سمعک Play PX اتیکن مخصوص کودکان

سمعک Play PX اتیکن مخصوص کودکان

.

سمعک Play PX اتیکن مخصوص کودکان

.

یکی از جدیدترین سمعک های اتیکن، سمعک جدید Play PX می باشد که مخصوص نوزادان و کودکان با کم شنوایی می باشد. سمعک Play PX در دو رده یا دو مدل وجود دارد که شامل Play PX1 و Play PX2 می باشد که رده 1 از نظر امکانات بسیار بالاتر می باشد. به این صورت که در رده 1 سمعک Play px کاهش نویز های اضافی به میزان 9 دسی بل می باشد در صورتی که در رده 2 سمعک play تنها 3 دسی بل نویز محیط کاهش پیدا می کند. از این رو می توان گفت رده 1 این سمعک بسیار دارای کیفیت بیشتری نسبت به رده 2 می باشد و به دلیل کاهش قابل توجه نویز در محیط های شلوغ نیز برای کودک درک و صدای واضحی فراهم می کند.

محدوده پاسخ فرکانسی در رده 1 سمعک Play و سایر سمعک های جدید اتیکن نظیر سمعک Real، More، Own، زیرکن تا 10 کیلو هرتز می باشد که سبب طبیعی بودن صدا علاوه بر کیفیت بالای آن می شود. اما در Play PX 2 محدوده پاسخ فرکانسی سمعک تا 8 کیلو هرتز می باشد. همچنین از نظر کانال های پردازشی رده 1 سمعک پلی با 64 کانال پردازشی و رده 2 سمعک پلی دارای 48 کانال پردازشی می باشند. باندهای پردازشی در سمعک Play1 و Play2نیز متفاوت می باشند به این صورت که در رده 1 این سمعک 16 باند تنظیمی وجود دارد اما در رده 2 سمعک play تنها 12 باند تنظیمی وجود دارد.

تکنولوژی DNN استفاده شده در این سمعک جزء جدیدترین تکنولوژی ها می باشد به صورتی که سمعک توانایی یادگیری از طریق در معرض بودن با صداها یا از طریق تجربه قرارگرفتن در محیط های محتلف بهترین کیفیت را با کمترین تلاش برای شنیدن برای کودک فراهم می کند. از نظر ظاهر سمعک های play به صورت پشت گوشی ریک و پشت گوشی معمولی موجود می باشند و مدل های داخل گوشی و نامریی در این سمعک وجود ندارد.

تکنولوژی DNN(Deep Neural Network) همانند سمعک مور More و سمعک اون Own در سمعک Play PX نیز وجود دارد. در این تکنولوژی سمعک با بیش از 12 میلیون صدای مختلف آموزش داده می شود تا زمانی که با صداهای واقعی روبه رو می شود با سریعترین زمان و بالاترین کیفیت درک بهتری برای بیمار فراهم کند. در بررسی های انجام شده مشخص شده است که کودکان برای رشد مغز و بلوغ ذهنی باید تمامی صداها را بشنوند. همچنین با داشتن تکنولوژی BrainHearing در سمعک play px سمعک تمامی صداهای پیرامون خود را شناسایی می کند و با کاهش نویز و افزایش سیگنال های گفتاری توسط سمعک بهترین درک گفتار فراهم می شود.

در واقع سمعک Play PX مخصوص کودکان به گونه طراحی شده است که امکان دسترسی کودک استفاده کنده از سمعک را به تمام صداهای اطراف فراهم سازد. علاوه بر تکنولوژی DNN و BrainHearing در سمعک play تکنولوژی دیگری به نام MoreSound Intelligance وجود دارد که سبب می شود تا مغز راحتتر صداها(منظور نویز و سیگنال های گفتاری) را از هم جدا کند و روی آنچه که مهم است تمرکز کند. این سه تکنولوژی موجود در سمعک Play PX به گونه ای عمل می کنند که به مغز اطلاعات واضحی ارائه شود تا به درک آسان تر صدا کمک کند و همچنین کودک بتواند از هر مکالمه ای بهره بیشتری ببرد.

از دیگر ویژگی های سمعک play px داشتن گواهی IP68 می باشد که باعث می شود سمعک به صورت ضدآب، مقاوم در برابر رطوبت، گردوغبار و جرم و تعریق مقاوم باشد. همچنین امکان اتصال به ریموت میکرفون EduMic اتیکن در سمعک play وجود دارد. EduMic اتیکن ریموت میکرفون وایرلس می باشد که امکان دریافت صدای باکیفیت و اامکان اتصال به سایر وسایل صوتی و تصویری را برای سمعک فراهم می کند. در واقع هدف اصلی از طراحی EduMic بهبود درک گفتار در محیط های چالش برانگیز نظیر کلاس درس می باشد.

یکی دیگر از ویژگی سمعک Play قابلیت شارژ شدن آن می باشد. این سمعک هم به صورت شارژی و هم با باتری موجود می باشد. برای شارژ شدن سمعک پلی برای سمعک های مینی رایت(RIC)با 3 ساعت و برای سمعک های مینی بی تی ای(mini BTE) با 3 ساعت و 30 دقیقه قرار گرفتن در محفظه شارژر سمعک به طور کامل شارژ می شوند و برای تمام روز قابل استفاده می باشند.

توجه داشته باشید میزان مصرف باتری بستگی به میزان کم شنوایی و قدرت ارائه شده توسط سمعک دارد.

.

به طور خلاصه ویژگی و امکانات سمعک Play PX شامل موارد زیر می باشد:

*سمعک Play به دلیل نوع طراحی و تکنولوژی خاص خود اولین سمعک مخصوص کودکان با تکنولوژی DNN می باشد.

*سمعک پلی(Play) امکان دسترسی به تمام صحنه صوتی را برای کودک فراهم می کند.

*در سمعک Play از تکنولوژی DNN جهت پردازش قوی تر و با کیفیت تره صداهای گفتار استفاده شده است.

*تکنولوژی DNN با 12 میلیون صدای واقی آموزش دیده است تا یاد بگیرد چگونه صداها را بیشتر شبیه به مغز پردازش کند.

*سمعک Play با اسکن صحنه صوتی(500 با در هر ثانیه) آنالیز دقیقی از صداهای موجود انجام می دهد. سمعک play قادر است به سرعت نویز محیط یا صداهای بی معنی را کاهش دهد و سیگنال های گفتاری را افزایش دهد تا کودک در هر مکالمه ای بیشترین بهره را ببرد.

*سمعک Play PX فاقد هر گونه آلرژی پوستی برای کودک نمی باشد و استفاده طولانی مدت برای کودک ضرری ندارد.

*بر روی سمعک Play نور سبز LED وجود دارد که به معلم و خانواده این امکان را می دهد که از روشن شدن سمعک(باتری داشتن سمعک) کاملا مطلع شوند.

 

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

تجویز جدیدترین سمعک های روز دنیا مخصوص کودکان و بزرگسالان در مرکز فراشنوا انجام می شود. همچنین تجویز جدیدترین سمعک های مخصوص وزوز گوش با قوی ترین پردازش صدا و برنامه های وزوز گوش در این مرکز انجام می شود. علاوه بر این انواع درمان های وزوز گوش که بیشترین کارامدی را در مقالات داشته اند در مرکز فراشنوا ارائه می شود.

برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین سمعک فراشنوا تماس حاصل فرمایید:

02188949368

02188958823

09105241071

برای مشاهده نتایج تجویز انواع سمعک و درمان های وزوز گوش به پیج فراشنوا در اینستاگرام مراجعه فرمایید:

Samak_Farashenava@

کانال علمی تلگرام مرکز فراشنوا:

https://t.me/farashenava


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.