قیمت سمعک برای وزوز گوش

قیمت سمعک برای وزوز گوش

چرا این صدا در گوشم وجود دارد؟

قیمت سمعک برای وزوز گوش ::اگرچه ما وزوز گوش را در گوش خود می شنویم، اما منبع آن در واقع در شبکه های سلول های مغزی (آنچه دانشمندان آن را مدارهای عصبی می نامند) است که صداهایی را که گوش ما می شنود را حس می کند. یک راه برای فکر کردن در مورد وزوز این است که اغلب از گوش شروع می شود، اما در مغز ادامه می یابد. دانشمندان هنوز در مورد آنچه در مغز اتفاق می افتد برای ایجاد توهم صدا در حالی که وجود ندارد توافق نکرده اند. برخی فکر می کنند که وزوز گوش شبیه به سندرم درد مزمن است که در آن درد حتی پس از بهبود زخم یا شکستگی استخوان ادامه دارد. وزوز گوش می‌تواند نتیجه مدارهای عصبی مغز باشد که سعی می‌کنند با افزایش حساسیت به صدا، با از دست دادن سلول‌های موی حسی سازگار شوند. این توضیح می دهد که چرا برخی از افراد مبتلا به وزوز گوش نسبت به صدای بلند بیش از حد حساس هستند. وزوز گوش همچنین می تواند نتیجه مدارهای عصبی خارج از تعادل زمانی باشد که آسیب در گوش داخلی باعث تغییر فعالیت سیگنالینگ در قشر شنوایی، بخشی از مغز که صدا را پردازش می کند، باشد. یا می تواند نتیجه برهمکنش های غیر طبیعی بین مدارهای عصبی باشد. مدارهای عصبی درگیر در شنوایی فقط به پردازش صدا اختصاص ندارند. آنها همچنین با سایر قسمت های مغز مانند ناحیه لیمبیک که خلق و خو و احساسات را تنظیم می کند، ارتباط برقرار می کنند.

اگر صداهای گوشم از بین نرود چه؟

برخی افراد متوجه می شوند که وزوز گوش آنها از بین نمی رود یا بدتر می شود. در برخی موارد ممکن است آنقدر شدید شود که شنیدن، تمرکز یا حتی خوابیدن برایتان مشکل باشد. پزشک با شما همکاری خواهد کرد تا راه هایی برای کاهش شدت صدا و تأثیر آن بر زندگی شما بیابد.

آیا درمان هایی وجود دارد که می تواند به من کمک کند؟

درمان هایی وجود دارد که به بسیاری از افراد کمک می کند بهتر با این بیماری کنار بیایند. اکثر پزشکان بسته به شدت وزوز شما و مناطقی از زندگی که بیشترین تأثیر را دارد، ترکیبی از درمان های زیر را ارائه می دهند. سمعک اغلب برای افرادی که کم شنوایی همراه با وزوز گوش دارند مفید است. استفاده از سمعک تنظیم شده برای کنترل دقیق سطوح صدای بیرون ممکن است شنوایی را برای شما آسان تر کند. هر چه بهتر بشنوید، کمتر متوجه وزوز گوش خود خواهید شد.

هزینه سمعک برای وزوز گوش چقدر می تواند باشد؟

همه سمعک ها، از جمله آنهایی که وزوز گوش را تسکین می دهند، می توانند گران باشند. مگر اینکه بیمه نامه ای داشته باشید که به طور خاص سمعک ها را پوشش دهد، ممکن است توسط ارائه دهنده شما پوشش داده نشود. چندین سمعک دارای ویژگی های خاصی هستند که میتواند وزوز گوش را کاهش دهد. اینها شامل پوشاندن صداها و برنامه هایی است که تمرینات آرامش بخشی را ارائه می دهند. سمعک برای وزوز گوش در انواع مختلفی وجود دارد. آنها همچنین می توانند برای سطوح مختلف کاهش شنوایی استفاده شوند. علاوه بر سمعک هایی که وزوز گوش را تسکین می دهند، درمان های وزوز گوش شامل درمان شناختی رفتاری و داروهای تسکین دهنده اضطراب است. سمعک های موجود در این جا همگی به صورت جفت قیمت دارند. هزینه ها ممکن است بسته به ارائه دهنده متفاوت باشد.

انتخاب های برتر برای سمعک با ویژگی های وزوز گوش

نام سمعک : استارکی Livio Edge

این سمعک های شارژی در مدل های مختلفی وجود دارند که می توانند در گوش یا پشت گوش استفاده شوند. آنها از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت صدا و شنیدن گفتار در محیط های پر سر و صدا استفاده می کنند. آنها به دو برنامه متصل می شوند که برای آیفون یا اندروید در دسترس هستند. یکی برای شما و دیگری برای یک مراقب تعیین شده در صورت انتخاب است. سمعک‌های استارکی از صدا درمانی پوشاننده برای کاهش صداهای وزوز گوش استفاده می‌کنند. یک متخصص شنوایی با شما کار خواهد کرد تا یک محرک صوتی را که شدت وزوز گوش را کاهش داده و حواس شما را از آن منحرف کند، سفارشی کند. این سمعک ها با آزمایش 30 روزه بدون خطر ارائه می شوند.

نام سمعک بعدی: اتیکن

این سمعک های شارژی برای افرادی است که کم شنوایی خفیف تا شدید دارند. آنها صداهای تسکین دهنده ای پخش می کنند که می توان از آنها برای پوشاندن و کاهش صداهای ناشی از وزوز گوش استفاده کرد. این صداهای تسکین دهنده شامل امواج اقیانوس و نویز سفید است. شما صدا را از طریق برنامه اتیکن که برای آیفون و اندروید موجود است کنترل می کنید. این برنامه همچنین می تواند برای پخش موسیقی، پادکست و راهنمای آرامش مورد استفاده قرار گیرد. به گفته سازنده، سمعک اتیکن از سلامت مغز پشتیبانی می کند و با ارائه صدای بیشتر به مغز، درک گفتار را افزایش می دهد. آنها این کار را از طریق شبکه ای که در تراشه تعبیه شده انجام می دهند. این شبکه می تواند بیش از 12 میلیون صدا را شناسایی کند.

نام سمعک: سیگنیا سیلک ایکس

سگینتا سمعک های بسیار کوچکی هستند که در مجرای گوش قرار می گیرند. آنها از باتری های یکبار مصرف استفاده می کنند که تا 7 روز دوام می آورند. می توان از آنها برای پخش موسیقی و تماس های تلفنی استفاده کرد. آنها همچنین به برنامه ای متصل می شوند که می توانید از آن برای کنترل تنظیمات صدا و بیش از حد استفاده کنید. این سمعک ها آماده استفاده هستند. آنها روی یک آستین سیلیکونی نرم کلیک می کنند که تناسب سفارشی را فراهم می کند. سمعک های سیگنیا از استراتژی های متعددی برای کاهش صداهای وزوز گوش استفاده می کنند، از جمله Notch Therapy. به گفته سازنده آن، Notch Therapy فرکانس وزوز گوش را شناسایی کرده و آن را کاهش می دهد، بنابراین صدای وزوز می تواند در پس زمینه محو شود. آنها همچنین وزوز گوش را با نویز استاتیک یا صداهای موج می پوشانند.

نام سمعک: ReSound ONE

این سمعک گیرنده شارژی در گوش دارای شش میکروفون است که به گفته سازنده، وضوح صدا و تشخیص گفتار را افزایش می دهد. آنها به طور خودکار با محیط های شنوایی مختلف از جمله اتاق های شلوغ و شرایط باد تنظیم می شوند. این سمعک یکی از شش مدل ReSound است که به اپلیکیشن ReSound Relief متصل می شود. این برنامه گزینه‌های صوتی درمانی را ارائه می‌کند که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید و لایه‌بندی کنید، و همچنین تمرین‌های تمدد اعصاب و مدیتیشن. برای آیفون و اندروید موجود است. این برنامه را می توان با یا بدون سمعک استفاده کرد.

نام سمعک:

این سمعک کاملا نامرئی توسط یک متخصص شنوایی در نزدیکی پرده گوش قرار می گیرد.. برای از دست دادن شنوایی خفیف تا متوسط طراحی شده است. از آنجایی که این مدل سمعک در داخل گوش باقی می ماند، افزایش مداوم ورودی شنوایی را فراهم می کند. یک مطالعه داخلی انجام شده نشان داد که این سمعک به کاهش درک صداهای وزوز سریعتر از سمعک های سنتی کمک می کند. سازنده همچنین بیان می کند که این سمعک ها به بهبود کیفیت خواب کمک می کنند. هزینه آنها شامل یک سال شنوایی، تعویض دستگاه و سرویس است.  
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
مشاوره و تجویز سمعک های مخصوص وزوز گوش و نحوه استفاده از این سمعک ها در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.