نمایندگی سمعک در تهران

نمایندگی سمعک در تهران

نمایندگی سمعک

نمایندگی سمعک در تهران ::سلامت شنوایی شما واقعاً اولویت اول ماست. هنگامی که از مرکز شنوایی شناسی و سمعک بازدید می کنید، با لبخند از شما استقبال می کنیم و زمانی را برای آشنایی با شما، سبک زندگی و محیط های مختلف شنیداری اختصاص می دهیم. ما با صرف زمان برای تجزیه و تحلیل نتایج معاینه شنوایی شما و توضیح آنها برای شما و خانواده تان، با هر بیمار ارتباط برقرار می کنیم. ما احساس می کنیم مهم است که هر بیمار کم شنوایی، دستگاه های شنوایی و گزینه های موجود در بازار امروز را درک کند.

مراقبت شنوایی

تصمیم گیری در مورد درمان کم شنوایی مشابه تصمیم گیری برای درمان هر بیماری است. ما یک آزمایش شنوایی برای شناسایی وضعیت شنوایی شما انجام می دهیم، تعیین می کنیم که آیا به ارزیابی و درمان بیشتر نیاز دارید یا خیر و در مورد گزینه های خاصی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، صحبت می کنیم. نمایندگی سمعک ما دارای مجوز، حرفه ای و مجرب در زمینه تست، نصب و برنامه نویسی سمعک هستند. شخص (یا شرکتی) که برای انجام آزمایش و نصب سمعک خود انتخاب می کنید، به اندازه خود ابزار مهم است. در فروشگاه سمعک ما احساس می‌کنیم که توجه ما به جزئیات، تخصص و پیشرفته‌ترین تجهیزات تست موجود، ما را برتر می‌کند. نمایندگی سمعک در تهران

خدمات سمعک

خدمات سمعک ما عبارتند از: تست شنوایی پیشرفته خط کامل سمعک های دیجیتال دوره آزمایشی 45 روزه تحویل و برنامه ریزی سمعک قالب های سفارشی گوش، محافظ شنوایی و دستگاه های گوش دادن کمکی مشاوره خانواده گارانتی استاندارد خدمات سازنده ضرر و زیان استاندارد سازنده پیگیری رایگان تعمیر اکثر برندها و مدل های سمعک بازدید از منزل بسته به نیاز نظارت پزشکی در خانه در دسترس است راه حل های شنوایی سفارشی شناسایی و تحلیل موثر کم شنوایی شما راه حل های سفارشی که به طور موثر درک گفتار را به زندگی شما بهبود می بخشد رضایت بی نظیر بیمار تعالی از طریق آموزش مداوم سرمایه گذاری مداوم در پیشرفته ترین فرآیندها، رویه ها و فناوری برای حصول اطمینان از نتایج برتر برای هر بیمار ما به دنبال ارائه تجربه خود برای ایجاد یک راه حل شنوایی سفارشی برای برآورده کردن انتظارات شنوایی، سبک زندگی و بودجه شما هستیم.

خدمات ما

شنوایی شناسان در مراکز حرفه ای سمعک بسیار تحصیل کرده، با تجربه هستند و دانش خود را به طور مداوم در مورد آخرین فناوری سمعک و لوازم ارتباطی به روز می کنند. ما زمان می‌گذاریم تا شنوایی، خواسته‌های ارتباطی، سبک زندگی و نگرانی‌های زیبایی شما را بجا آوریم. ما همچنین برای مراقبت و نگهداری از ابزار شنوایی شما پشتیبانی می کنیم. اگر دچار کم شنوایی هستید، کارشناسان مرکز ما می توانند سطحی از مراقبت، خدمات و تخصص را ارائه دهند که بی نظیر است. شنوایی شناسان ما مشکلات شنوایی را در افراد در هر سنی درمان می کنند. ما می‌توانیم تعیین کنیم که آیا شما کاندید سمعک سنتی هستید، آیا از یک دستگاه قابل کاشت سود می‌برید یا برای یک بیماری پزشکی که ممکن است در کاهش شنوایی شما نقش داشته باشد به درمان توسط پزشک نیاز دارید. نمایندگی سمعک

درباره مراقبت ما

مرکز سمعک ما در داخل یک مطب پزشکی واقع شده اند که به ما امکان می دهد طیف کاملی از راه حل ها را برای کم شنوایی شما ارائه دهیم. شما می توانید سمعک را در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی خریداری کنید - اما ممکن است نیازهایی فراتر از آن داشته باشید. در مرکز پزشکی ما گزینه‌های درمانی زیادی را برای کاهش شنوایی ارائه می‌دهیم که فراتر از سمعک است. به عنوان مثال، شاید سمعک بهترین گزینه نباشد و ممکن است کاندیدای کاشت حلزون یا سایر فناوری های شنوایی قابل کاشت باشید. شاید کم شنوایی شما ناشی از یک بیماری قابل درمان باشد که نیاز به ارزیابی توسط پزشک دارد. اینجاست که متخصصان شنوایی‌شناسی و پزشکی ما که می‌توانند گزینه‌های مختلف را مورد بحث قرار دهند، می‌توانند مراقبت‌هایی را به شما ارائه دهند.

درباره شنوایی شناسان ما

کارکنان ما به دلیل آموزش اضافی خود متمایز هستند. مرکز سمعک ما توسط متخصصان شنوایی شناسی، که متخصصان مراقبت های بهداشتی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای بالینی (AuD) در شنوایی شناسی هستند، کار می کنند. شنوایی شناس برای ارزیابی کم شنوایی و اختلالات مرتبط با آن، از جمله اختلالات تعادل (دهلیزی) و وزوز گوش (زنگ یا غرش در گوش)، و مشاوره با افرادی که از این شرایط رنج می برند، آموزش دیده است. شنوایی شناسان ما از انواع تست ها و روش ها برای ارزیابی عملکرد شنوایی و تعادل و نصب و توزیع سمعک و سایر وسایل کمکی استفاده می کنند. هدف نهایی ما بهبود کیفیت زندگی برای هر فردی است که آسیب شنوایی دارد. نمایندگی مرکزی سمعک در تهران

چرا نمایندگی سمعک فراشنوا ؟

مرکز ما سطح ویژه ای از تخصص را در مدیریت کم شنوایی ارائه می دهد. شنوایی شناسان ما در طیف وسیعی از فناوری های شنوایی، از جمله سمعک و فناوری شنوایی کاشتنی آموزش دیده اند.

سطح بالاتری از تخصص

همه شنوایی شناسان ما دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در شنوایی شناسی هستند، دارای مجوز از کشورهای مشترک المنافع ، و دارای گواهینامه توسط انجمن شنوایی گفتار/زبان آمریکا هستند. به عنوان بخشی از بخش شنوایی شناسی گوش و حلق و بینی ، شنوایی شناسان ما از نزدیک با تیم پزشکان گوش، حلق و بینی همکاری می کنند. آنها از نزدیک به نیازهای ارتباطی شما گوش می دهند و با استفاده از نتایج آزمایش شنوایی شما به عنوان راهنمایی، بهترین فناوری شنوایی را برای برآورده کردن تمام نیازهای شما انتخاب می کنند.

مکان ها و ساعات کاری مناسب

مرکز سمعک فراشنوا در تهران مستقر هستند. از آنجایی که مرکز سمعک ما در یک مطب پزشکی قرار دارند، می‌توانیم طیف وسیعی از خدمات را در یک مکان مناسب ارائه دهیم. برخلاف سایر ارائه دهندگان، دفاتر ما از شنبه تا پنجشنبه پرسنل دارند و هر روز یک ساعت مطالعه برای بررسی سمعک و تعمیرات جزئی تعیین شده است.

ارائه دهندگان مورد اعتماد

هر نیازی که داشته باشید، از سمعک یا دستگاه قابل کاشت گرفته تا درمان پزشکی برای شرایطی که باعث کم شنوایی شما می شود، می توانید همه آن را در یک مکان، از ارائه دهندگان ما که می شناسید و به آنها اعتماد دارید، بیابید.
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع سمعک های نامریی، داخل گوشی و پشت گوشی ریک با تکنولوژی هوشمند در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.