قیمت بهترین سمعک

قیمت بهترین سمعک

قیمت بهترین و بروزترین سمعک

قیمت بهترین سمعک ::شرکت‌های سمعک هرگز قیمت‌های خرده‌فروشی پیشنهادی سازنده را منتشر نکرده‌اند، و این عمدتا به این دلیل است که آنها (شرکت‌ها) سمعک را مستقیماً به مصرف‌کنندگان نمی‌فروشند. در عوض، آن‌ها سمعک‌ها را به شنوایی‌شناسان و متخصصان سمعک می‌فروشند که قبل از فروش مجدد آن‌ها به شما، هزینه‌های خدمات و حاشیه سودشان را تعیین می‌کنند. حقیقت این است که قیمت سمعک از کلینیکی به کلینیک دیگر متغیر است، و پویایی‌های منطقه‌ای نیز در بازی وجود دارد - شنوایی‌شناسان باید اجاره را بپردازند و چراغ‌ها را روشن نگه دارند، و برخی از شهرها فضای تجاری چالش‌برانگیزتری نسبت به سایرین دارند. قیمت ها بسته به ارائه دهنده و مکان متفاوت است. این سیستم برای کسانی که سمعک استفاده می‌کنند، چالش‌هایی ایجاد می‌کند که مجبورند به تنهایی خرید کنند و قیمت‌ها را مقایسه کنند در مورد قیمت سمعک، دو دسته بزرگ وجود دارد. بدون نسخه و شنوایی شناس تجویز می شود. سمعک شنوایی شناس به تفکیک بهترین برند. قیمت بهترین سمعک هر یک از بزرگترین تولید کنندگان سمعک محدوده قیمتی مشابهی را در محصولات خود ارائه می دهند. گران ترین گزینه ها دارای عملکرد بیشتر و صدای با کیفیت بالاتر هستند. در ادامه لیست بهترین سمعک ها را ارایه می کنیم:

لیست بهترین سمعک ها

سمعک Starkey سمعک ReSound سمعک فوناک سمعک اتیکن سمعک سیگنیا سمعک Widex شنوایی سالم بخش مهمی از سلامت کلی شما است. در واقع، ممکن است به کاهش خطر زوال شناختی با افزایش سن، از جمله ایجاد زوال عقل کمک کند. با این حال، کمتر از 30 درصد از بزرگسالان 70 ساله و بالاتر با کم شنوایی مرتبط با افزایش سن - که از نظر بالینی به عنوان پرسبیکوزیس شناخته می شود - که می توانند از سمعک بهره مند شوند، هرگز از آنها استفاده نکرده اند. جسیکا گالاتیوتو، مدیر بخش شنوایی شناسی در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک می گوید: «کم شنوایی تحت درمان قرار می گیرد. هزینه، یک دلیل رایج برای اجتناب از ارزیابی شنوایی است - شما به راحتی می توانید هزاران دلار برای سمعک خرج کنید، که معمولاً تحت پوشش بیمه یا طرح های بیمه خصوصی نیستند.

میانگین هزینه سمعک

دکتر دیو فابری، مدیر نوآوری در Starkey، یک تولید کننده پیشرو سمعک، می گوید که اکثر افراد برای هر گوش به یک سمعک نیاز دارند. شنوایی شناسان معمولا سمعک را از تولیدکنندگان با قیمت عمده خریداری می کنند و سپس قیمت های خود را تعیین می کنند. این کارمزد ممکن است زیاد به نظر برسد، اما وقتی عواملی را در برچسب قیمت در نظر بگیرید، ممکن است معامله بدی به نظر نرسد. بهترین سمعک

چه چیزی در هزینه سمعک گنجانده شده است؟

سمعک معمولاً همراه با خدمات حرفه ای به فروش می رسد، به این معنی که همه چیز در قیمت برچسب گنجانده شده است. قیمتی که شما ذکر می‌کنید شامل قیمت خرده‌فروشی سمعک و خدمات شنوایی‌شناسی حرفه‌ای مورد نیاز برای نصب و برنامه‌ریزی دستگاه‌ها، و همچنین تعمیر و نگهداری آن‌ها برای یک دوره زمانی مشخص - اغلب دو تا چهار سال است. در برخی موارد، آزمایش تشخیصی اولیه به صورت رایگان ارائه می شود یا در قیمت همراه گنجانده شده است. "واقعیت هزینه سمعک این است که قیمت برای مصرف کننده توسط متغیرهای زیادی مخدوش می شود: عمق و وسعت خدمات ارائه دهنده به مصرف کننده، قیمت عمده فروشی برای ارائه دهنده، مالکیت کلینیک سازنده، منبع پرداخت کننده و قیمت ارائه دهنده. در ادامه به مواردی که شامل قیمت بهترین سمعک می شوند می پردازیم:

دستگاه ها

با وجود خدمات همرا سمعک از طریق سمعک خود، می توانید به تلفن، فیس تایم، اسکایپ، زوم و سایر تماس های کنفرانس و همچنین نتفلیکس، موسیقی و سایر رسانه ها متصل شوید. سمعک‌های ممتاز ممکن است یادگیری ماشینی یا هوش مصنوعی را نیز ارائه دهند که سازندگان ادعا می‌کنند به ارائه شفاف‌ترین و واضح‌ترین صدا در هر موقعیتی کمک می‌کند. این سمعک ها نیز ممکن است در مقایسه با مدل های پایین تر کوچک و نامحسوس باشند. به عنوان مثال، مدل نامرئی (IIC) استارکی، در خم دوم کانال گوش شما قرار دارد و سمعک را عملا نامرئی می کند. گالاتیوتو می‌گوید: «این دستگاه‌های کوچک‌تر باید برای بیماران مطابق با مشخصات کانال گوش ساخته شوند. سمعک های ممتاز همچنین دارای باتری های قابل شارژ هستند که می توانند تا 30 ساعت استفاده مداوم را قبل از نیاز به شارژ مجدد (معمولاً در شب انجام می دهند) ارائه دهند. قیمت جدیدترین سمعک

اتصالات

در مدل خدمات همراه، فیتینگ گنجانده شده است که شامل قرار دادن فیزیکی یک دستگاه شنوایی یا جزء دستگاه در گوش بیمار است. بسته به دستگاه شنوایی که انتخاب می کنید، ممکن است قالب فیزیکی گوش شما لازم باشد. فیتینگ همچنین شامل وارد کردن نتایج ادیوگرام شما به نرم افزار دستگاه و برنامه ریزی سمعک برای توانایی شنوایی منحصر به فرد شما و آکوستیک خاص گوش شما است. گالاتیوتو می گوید: "گوش هر بیمار متفاوت است و تحمل صدای هر بیمار متفاوت است." برنامه نویسی سمعک فرآیندی است برای تأیید و اعتبار - اندازه گیری صدای تقویت شده توسط سمعک قبل از رسیدن به کانال گوش و تعیین کمیت تعداد دسی بلی که بیماران می شنوند. آماده باشید که سمعک خود را در دنیای واقعی آزمایش کنید و چندین بار به شنوایی شناس خود مراجعه کنید تا زمانی که در موقعیت هایی مانند غذا خوردن با دوستان در رستوران های پر سر و صدا به خوبی بشنوید.

سایر خدمات

سمعک ها می توانند با رطوبت و موم پر شوند و شنوایی شناسان می توانند با پاک کننده ها و جاروبرقی های مافوق صوت تمیزکاری های حرفه ای انجام دهند. چکاپ های حرفه ای تعمیر و نگهداری هر شش ماه اغلب در قیمت بسته گنجانده می شود تا سمعک شما نیز به خوبی کار کند.

گارانتی ها

گارانتی یک تا سه ساله که توسط سازنده برای پوشش هزینه تعمیرات مشخص می‌شود، معمولاً در قیمت بسته‌بندی گنجانده می‌شود، و تعویض کامل معمولاً مبلغ مشخصی برای هر دستگاه هزینه دارد و فقط یک بار می‌تواند با آن نرخ انجام شود. هنگامی که پوشش گارانتی به پایان می رسد، می توانید برای تمدید آن هزینه کنید، اما ممکن است گران باشد. اگر چیزی پس از پایان گارانتی استاندارد خراب شد، می توانید به سادگی هزینه تعمیر آن را نیز بپردازید، زیرا تعمیر شامل گارانتی جدیدی می شود.

شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا

تجویز انواع سمعک های نامریی، داخل گوشی و پشت گوشی ریک با تکنولوژی هوشمند در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.