سمعک انچنت سونیک

سمعک انچنت سونیک

سمعک های انچنت سونیک

سمعک انچنت سونیک از جدیدترین محصولات برند سونیک می باشد که محصول سال 2020-2019 می باشد.

از ویژگی قابل توجه این سمعک امکان ساخت سمعک های 100% نامریی با کیت های مخصوص به رنگ مشکی می باشد.

همچنین دیگر ویژگی های این سمعک امکان شارژ کردن سمعک، سیستم وایرلس دو گوشی، اتصال به موبایل، برنامه قوی حذف صداهای محیط، عدم سوت کشیدن سمعک و... می توان اشاره کرد.

 

توضیح کامل سمعک Enchant سونیک

سمعک جدید enchant دارای سه مدل 100 / 80 / 60 می باشد. این سمعک در انواع سمعک های پشت گوشی و سمعک پشت گوشی مینی ریک می باشد.

این سمعک را می توان سمعک شارژی یا سمعک قابل شارژ نیز در نظر گرفت به این صورت که دیگر نیاز به تعویض باتری سمعک نمی باشد و از باتری های قابل شارژ استفاده می شود.

سمعک انچنت سونیک

 از ویژگی خاص این مدل، ضدآب بودن آن با داشتن IP68 می باشد.

(سمعک با IP68 کاملا ضداب بوده و دارای پوشش نانو در تمام بخش های سمعک می باشد که حتی بیمار در استخر یا محیط های دیگر به خوبی قابل استفاده می باشد.

این سمعک جدید از پلت فرم SOUND DNA که تکنولوژی جدید سمعک سونیک می باشد استفاده می کند که در واقع سمعک هوشمند در نظر گرفته می شود.

از امکانات این مدل جهت درک بهتر گفتار می توان به برنامه های کاهش نویز زمینه به صورت دو گوشی اشاره کرد به این معنی که هر دو سمعک از طریق سیستم وایرلس بایکدیگر در ارتباط می باشند و وقتی فرد در محیط نویزی یا پرسروصدا قرار می گیرد هر دو سمعک به صورت اتومات صدای محیط را جهت درک بهتر گفتار کاهش می دهند.

برنامه دیگر SMART COMPRESS می باشد که به صورت اتومات و هوشمند نویز محیط را شناسایی می کند و به تقویت و تمرکز بر گفتار می پردازد.

برنامه بعدی SPEECH IN NOISE TECHNOLOGY می باشد که افزایش بهبود گفتار همراه با کاهش نویز زمینه می باشد.

این سه برنامه با یکدیگر تنها یک هدف را دنبال می کنند درک بهتر گفتار در محیط های شلوغ و پرسروصدا.

این سمعک با داشتن برنامه وزوز گوش در درمان و توانبخشی بیمارانی که از وزوز گوش رنج می برند بسیار موثر می باشد.

همچنین این مدل سمعک سونیک با داشتن برنامه Smart Music به راحتی می تواند به تمامی موبایل های اپل متصل شود و از سمعک همانند هندزفری استفاده کند(حتی در صورتی که با موبایل فرد تماس گرفته شود می تواند به راحتی پاسخگو باشد).

در واقع smart music با شناسایی الگوهای موسیقی، تلویزیون و تئاتر سبب بلندتر شدن اتومات شدت صدا می شود که وضوح و درک بالاتری را برای بیمار فراهم می کند.

سمعک انچنت سونیک

همچنین همانطور که گفته شد این سمعک مقاوم به آب بوده که برای بسیاری از بیماران مزیت بزرگی محسوب می شود بخصوص در مناطق شمالی و جنوبی کشور که دارای رطوبت بسیار بالایی می باشند.

برنامه های اتومات کاهش و حذف سوت سمعک سبب راحتی در استفاده از سمعک برای خود و دیگران می شود.

این سمعک به دلیل داشتن سیستم وایرلس توانایی اتصال به وسایل دیگر نظیر میکروفون، استریمر را دارد که این ویژگی برای کودکان در کلاس های درس بسیار مفید می باشد.

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

تجویز انواع سمعک های هوشمند و فراهوشمند در کلینیک شنوایی و برای بیمارانی که به دلیل کرونا یا مشکلات دیگر قادر به مراجعه به مطب نمی باشند تست شنوایی و سمعک در منزل انجام می شود.

 

02188949368

09105241071


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.