نمایندگی های برندهای سمعک

نمایندگی های برندهای سمعک

تعیین محصول مناسب

سمعک یه وسیله برای کمک به شنوایی افراد است. مانند هر وسیله دیگری سمعک نیز برندهای مختلفی دارد. سازنده نمایندگی های برندهای سمعک در کشورهای مختلف دارند تا بتوانند سمعک را به مردم جهان اراپه کنند. در ایران نیز نمایندگی برندهای مختلف سمک وجود دارد که در ادامه آنها را لیست میکنیم. اما بهترین سمعک برای یک شخص خاص کدام برند یا محصول میتواند باشد؟ نمایندگی های سمعک مهمترین عامل برای تعیین محصول مناسب، سازگاری دستگاه سمعک با نتایج تست شنوایی شما است. داشتن گزینه های مختلف سازنده، این امکان را می دهد که به جای رویکرد یک اندازه متناسب با همه، راه حل مناسبی را پیدا کنیم که برای نیازهای شما مناسب است. عوامل دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از سبک زندگی، میزان نیاز شما به احتیاط و سطح مهارت ترجیحی شما. بر اساس این عوامل کلیدی، متخصصان مراقبت شنوایی به شما کمک می کنند تا نوع مناسب تجهیزات را تعیین کنید. شما باید در مورد استفاده از سمعک اطمینان داشته باشید و بنابراین انتخاب دستگاه مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. ما طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های سمعک را از برندهای مختلف داریم و آنها را در پنج دسته مختلف برای انواع سبک‌های زندگی دسته‌بندی کرده‌ایم. حتی کم قیمت‌ترین محصول با آخرین فناوری همراه است و برای هر نوع کم شنوایی مناسب است. از تناسب محتاطانه گرفته تا انواع سبک های سنتی، ما همه چیز را به شما پیشنهاد می کنیم. هدف کل محدوده ارائه انعطاف پذیرترین و شخصی سازی شده ترین راه حل برای سبک زندگی فردی است. نمایندگی های برندهای سمعک این محصولات را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد: پایه (برای کسانی که زندگی آرامی دارند). به علاوه (برای کسانی که در معرض محیط های پر سر و صدا متوسط هستند). پیشرفته (برای کسانی که بخش قابل توجهی از زمان خود را در محیط های پیچیده پر سر و صدا می گذرانند). امضا (برای کسانی که نسبت زیادی از وقت خود را در یک محیط پر سر و صدا می گذرانند). پریمیر (برای کسانی که بیشتر وقت خود را در محیط های پر سر و صدا می گذرانند و از وسایل ارتباطی اضافی استفاده می کنند) مجموعه ما دارای بهترین و جدیدترین مدل های سمعک از تولید کنندگان پیشرو است تا به شما کمک کند بار دیگر از طیف کاملی از صداها لذت ببرید.

برندهای اصلی سمعک:

ما طیف وسیعی از بهترین برندهای سمعک و راه حل های فناوری را ارائه می دهیم. شنوایی شناسان ما، مستقل از برند تولیدی، راه حل مناسب را برای شما ارائه خواهند کرد. در ادامه انواع برندهای موجود را لیست میکنیم:

نمایندگی سمعک فوناک سمعک فوناک :

سمعک های مدرن، تجربه شنوایی طبیعی و کیفیت زندگی مجدد. به طور خلاصه این فوناک، یک برند از گروه سونووا است. بیش از 70 سال است که تولید کننده سمعک سوئیسی استانداردهای جدیدی را در توسعه سمعک های نوآورانه و پیشرفته برای مطابقت با بودجه، سن، سبک زندگی و نوع کم شنوایی تعیین کرده است. فوناک با همکاری نزدیک با شنوایی شناسان و همچنین دانشگاه های بین المللی، راه حل های شنوایی پیچیده و بدیع را برای بزرگسالان و کودکان توسعه می دهد. عرضه مدل Lyric Phonak که به عنوان "لنز تماسی برای گوش" شناخته می شود، یک نوآوری واقعی در بازار بود. سمعک را می توان بدون وقفه برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد. نشستن کاملاً نامرئی در مجرای گوش، تجربه صدای منحصر به فردی را ارائه می دهد.

سمعک GN Resound

با ریشه هایی که به سال 1943 بازمی گردد، ReSound در صنعت سمعک پیشگام بوده و تعدادی از اولین صنعت شنوایی را ارائه کرده است. ReSound اولین سمعک 2.4 گیگاهرتزی در سمعک برای اتصال مستقیم و اولین سمعک ساخته شده برای اپل در جهان با پخش مستقیم صدای استریو بود. ReSound در بیش از 80 کشور در سراسر جهان نمایندگی دارد.

سمعک یونیترون

از سال 1964، سازنده سمعک کانادایی Unitron، سمعک های پیشرفته ای را توسعه داده است که شنوایی طبیعی و تشخیص گفتار را بدون هیچ گونه مصالحه ای هماهنگ می کند. این شرکت بخشی از گروه Sonova است و فناوری پیشرفته و کیفیت برند را با قیمت منصفانه ارائه می دهد.

سمعک سیوانتوس

سیوانتوس یک برند پریمیوم جدید است که توسط زیمنس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سمعک در جهان تاسیس شده است. این شرکت آلمانی بیش از 130 سال است که سمعک تولید می کند. امروزه زیمنس 4000 نفر را برای توسعه سمعک های خود استخدام می کند. سیوانتوس سمعک های سفارشی شده ای را ارائه می دهد که تجربه شنوایی طبیعی را فراهم می کند. محبوبیت این برند همچنین به دلیل برنامه هایی است که می توان از آنها برای کنترل از راه دور دستگاه های آن و همچنین پشتیبانی شخصی ارائه شده توسط شنوایی شناسان آن استفاده کرد. سمعک های جدید همچنین می توانند مستقیماً تماس های تلفنی، موسیقی و صدای تلویزیون را پخش کنند.

سمعک Starkey

سازنده آمریکایی Starkey از سال 1967 سمعک های مدرن را با تمرکز مداوم بر نیازهای مشتری و ایده های نوآورانه توسعه داده است.

نمایندگی های سمعک ویدکس سمعک های وایدکس

تولید کننده سمعک دانمارکی Widex به دلیل سمعک های شیک و با احتیاط خود مشهور است. Widex حتی جوایز طراحی را برای سمعک های جذاب بصری خود دریافت کرده است. Widex Hörgeräte GmbH دلیلی بر این است که فناوری قدرتمند و طراحی جذاب متقابل نیستند. Widex برای برآوردن نیازهای مشتریان خود، دائماً در حال پیشرفت است و در زمینه فناوری سمعک پیشرفت می کند. با انجام این کار، Widex هرگز هدف خود را فراموش نمی کند: بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به کم شنوایی.
نمایندگی سمعک Oticon سمعک Oticon
ماموریت تولید کننده سمعک Oticon این است که به افراد مبتلا به کم شنوایی کمک کند تا با هم ارتباط برقرار کنند، تعامل داشته باشند و زندگی را به طور کامل زندگی کنند. برای انجام این ماموریت، Oticon متخصصانی از رشته های پزشکی، شنوایی شناسی، مهندسی برق و فناوری اطلاعات را در توسعه سمعک های خود درگیر می کند. شنوایی شناسان ما می توانند به شما در انتخاب برند سمعک مناسب برای نیازها و ترجیحات شخصی شما کمک کنند. برای مشاوره رایگان یا تعیین قرار ملاقات همین امروز به نزدیکترین شعبه خود مراجعه کنید. اینجا جایی است که می توانید اطلاعات بیشتری درباره آخرین فناوری شنوایی و محصولات جدید نوآورانه بیابید.
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع سمعک های نامریی، داخل گوشی و پشت گوشی ریک با تکنولوژی هوشمند در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.