نمایندگی سمعک زیمنس

نمایندگی سمعک زیمنس

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

 

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران واقع شده است. می‌توانید از طریق شماره ۰۹۱۰۵۲۴۱۰۷۱ با شرکت تماس بگیرید. سمعک زیمنس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولیدکنندگان سمعک در جهان است که بیش از 100 سال پیش فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرد. در سال 1913، این شرکت اولین سمعک تولید شده در صنعت را به بازار عرضه کرد. در سال‌های اخیر، اولین بار بود که سمعک‌هایی را با استفاده از فناوری رادیویی برای همگام‌سازی عملکرد بین گوش چپ و راست معرفی کرد و در سال 2012، زیمنس جایزه آینده آلمان را توسط رئیس جمهور فدرال آلمان برای توسعه یک سیستم شنوایی دو گوش که سمعک‌ها را قادر به دریافت در هر دو گوش برای برقراری ارتباط کرد. شنوایی شناسی زیمنس بیش از 4000 کارمند در سراسر جهان دارد. مکان‌های کلیدی شامل دفتر مرکزی آن در ارلانگن، آلمان، و همچنین تاسیسات اصلی در پیسکاتاوی، نیوجرسی، کاناگاوا (توکیو بزرگ)، کراولی، بریتانیا، و سنت دنیس (پاریس بزرگ) است. زیمنس در ارائه مالی خود، گفت که تجارت شنوایی شناسی زیمنس می تواند پتانسیل کامل صنعت خود را در خارج از زیمنس بهتر تحقق بخشد، زیرا بازار مشتری متمایز در منطقه ای "دور از هسته زیمنس: ایمپلنت، خرده فروشی، [و] لوازم الکترونیکی مصرفی دارد. ” زیمنس گفت که یک شرکت مستقل در بورس بهتر است بر روی نقاط قوت کسب و کار تمرکز کند، توجه مدیریت را متمرکز کند و سرمایه اختصاص داده شده برای ایجاد کسب و کار را افزایش دهد. کسب و کار شنوایی شناسی آن در زیمنس هم به دلیل فناوری و هم به دلیل دسترسی به بازار مصرف کننده آن منحصر به فرد است، که پتانسیل هم افزایی را با سایر مشاغل زیمنس محدود می کند. علاوه بر این، پیشرفت‌های فناوری پیش‌بینی‌شده در شنوایی‌شناسی زیمنس با پیشرفت‌های شرکت و فعالیت‌های مراقبت‌های بهداشتی آن تفاوت زیادی دارد. زیمنس می‌گوید این امر به‌ویژه در زمینه‌های رشد مانند ایمپلنت‌ها و ارتباط با لوازم الکترونیکی مصرفی صدق می‌کند. این شرکت در ارائه مالی خود اشاره کرد که زمان مناسب برای اسپین آف است، با آنچه که به عنوان بازاری با "رشد سکولار [و] حاشیه خوب"، بازار سهام پذیرا و سمعک های جهانی پیشرو در بازی خالص توصیف می کند. زندگی را با صدای بلند و واضح تجربه کنید.

نمایندگی سمعک زیمنس در تهران

 

دفتر نمایندگی ما با فلسفه زیمنس موافق است که انتخاب سمعک یک فرآیند فردی است. انتخاب برند و نوع سمعک مناسب برای نیازهای منحصر به فرد کاربران برای کاربران بسیار مهم است - به همین دلیل است که ما مفتخریم که طیف وسیعی از انتخاب ها از جمله سمعک های پیشرفته زیمنس را که اخیراً تغییر نام داده اند ارائه می دهیم. به عنوان سمعک سیگنیا. با ما در تهران تماس بگیرید تا یک مشاوره شخصی با یکی از شنوایی شناسان ما برنامه ریزی کنید و اولین قدم را به سمت شنوایی بهتر بردارید.

 

انواع سمعک زیمنس

Signia Nx

جدیدترین افزوده به خانواده معتبر سمعک‌ها که شامل برند زیمنس می‌شود، Signia Nx از طریق پلتفرم جدید Primax خود، انواع ویژگی‌های فناوری جدید را در خود جای داده است. فناوری پردازش صدای شخصی (OVP) به حفظ صدای صدای طبیعی خود و متعادل کردن آن با صداهای اطراف کمک می کند تا تجربه گوش دادن و صحبت کردن یکپارچه داشته باشید. پخش مستقیم موسیقی، تلویزیون، تماس های تلفنی و موارد دیگر از طریق فناوری Bluetooth. برنامه myControl به شما امکان می دهد بدون زحمت بین منابع مختلف صدا جابجا شوید. برای کسانی که گوشی هوشمند ندارند، MiniPocket یک دستگاه کنترل از راه دور راحت و آسان برای استفاده است. فناوری پیشرفته سرکوب نویز به شما کمک می‌کند تا روی صداهایی که می‌خواهید بشنوید، بدون مزاحمت‌های سر و صدای محیط تمرکز کنید. این به آن اجازه می دهد تا کیفیت صدای شفافی را حتی در محیط های پر سر و صدا ارائه دهد. به طور خودکار تنظیمات را برای محیط های مختلف گوش دادن، از جمله تشخیص و تصحیح حرکت، تنظیم می کند. باتری‌های لیتیوم یونی قابل شارژ راهی ساده و راحت برای تامین انرژی سمعک شما بدون دردسر تعویض باتری‌های کوچک ارائه می‌دهند. برنامه myHearing مانند داشتن یک متخصص شنوایی در نوک انگشتان شماست که به شما امکان می‌دهد خدمات راحت را در هر کجا انجام دهید.

Aquaris

با سمعک خود محدود نشوید - توانمند باشید. هنگامی که زیمنس Aquaris را ایجاد کرد - یک سمعک کاملا ضد آب که دوام قابل توجهی را همراه با فناوری پیشرفته به نمایش می گذارد. از آنجایی که سطح Aquaris در برابر خراشیدگی و لیز خوردن مقاومت می کند و با زندگی در حین حرکت همگام است، شما آزاد هستید که زندگی خود را به طور کامل زندگی کنید و بشنوید. علاوه بر مقاومت در برابر آب، پوسته محکم مهر و موم شده - موجود در پنج گزینه رنگ - به طور موثر از ابزار شما در برابر آسیب ناشی از عرق و گرد و غبار محافظت می کند. به لطف طراحی قالب نرم، شنا با سمعک آسان تر از همیشه است. شکل منحصربه‌فرد و ارگونومیک، سمعک را در برابر ضربه مقاوم می‌کند، بنابراین می‌تواند حتی فعال‌ترین سبک زندگی را پشتیبانی کند. فناوری زیمنس BestSound صدای فوق‌العاده و شفافی را ارائه می‌دهد که می‌توانید روی آن حساب کنید، نویز بازخورد را حذف می‌کند و گفتار را از هر جهت رمزگشایی می‌کند.

Motion

ابزارهای Motion زحمت گوش دادن را از بین می برند، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد سمعک خود از زندگی لذت ببرید. Motion که به گونه ای طراحی شده است که به طور یکپارچه در زندگی شما جا بیفتد، کیفیت صدای فوق العاده و تعدادی ویژگی جذاب را ارائه می دهد. محصولات به دو صورت داخل گوش و پشت گوش موجود هستند.

Pure Carat

سمعک زیمنس برای حمایت از سبک زندگی شما طراحی شده است و مانعی برای غلبه بر آن ایجاد نمی کند. افرادی که کم شنوایی خفیف، متوسط یا شدید دارند می توانند تمام مزایای فناوری BestSound را در یک محفظه زیبا و تقریبا نامرئی تجربه کنند. Pure Caratدر 10 رنگ موجود است، بنابراین می توانید سایه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با پوست یا موی شما مطابقت دارد. Sound Learning به محصول Pure شما اجازه می‌دهد تا خود تنظیم شود و نیازی به تنظیم مداوم ابزار شنوایی با دست را از بین ببرد.

Pure Special Edition

سمعک بسیار محتاطانه Pure Special Edition را که برای کم شنوایی خفیف تا متوسط طراحی شده است، تجربه کنید. آنقدر کوچک که اکثر مردم متوجه قرار گرفتن آن در پشت گوش شما نمی شوند، این سمعک انقلابی چیزی بیش از ظرافت ارائه می دهد - کیفیت صدای قدرتمندی را ارائه می دهد. یک کنترل ساده و دکمه ای به شما امکان می دهد تنظیمات را تغییر دهید یا ابزار خود را به راحتی روشن و خاموش کنید. یک پوسته خارجی قابل تعویض به این معنی است که می توانید واحد خود را با تغییر ترجیحات رنگی شخصی سازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانواده انقلابی Pure و سایر سمعک های زیمنس، با شرکت ما در تهران تماس بگیرید، جایی که ما با خوشحالی به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهیم داد.

 

نمایندگی سمعک زیمنس

 

Nitro

Nitro یکی از چشمگیرترین بسته های سمعک موجود در بازار را ارائه می دهد که شامل ویژگی هایی است که به طور خاص برای استفاده حداکثری از هر صدا انتخاب شده است. طراحی شده برای شنیدن تا حد امکان طبیعی و با پشتیبانی از فناوری BestSound، Nitro قدرت شنوایی را در دستان شما قرار می دهد. نویز پس‌زمینه با فیدبک استپر حذف می‌شود، که همچنین دارای کاهش صدای باد پیشرفته است. SoundSmoothing سختی صداهای ناگهانی را نرم می کند. SoundBalance SP صداهایی را که به سختی شنیده می شوند - مانند حروف صدادار کم - تشخیص می دهد و آنها را قابل شنیدن تر می کند. فناوری AutoPhone به سمعک شما اجازه می‌دهد تا هر زمان که تلفن در کنار گوش قرار می‌گیرد، حالت‌ها را تغییر دهد.

Tek و miniTek

Tek یک کنترل از راه دور و پخش کننده صوتی است که اتصال بی سیم را برای سمعک های زیمنس فراهم می کند و به کاربران امکان می دهد بدون درز به تلویزیون، رایانه، تلفن همراه خود - حتی پخش کننده های MP3 دسترسی داشته باشند. سیگنال‌های صوتی برای تجربه صدایی غنی به هر دو گوش ارسال می‌شوند و تنظیمات برگزیده تن با ویژگی SoundBalance شخصی‌سازی می‌شوند. miniTek کوچکتر یک راه حل عالی برای اتصال بی سیم در حین حرکت است که تمام مزایای Tek را در یک محفظه راحت تر ارائه می دهد. miniTek تقریباً با تمام دستگاه‌های بلوتوث ارتباط برقرار می‌کند، می‌تواند به دو تلفن به طور همزمان متصل شود و با باتری قابل شارژی کار می‌کند که تا 5 ساعت پخش صدا را ارائه می‌دهد.

 

نحوه سفارش

وب سایت زیمنس بیان می کند که شخص نمی تواند مستقیماً از شرکت سفارش دهد. کسانی که مایل به خرید محصولات این برند هستند می توانند این کار را از شنوایی شناس یا مرکز شنوایی انجام دهند. اگر فردی معتقد است که دچار کم شنوایی است، باید شنوایی خود را مورد آزمایش قرار دهد. شنوایی شناس می تواند شدت کم شنوایی فرد را بگوید و نوع و سبک مناسب سمعک را توصیه کند. بسیاری از مردم زیمنس را به خاطر محصولات مصرفی الکترونیکی محبوبش می شناسند، اما بخش سمعک زیمنس در دوران شکوفایی خود یکی از بزرگترین بخش های سمعک در جهان بود. این شرکت اخیراً به عضویت Sivantos درآمده است. سیوانتوس از زمان خرید، برند سمعک زیمنس را به سیگنیا تغییر داده است. سمعک زیمنس که برای شخصی سازی طراحی شده است، فناوری شفاف و بدون سازش بهترین صدا و آزادی بیان را ارائه می دهد. آنها شیک، آسان برای استفاده و از نظر فناوری پیشرفته هستند - هر آنچه از سمعک زیمنس انتظار دارید. زیمنس از فناوری منحصر به فردی استفاده می کند که علائم وزوز گوش را پنهان می کند و ناراحتی و استرس را کاهش می دهد. در واقع، برخی از بیماران بدون کاهش شنوایی از محصولات زیمنس صرفاً به عنوان روشی برای کنترل وزوز گوش استفاده می کنند.

درباره سمعک زیمنس بیشتر بدانید

در نمایندگی زیمنس ، ما متعهد هستیم که به بیماران کمک کنیم تا زندگی را در آغوش بگیرند - با تمام صداهایی که ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک زیمنس، امروز با دفتر ما در تهران تماس بگیرید. شنوایی شناسان دلسوز و واجد شرایط ما برای کمک به بیماران در سراسر ایران اختصاص یافته اند تا راه حل هایی را برای کاهش شنوایی خود تجربه کنند.

 
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا

تجویز انواع سمعک های نامریی، داخل گوشی و پشت گوشی ریک با تکنولوژی هوشمند در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368

اینستاگرام 

جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.