نحوه استفاده از باتری سمعک

نحوه استفاده از باتری سمعک

استفاده مناسب از باتری

نحوه استفاده از باتری سمعک ::میزان طول عمر باتری در سمعک به نوع مدار سمعک،  میزان کم شنوایی بیمار، محیط شنیداری که بیمار در آن قرار میگیرد و تعداد برنامه های فعال شده در سمعک بستگی دارد. ازاینرو در هر سمعک و هر بیماری این میران متفاوت است.

علت مصرف بیش از حد باتری

اگر باتری سمعک شما زودتر از حد طبیعی خود تمام می شود می تواند بعلت موارد زیر باشد: باتری تاریخ گذشته باشد باتری مخصوص سمعک نباشد. سمعک خراب شده باشد.

نگهداری باتری

نگهداری باتری امری بسیار مهم و ضروری است. برای نگهداری باتری لازم است به نکات زیر دقت داشته باشید. 1: در وهله اول ضروری است که باتری سمعک تنها از کلینیک های شنوایی شناسی تهیه شود زیرا باتری سمعک خاص خود سمعک است و نباید در مغازه های ساعت فروشی تهیه شود. 2: بر روی تمامی باتری ها یک رو کش رنگی قرار دارد که تا قبل از برداشتن آن باتری مصرف نمیشود ازاینرو تنها در صورت استفاده از باتری آن را بردارید. 3: در شرایطی که از سمعک استفاده نمی کنید در  سمعک را باز کنید که باتری مصرف نشود. در محیط هایی که هوا بسیار خشک یا مرطوب است سمعک خود را در دستگاه خشک کن dryer بگذارید.
کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع برندهای سمعک با مناسب ترین قیمت همراه با پرداخت ویژه و اقساطی برای بیماران عزیز ارائه می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.