سمعک فلو هانساتون

سمعک فلو هانساتون

سمعک(فلو) Flow هانساتون

سمعک فلو هانساتون از سمعک های پایه هانساتون می باشد که دارای تکنولوژی دیجیتال در هر دو رده خود می باشد. تعداد کانال ها در رده پایینتر(فلو یک) برابر با 2 کانال و تعداد کانال در فلو 2 برابر با 4 کانال می باشد. این سمعک دارای تمامی مدل های سمعک داخل گوشی، پشت گوشی معمولی، پاور و سوپرپاور(باتری 675) می باشد. جدیدترین سمعک فلو هانساتون

توضیح کامل سمعک فلو هانساتون

سمعک فلو یکی از سمعک های هانساتون می باشد که در انواع مدل های پشت گوشی و داخل گوشی با مناسب ترین قیمت وجود دارد. همانطور که در بالا توضیح داده شد این مدل دارای 2 رده سمعک می باشد که در سمعک فلو یک تنها سمعک پشت گوشی پاور با باتری 13 موجود می باشد که برای افت های شنوایی شدید مناسب است( سمعک داخل گوشی در این مدل وجود ندارد)ُ. اما در رده بالاتر(سمعک فلو دو) مدل های داخل گوشی و پشت گوشی برای افت های ملایم تا عمیق موجود می باشد. این سمعک دارای تکنولوژی دیجیتال می باشد که از نظر قیمت و کیفیت جزء یکی از پرفروش ترین سمعک ها می باشد. سمعک فلو یک و فلو دو در مدل های پشت گوشی با قالب یا به صورت تین تیوب برای بیماران تجویز می شود. در این دو مدل از سمعک ها سیستم وایرلس وجود ندارد اما دارای مدار کاهش نویز زمینه، مدار افزایش گفتار، دارای کلید تغییر برنامه و ولوم کنترل(افزایش یا کاهش صدا) برای بیماران و توانایی ارزیابی شنوایی با سمعک را دارا می باشند. برنامه انتقال فرکانسی که گزینه مناسبی برای افراد با کم شنوایی شیب دار می باشد و در انتقال اطلاعات مناطق مرده به مناطق سالم نقش مهمی دارد در این سمعک وجود ندارد و رده های بالاتر این مدل شامل سمعک جم و سمعک سوند دارای این ویژگی می باشند.   پیشنهاد مطالعه   سمعک عینکی چیست سمعک فلو هانساتون

مقایسه سمعک Flow 2 و Flow1:

ویژگی Flow 1 Flow 2
کانال/باند 2/4 4/8
برنامه 2 4
میکروفون Omni Adaptive DIR
Data logging * *
Acclimization * *
ضدآب بودن سمعک  IP57 IP57
 

*میکروفون omni

تقویت تمامی صداهای اطراف بیمار بدون توجه به سیگنال یا نویز

*اداپتیو دایرکشنال:

میکروفون اداپتیو به این معنی می باشد که سمعک توانایی تغییر حالت میکروفون را با توجه به محیط بین حالت میکروفون امنی و دایرکشنال دارد. زمانی که فرد در حال صحبت کردن می باشد سمعک به میکروفون دایرکشنال تغییر می کند تا بتواند سیگنال گفتاری دقیقتری دریافت کند و زمانی که گفتار در محیط وجود ندارد سمعک به صورت امنی تغییر می کند که تمامی صداهای محیطی اطراف را دریافت کند.

*Data Logging: 

این ویژگی در اکثر سمعک ها وجود دارد و اطلاعاتی نظیر مدت زمان استفاده از سمعک، محیط های قرارگیری، میزان قرارگیری در نویز، استفاده از تلفن و … به متخصص جهت تنظیم دقیقتر سمعک فراهم میکند. *سمعک فلو(فلو یک و دو) جزء سمعک ضدآب محسوب نمی شوند اما دارای پوشش نانو در جهت محافظت در مقابل رطوبت و گردوغبار می باشند.  
کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع برندهای سمعک با مناسب ترین قیمت همراه با پرداخت ویژه و اقساطی برای بیماران عزیز ارائه می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.