تغییر دهند، به خصوص اگر بیمار بوده اید یا وزن شما به طور قابل توجهی تغییر کرده است. شنوایی‌پزشک شما ممکن است بتواند برخی از تعمیرات را «در داخل خانه» انجام دهد و سپس شما برای چند روز بدون سمعک خود بمانید. گاهی اوقات، این امکان پذیر نیست. آنها می‌توانند به شما بگویند که تعمیر کمک توسط سازنده چقدر طول می‌کشد و اگر کمک‌های شما تحت ضمانت نیستند، هزینه‌های مرتبطی وجود دارد یا خیر.

کمک خواستن؟

  آیا شما تمام تلاش خود را کرده اید و هیچ چیز کار نمی کند؟ به هر حال، سمعک فقط برای 3 تا 7 سال استفاده می شود. آنها فرسودگی و پارگی زیادی را تحمل می کنند و فناوری همیشه بهبود می یابد.

آیا سمعک به راحتی شکسته می شود؟

  به دلیل کوچک و سبک بودن سمعک های امروزی - و به دلیل ظریف بودن اجزای داخلی – هر فشار بیش از حدی که به دستگاه وارد شود ممکن است پوسته بیرونی آن را ترک کند که احتمالاً عملکرد آن را برای همیشه به خطر می اندازد. اجزای داخلی ممکن است در برابر رطوبت مقاوم باشند، اما غوطه ور شدن همچنان می تواند به طور دائم به دستگاه آسیب برساند.  

تعمیر فوری سمعک

  مشکلات رایج سمعک ممکن است سعی کنید سمعک را صبح روشن کنید و متوجه شوید که هیچ صدایی وجود ندارد یا ممکن است متوجه شوید که درب باتری باز شده است. این موارد حتی زمانی که از سمعک به درستی مراقبت می شود، اتفاق می افتد. اگر با مشکلی مواجه شدید که نیاز به تعمیر دارد، سمعک را نزد متخصص شنوایی خود ببرید. آنها برای ارزیابی و تشخیص شکستگی سمعک مجهز و آموزش دیده اند. برخی از تعمیرات جزئی سمعک را می توان در محیط اداری در مدت زمان کوتاهی انجام داد. برخی دیگر ممکن است نیاز به ارسال به سازنده برای تعمیر داشته باشند. متخصص شنوایی شما می تواند به شما کمک کند اگر احساس می کنید سمعک شما به درستی کار نمی کند، چه نوع تعمیری لازم است.

تعمیرات سمعک

  اگر بیمار فعلی هستید و سمعک هایی دارید که در مطب تعمیر نشده اند، خوشحالیم که سعی کنیم سمعک شما را تعمیر کنیم. ما می‌توانیم به اکثر تولیدکنندگان اصلی سمعک خدمات ارائه دهیم و می‌توانیم. اگر گارانتی شما به پایان رسیده باشد، با توجه به وضعت تعمیر و سن سمعک، باز هم می توان با پرداخت هزینه ای ناچیز، اکثر سمعک ها را تعمیر کرد. تعمیر سمعک آسیب دیده یا شکسته برخی از دلایل رایج تعمیرات سمعک وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

مسائل لوله

  اگر از سمعک پشت گوش استفاده می کنید، لوله پشت آن باید گهگاه تعویض شود. راه های مختلفی وجود دارد که می تواند آسیب ببیند یا خراب شود و نیاز به تغییر دارد. لوله ممکن است ترک بخورد، سخت شود یا در اثر رطوبت آسیب ببیند. همچنین ممکن است تغییر رنگ داده یا بیش از حد کشیده شود و توسط جرم گوش یا مواد دیگر مسدود شود. اگر لوله سمعک شما مشکلی داشته باشد، ممکن است متوجه شوید که صدا بسیار ضعیف است زیرا به درستی منتقل نمی شود. با این حال، می توانید مشکلات لوله را به راحتی تعمیر کنید و حتی خودتان این کار را انجام دهید. با این حال، باید از شنوایی شناس خود بپرسید که چگونه این کار را به درستی انجام دهید، و مطمئن شوید که ابزار صحیح را دارید. اگر مطمئن نیستید یا فکر نمی کنید که خودتان می توانید این کار را انجام دهید، شنوایی شناس می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

تناسب ضعیف

  هنگامی که برای اولین بار سمعک خود را دریافت می کنید، آنها را طوری نصب می کنید که در گوش شما احساس راحتی کنند. با این حال، با گذشت زمان، آنها می توانند احساس راحتی کمتری داشته باشند. این به این دلیل است که بدن شما حتی در سال‌های آخر زندگی به تغییر و رشد ادامه می‌دهد، بنابراین سمعکی که قبلاً برای شما مناسب بود ممکن است دیگر شکل درستی نداشته باشد. اگر سمعک شما شروع به احساس ناراحتی کرده است، شنوایی شناس شما ممکن است بتواند به سرعت آنها را تنظیم کند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است به یک قالب گوش جدید نیاز داشته باشید، به این معنی که باید یک قالب جدید ایجاد کنید تا بتوان یک قالب جدید ایجاد کرد.

صدا

  هنگام استفاده از سمعک، همه انواع مشکلات صدا ممکن است خود را نشان دهند. برخی از آنها به راحتی برطرف می شوند، اغلب با بررسی یا تعویض باتری یا تمیز کردن سمعک. سایر مشکلات به یک متخصص برای تعمیر آنها نیاز دارند. ممکن است متوجه شوید که صدا ضعیف یا مخدوش است، یا گاهی اوقات اصلاً صدا وجود ندارد. این می تواند به این معنی باشد که مشکلات داخلی سمعک وجود دارد که باید به طور حرفه ای تعمیر شود تا دوباره کار کند. با این حال، مهم است که ابتدا برخی از اصلاحات ساده را بررسی کنید، مانند تمیز کردن سمعک، بررسی باتری و دیدن اینکه آیا ممکن است نیاز به تنظیم تنظیمات داشته باشید یا خیر. مراقبت از سمعک به شما کمک می کند تا از شکستن آنها جلوگیری کنید. با تمیز و خشک نگه داشتن آنها و مراقبت از آنها به خوبی از آنها مراقبت کنید.  

سوالات بیماران در مورد تعمیرات سمعک:

  *تعمیر سمعک به طور معمول چه مقدار زمان نیاز دارد؟ مدت زمان تعمیر سمعک بستگی به علت خرابی یا قطعه سوخته شده دارد اما به طور کلی در طول 2 تا3 روز مدت زمان برای تعویض قطعه سوخته شده کافی می باشد. *عمر مفید سمعک ها چه مدت است؟ عمر مفید سمعک ها به مدت 4 تا 5 سال می باشد که بعد از این مدت سمعک کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد و قادر به تولید خروجی صدای صاف نمی باشد. به همین دلیل ممکن است باعث آسیب به سیستم شنوایی نیز شود بنابراین تعویض سمعک بعد از این مدت ضروری می باشد. *آیا سمعک ها باید هر سال سرویس شوند؟ خیر. اگر سمعک ها به طور صحیح توسط فرد مورد استفاده به درستی نگهداری و تمیز شود نیاز به سرویس سالانه نمی باشد اما در غیراین صورت سرویس سالانه و تمیز کردن آن توسط تعمیرکار ضروری می باشد. *آیا امکان تعویض سمعک در مرکز فراشنوا وجود دارد؟ بله. در صورتی که سمعک از نظر امکانات و سالم بودن مورد تایید متخصصین فراشنوا قرار گیرد می توان با توافق دوطرف مبلغی از سمعک جدید کم شود. *کدام مدل از سمعک ها دارای خرابی کمتری می باشد؟ سمعک های پشت گوشی با قالب دارای کمترین خرابی می باشند و سمعک های داخل گوشی به دلیل ظرافت دارای بیشتری خرابی می باشند اما توجه داشته باشید میزان خرابی سمعک بسته به نحوه نگهداری از سمعک و میزان رسیدگی و نظافت آن دارد.  

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

  تعمیر فوری انواع مدل های سمعک، تجویز جدیدترین سمعک ها، تجویز جدیدترین سمعک های وزوز گوش، انواع روش های درمان وزوز گوش، ارزیابی شنوایی نوزادان و کودکان در مرکز شنوایی فراشنوا انجام می شود. برای مشاوره و تعیین وقت با شماره های مرکز فراشنوا تماس حاصل فرمایید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)  

دیدگاه ها درباره تعمیر فوری سمعک در تهران

سمعك مادرم خراب شده وًاختياج به تعمير دارد

سلام
سمعک رو مطب ارسال کنید
و توضیح بدید مشکلش چیه
ممنون
02188949368
02188958823
09105241071


سمعک پدرم خراب شده نیاز به مشاوره و تعمیر دارد سپاس

سلام.
در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.
کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.