قیمت سمعک نامرعی بدون باتری

قیمت سمعک نامرعی بدون باتری

سمعک نامرئی چیست؟

قیمت سمعک نامرعی بدون باتری ::سمعک ها در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند. برای کسانی که سبک محتاطانه می خواهند، سمعک نامرئی ممکن است گزینه مناسبی باشد. سمعک نامرئی، نامرئی در کانال، سمعک مخفی، با نام های زیادی شناخته می شوند و در ذهن مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند زیرا با احتیاط کامل شنوایی بهتری ارائه می دهند. در چند سال اخیر، دستگاه های Receiver In Canal تقریباً محبوبیت خود را به دست آورده اند زیرا بسیار محتاط هستند. با این حال، هنوز افراد زیادی هستند که ایده سمعک نامرئی را دوست دارند. بنابراین چه چیزهایی باید در مورد سمعک های نامرئی موجود بدانید تا بتوانید هنگام خرید آنها تصمیم خوبی بگیرید؟ اولا، آنها واقعاً فقط برای افت شنوایی خفیف تا متوسط مناسب هستند. سمعک های نامرئی کوچک و با احتیاط هستند و معمولاً به جای پشت گوش، در عمق مجرای گوش قرار می گیرند. بیشتر مدل‌ها به دلیل اندازه‌شان فقط برای کسانی که کم شنوایی خفیف تا متوسط دارند مناسب هستند. در برخی موارد، مجرای گوش فرد ممکن است شکل مناسبی برای قرار دادن این وسایل نامرئی نداشته باشد. جدیدترین افزوده شده به دنیای سمعک نامرئی، Opn IIC جدید توسط اتیکن است. بقیه مدتی است که وجود دارند، اگرچه فوناک به روز رسانی تیتانیوم را انجام داد. دستگاه های شنوایی نامرئی زیر در حال حاضر در دسترس هستند. Oticon Opn IIC GN Resound LiNX-3D IIC فوناک تیتانیوم فوناک نانو – نامرئی در سمعک های کانال سمعک Phonak Lyric (تنها سمعک طولانی مدت موجود) IIC سیگنیا اینسیو سیگنیا سیلک (فقط برای برخی افراد نامرئی است) قیمت سمعک نامرعی بدون باتری

در سمعک نامرئی به دنبال چه چیزی باشیم؟

ممکن است شخصی بخواهد بودجه خود را قبل از خرید یک مدل سمعک نامرئی در نظر بگیرد. به طور کلی سمعک های نامرئی قیمت بیشتری نسبت به سمعک های دیگر ندارند، اما برخی از برندها ممکن است از نظر قیمت متفاوت باشند. در مورد هزینه سمعک نامرعی بدون باتری اینجا بیشتر بدانید. به طور کلی، سمعک‌های مخفی گران‌تر از انواع سمعک‌های مختلف از همان پلتفرم و سطح فناوری نیستند. شما برای سمعک نامرئی حق بیمه پرداخت نمی کنید. برخی استثناها وجود دارد. به عنوان مثال، Phonak Virto B Titanium (که در یک نسخه نامرئی عرضه می شود) کمی گرانتر از سمعک سنتی مشابه Virto B است، با این حال، این هزینه اضافی بیشتر به پوسته تیتانیومی مربوط می شود تا اندازه آن. قیمت سمعک نامرئی بدون باتری بسته به سطح فناوری و دیگر فاکتورها تعیین می شود. ویژگی ها ممکن است بین مدل ها متفاوت باشد. به عنوان مثال، برخی از مدل های سمعک قابل شارژ هستند، در حالی که برخی دیگر از باتری های یکبار مصرف استفاده می کنند. با توجه به اندازه سمعک های نامرئی، معمولا از باتری های یکبار مصرف استفاده می کنند. و به دلیل اندازه کوچک باتری، مردم اغلب نیاز به تعویض آنها دارند. بسیاری از برندهای سمعک نیز اکنون با اپلیکیشن گوشی هوشمند سازگار هستند. این امر به ویژه در مورد سمعک های نامرئی رایج است زیرا آنها خیلی کوچک یا عمیق تر از حد گوش هستند که به شخص اجازه نمی دهد دکمه های دستگاه را فشار دهد. برنامه‌ها معمولاً به افراد اجازه می‌دهند تنظیمات و میزان صدا را با استفاده از اتصال بلوتوث کنترل کنند. فرد همچنین باید این واقعیت را در نظر بگیرد که تجمع جرم گوش ممکن است مشکلی در سمعک های نامرئی باشد. این دستگاه ها می توانند موم را به عمق کانال گوش فشار دهند یا باعث تجمع موم در داخل سمعک شوند. اندازه کوچک این دستگاه ها ممکن است برای افرادی که مهارت کمتری دارند نیز عوارضی را به همراه داشته باشد.

سمعک نامرعی و ملاحظات بهداشتی

تحقیقات نشان می‌دهد که سمعک، به‌ویژه در افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط دارند، مفید است. منبع مورد اعتماد سازمان غذا و دارو (FDA) می گوید که برخی از مزایای سمعک های نامرعی عبارتند از: قادر به شنیدن تماس های تلفنی، موسیقی و تلویزیون با وضوح بیشتری هستند راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید بهبود توانایی برقراری ارتباط در محیط های پر سر و صدا با این حال، این سازمان می افزاید که سمعک شنوایی طبیعی را بازیابی نمی کند و نیاز به یک دوره تنظیم دارد. قیمت سمعک نامرعی

اندازه گیری واقعی گوش

اندازه گیری واقعی گوش تنها راهی است که می توان عملکرد سمعک را در گوش بررسی کرد. به ما این امکان را می دهد که به وضوح ببینیم سمعک چه کاری انجام می دهد و در صورت نیاز تغییراتی را ایجاد کنیم. برای اطمینان از اینکه سمعک شما دقیقاً همان چیزی را که باید باشد ارائه می دهد، بهترین فرآیند عملی است.

آیا سمعک نامرئی برای همه مناسب است؟

پاسخ کوتاه این است که نه، در حال حاضر نه، در حالی که بدیهی است که کم شنوایی شما باید در نظر گرفته شود، مانع اصلی مناسب بودن معمولاً اندازه و شکل مجرای گوش شما است. اگر مجرای گوش شما خیلی کوچک، خیلی باریک یا خیلی ناجور است، برای این دستگاه ها مناسب نخواهید بود، به همین سادگی است. حتی با وجود پیشرفت‌های فناوری، این امر احتمالاً برای سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مزایا و معایب سمعک نامرئی چیست؟

دستگاه های شنوایی نامرئی از نظر ماهیت شبیه به اکثر سمعک های سفارشی هستند، اعتقاد بر این است که موقعیت آنها در دستگاه های شنوایی گوش بهینه است. این موقعیت در عمق کانال به گوش خارجی و مجرای گوش اجازه می دهد تا کار خود را انجام دهند و صدا را به طور طبیعی به سمت پرده گوش هدایت کنند. این احتمالاً بزرگ‌ترین مزیت این نوع دستگاه‌ها است، با این حال، موقعیت‌یابی به این معنی است که همه وسایل الکترونیکی در برابر موم و رطوبت در کانال گوش باز هستند. این بدان معنی است که آنها نیاز به مراقبت و توجه زیادی از جانب کاربر دارند. آنها همچنین نیاز به خشک شدن به طور منظم دارند. اگر آماده هستید که از این سمعک ها به خوبی مراقبت کنید و برای از دست دادن شما مناسب هستند، می گویم آنها را به کار بگیرید ، اما برای جلوگیری از خرابی وسایل الکترونیکی باید از آنها مراقبت کنید. در حالی که سمعک های نامرئی بی سیم وجود دارد، به طور کلی، اکثر سمعک های نامرئی غیر بی سیم هستند. کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا ارزیابی شنوایی و تعیین میزان کم شنوایی تمامی گروههای سنی و در صورت تایید میزان کم شنوایی، مشاوره و تجویز سمعک در کلینیک فراشنوا انجام می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.