دکتر وزوز گوش در تهران

دکتر وزوز گوش در تهران

دکتر وزوز گوش

دکتر وزوز گوش در تهران را بسیاری از افراد برای رسیدگی به مشکل وزوز گوش خود پیگیر هستند. وزوز گوش مشکلی میان مختلف بوده که آزاردهنده می باشد. این مشکل دلایل مختلفی دارد و نمی توان علت بروز چنین مشکلی در افراد مختلف را یکسان دانست. برای مقابله با این مشکل راه حل هایی وجود دارد که به آن ها خواهیم پرداخت. برای آن دسته از افرادی که از این مشکل رنج می برند نیز اقدام به معرفی خدمات پزشکی خود خواهیم کرد. برای ویزیت بهترین دکتر وزوز گوش در تهران می توانید به کلینیک فراشنوا مراجعه کنید.

وزوز گوش چیست؟

وزوز گوش یا تینیتوس به شنیدن صداهای غیرعادی در گوش گفته می شود. افراد بسیاری از این مشکل شایع در دنیای امروز رنج می برند. وقتی دم از صداهای غیرعادی زده می شود موارد گوناگونی را می توان مثال زد مانند موارد زیر: • صدای هیس • صدای سوت • صدای وزوز • صدای غرش دکتر وزوز گوش البته هر صدای غرش یا هر صدای سوتی را نمی توان وزوز گوش خطاب کرد. بلکه این صداها در صورتی مصداقی از وزوز گوش به شمار میایند که منبع خارجی نداشته باشند. افرادی که از این مشکل یعنی وزوز کردن گوش بی خبر هستند افرادی را که این صداها را می شنوند ممکن است دارای توهم خطاب کنند. این در حالی است که این صداها توهم و یا خیالی نیستند. این مشکلات دلایل مختلفی برای به وجود آمدنشان مطرح می شود. اما می تواند آزاردهنده باشد. به علاوه اینکه می تواند سبب ممانعت از شنیده شدن صداهای دیگر شوند. مشکل وزوز گوش در هر سنی می تواند به وجود آید. اما افراد مسن استعداد بیشتری برای ابتلا به این مشکل دارند. این مشکل هم به صورت یک طرفه و هم به صورت دوطرفه می تواند ایجاد شود. این مشکل یعنی شنیده شدن صداهای مازاد به علاوه صداهای واقعی اطراف. مشکل وزوزگوش هم به صورت ذهنی و هم به صورت عینی قابل مشاهده است. در این بین می توان تینیتوس عینی را نوعی بیماری نادر تلقی کرد. در مقابل تینیتوس ذهنی شایع تر می باشد.

وزوز گوش از چه مشکلی خبر می دهد؟

دلایلی مختلف می توانند سبب ایجاد مشکل وزوز گوش شوند. اسیب به گوش میانی و نیز گوش داخلی می تواند سبب این مشکل شود. استخوان های کوچک گوش میانی در شنیده شدن صداهای اطراف نقش به سزایی دارند. این استخوان ها امواج صوتی را به گوش داخلی منتقل میکنند. در نتیجه این صداها سبب ایجاد پیام عصبی در عصب شنوایی می شود. آسیب به استخوان های گوش و نیز عصب شنوایی می تواند این ایجاد پیام عصبی را مشکل کند. به علاوه اینکه وجود تومور در نزدیکی عصب شنوایی نیز می تواند چنین مشکلی را به وجود آورد. اگر در گوش داخلی شما مشکلی به وجود آید انتقال پیام عصبی دچار مشکل شده و فرایند انتقال پیام عصبی به مغز ممکن است به طور عادی انجام نشود. در واقع مسیری که به طور معمول مسیر انتقال پیام عصبی به مغز به شمار میرود تغییر میکند. در معرض صداهای بلند قرار گرفتن یکی از دلایل وزوز گوش می باشد. افرادی که مداوما درمعرض صداهای بلندی هستند مستعد مشکل وزوز گوش هستند. برای نمونه به افرادی اشاره کرد که کارشان با ابزارآلات پر سر و صدا است. مانند افرادی که با سنگ فرز و یا دریل و مته کار دارند. همچنین افرادی که طولانی مدت از هندزفری استفاده میکنند و یا دفعات زیادی در کنسرت شرکت می کنند را نیز می توان مستعد این مشکل دانست. بهتر است از مدت زمان استفاده خود از هندزفری بکاهید.   دکتر وزوز گوش در تهران   برخی از دارو ها نیز می توانند سبب ایجاد تینیتوس شوند. انواعی از داروها وجود دارند که سبب ایجاد بیماری وزوز کردن گوش می شوند. این مشکل نزد پزشکان تحت عنوان سمیت شنوایی شناخته می شود. از مهمترین داروهایی که سبب ایجاد مشکل وزوز گوش می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد: • دارویی های ضد مالاریا • داروی آسپرین • بعضی از دارو های ضد سرطان • برخی از آنتی بیوتیک ها • تعدادی از دیورتیک های حلقوی مانند بوماتید شرایط پزشکی نامساعد نیز می توانند سبب بروز مشکل تینیتوس شوند. برخی از آسیب ها نیز و ازدیاد مواد ناسالم برای سلامتی در خون نیز می توانند سبب بروز تینیتوس شوند. از مهمترین مشکلات پزشکی که در این باره می توان ذکر کرد به شرح زیرند: • اسپاسم شدن ماهیچه های قسمت میانی گوش • کم شنوایی مرتبط با سن و سال • فشار خون بالا • کلسترول بالا • آسیب دیدن گردن • آسیب دیدن سر • ازدیاد توده های مومی در گوش   دکتر فوق تخصص وزوز گوش تهران

استفاده از خدمات کلینیک فراشنوا برای درمان وزوز گوش

کلینیک با بهره گیری از بهترین امکان ویزیت شدن شما را نزد بهترین دکتر وزوز گوش در تهران فراهم می کند. متخصصان ما برای پی بردن به مشکل گوش شما شما را معاینه کرده و از شما تست شنوایی می گیرند. امکان شنیدن صداها برای شما با قراردادن دو هدفون در گوش های شما فراهم می شود. متخصص از طریق این هدفون صداهایی را به گوش شما منتقل می کند. سپس با فشردن دکمه های مربوطه از شنیده شدن صداهایی در گوشتان خبر خواهید داد. اگر علاقه مند به دانستن بیشتر درباره خدمات کلینیک فراشنوا هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

درمان وزوز گوش توسط کلینیک فراشنوا

برای درمان علت وزوز گوش شما توسط دکتر وزوز گوش در تهران که در کلینیک فراشنوا مشغول است ابتدا می بایست ناهنجاری هایی که سبب این مشکل شده اند کشف شوند. اگر این ناهنجاری ها با دارو برطرف شوند دکتر وزوز گوش در تهران برای بیمار دارو تجویز میکند. به علاوه اینکه خیلی از مواقع تجمع موم گوش هم می تواند در این مشکل نقش داشته باشد. دکتر وزوز گوش در تهران اقدام به شست و شوی گوش کرده و موم ها را خارج می کند. به علاوه اینکه از سوی دکتر ممکن است برای بیمار سمعک تجویز کند. این وسیله سبب می شود تا صداهای اطراف تقویت شده و امکان شنیده شدن صداها با وجود وزوز گوش فراهم شود. کاشت حلزونی نیز برای حل این مشکل کارساز هستند. این وسیله سبب ارسال سیگنال های صوتی به عصب های شنوایی گوشتان خواهند شد. اگر به دنبال مراجعه به بهترین دکتر ویزیت گوش در تهران هستید در اسرع وقت با کلینیک فراشنوا تماس حاصل فرمایید.

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

تجویز انواع برندهای سمعک با مناسب ترین قیمت همراه با پرداخت ویژه و اقساطی برای بیماران عزیز ارائه می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.