نکاتی در مورد خرید سمعک

نکاتی در مورد خرید سمعک

نکانی برای خرید بهترین سمعک برای شما

نکاتی در مورد خرید سمعک ::عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند تعیین کند کدام سمعک برای شما مناسب است. این راهنمای 3 مرحله ای به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه بهترین سمعک را برای خود پیدا کنید. انتخاب سمعک و تطبیق آن با نیازهای شنوایی شما می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی شما داشته باشد. بنابراین، توصیه می کنیم هنگام انتخاب بهترین سمعک برای خود، از یکی از کارشناسان حرفه ای مراقبت شنوایی ما مشاوره بگیرید.

مرحله 1. سبک های سمعک موجود را مقایسه کنید

با استفاده از نمای کلی زیر شروع کنید تا تفاوت بین هر نوع سمعک را درک کنید. مرور کلی شما را برای مرحله 2 راهنما آماده می کند، جایی که ما 6 عامل مهمی را که باید هنگام انتخاب سمعک در نظر بگیرید، توضیح خواهیم داد. نکاتی در مورد خرید سمعک
  نامرئی-در-کانال کاملا در کانال در کانال پوسته نیمه/پر در گوش miniRITE (گیرنده در گوش) miniRITE R (گیرنده در گوش) پشت گوش پلاس پاور پشت گوش Ultra Power
محتاط ترین
اتصال بلوتوث
عمر باتری طولانی
تنظیم صدا و برنامه ها آسان است
باتری قابل تعویض
قابل شارژ باتری
کم شنوایی خفیف تا متوسط
کم شنوایی شدید

مرحله 2. در انتخاب سمعک این شش عامل را در نظر بگیرید

در این مرحله ما 6 فاکتور مختلف را شرح می دهیم که باید هنگام انتخاب بهترین سمعک برای خود در نظر بگیرید. سطح کم شنوایی شما: شدت کم شنوایی شما بر روی انواع سمعک هایی که می توانید انتخاب کنید تاثیر دارد. بنابراین، ارزیابی شنوایی و آگاهی از میزان کم شنوایی خود به شما کمک می کند تا بفهمید چه نوع سمعکی برای پاسخگویی به نیازهای شما مناسب است. 5 درجه کم شنوایی عبارتند از: شنوایی طبیعی (≤25 دسی بل) کاهش شنوایی خفیف (26-40 دسی بل): مکالمه های آرام و آرام - یا موقعیت هایی که فقط کمی سر و صدای پس زمینه دارند - ممکن است برای درک دشوار شوند. کاهش شنوایی متوسط (41 تا 60 دسی بل): سطوح صدای بالاتر برای رادیو و تلویزیون مورد نیاز است و مکالمات همراه با نویز پس زمینه درک آن دشوار می شود. کم شنوایی شدید (61-80 دسی بل): مشکلات در گفتار و مکالمات گروهی در محیط های ساکت و پر سر و صدا. درک بدون تقویت غیر ممکن است. کم شنوایی عمیق (بیشتر از 81 دسی بل): شنیدن و درک دستگاه های تقویت شده یا گفتار در هر محیطی دشوار یا غیرممکن است. فناوری سمعک: فناوری پیشرفته امروزی با ارائه صدایی باز و 360 درجه و کیفیت صدای بالاتر با تلاش کمتر، تجربه صدای طبیعی تری را ارائه می دهد. تنظیمات پشتیبانی از وزوز نیز ویژگی های جدیدی هستند که به نفع کاربران هستند. سمعک‌های امروزی همچنین می‌توانند بازخورد را کاهش دهند (یا "صدای سوت" که برخی از کاربران سمعک می‌توانند تجربه کنند). همچنین این امکان وجود دارد که سمعک های مدرن را به دستگاه های هوشمند و تلویزیون خود متصل کنید تا بتوانید صدای خود را مستقیماً از طریق سمعک خود بشنوید. راحتی: هنگام انتخاب سمعک، مهم است که در نظر داشته باشید که استفاده از آنها چقدر برای شما راحت است.

سمعک های پشت گوش

سمعک پشت گوش چه ویژگی هایی دارد؟

بدنه اصلی سمعک در پشت گوش قرار می گیرد.. دارای یک لوله یا سیم شفاف است که آن را به قالب گوش یا گنبدی که در داخل مجرای گوش قرار داده شده است متصل می کند. اکثر مردم مدل های پشت گوش را راحت تر از مدل های داخل گوش می دانند. نمونه هایی از ابزارهای پشت گوش BTE و miniRITE هستند.

 خرید سمعک سمعک های داخل گوش

سمعک های داخل گوش چه ویژگی هایی دارند؟

این به صورت سفارشی و متناسب با شکل مجرای گوش شما ساخته شده است. از ماده سختی ساخته شده است که در داخل مجرای گوش قرار می گیرد. اندازه و شکل مجرای گوش تعیین می کند که آیا امکان استفاده از سمعک در گوش وجود دارد یا خیر.

قیمت و کیفیت:

سبک‌های ارائه‌شده در مرحله 1 در محدوده‌های قیمتی متعدد در دسترس هستند - به منظور برآورده کردن تمام نیازهای بودجه. قیمت سمعک شما می تواند به تعداد ویژگی های مورد نظر شما بستگی داشته باشد، مانند تنظیم خودکار صدا و اتصال بی سیم. بسته به نیاز شما، این ویژگی های اضافی می توانند تأثیر قابل توجهی بر تجربه کلی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای ارائه شده توسط سمعک امروز بیشتر بخوانید.

سبک:

برخی از عوامل ظاهری که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

اندازه:

آیا عمر طولانی باتری برای شما مهم است یا احتیاط؟ اگر به دنبال باتری‌های بزرگ‌تر با قابلیت‌های پیشرفته و عمر باتری طولانی‌تر هستید، سمعک‌های بزرگ‌تر (سمعک‌های پشت گوش یا تمام پوسته داخل گوش) می‌توانند بهترین سمعک برای شما باشند. سمعک‌های کوچک‌تر داخل گوش می‌تواند راه‌حلی برای افرادی باشد که کم‌شنوایی خفیف تا متوسط دارند و بیشتر به سمعک‌های محتاطانه و تقریبا نامرئی علاقه دارند.

رنگ:

آیا می دانستید سمعک در رنگ های مختلف موجود است؟ شما می توانید سمعک هایی را پیدا کنید که با رنگ مو یا رنگ پوست شما ترکیب می شود - یا فقط رنگی را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد.

شکل:

کانال گوش اندازه سمعک را تعیین می کند. شکل مجرای گوش شما نیز می تواند بر بهترین سمعک برای شما تأثیر بگذارد. از آنجایی که سمعک های داخل گوش در کانال گوش قرار می گیرند، قالبی از کانال گوش شما گرفته می شود و سمعک ها با شکل منحصر به فرد کانال گوش شما شخصی سازی می شوند. همانطور که در مرحله 1 نشان داده شد، سمعک های نامرئی در کانال و داخل کانال کوچکترین و کمترین دید هستند و برای اکثر کانال های گوش مناسب هستند. اگر به سبک سمعک داخل گوش علاقه مند هستید، متخصص شنوایی تان قالبی از کانال گوش شما می سازد و تعیین می کند که کدام سبک سمعک برای شما منطقی تر است.

سبک زندگی:

چه قدر از گذراندن وقت در خانه یا بیرون از خانه در رستوران ها یا رویدادهای اجتماعی لذت ببرید، بهترین سمعک برای شما سمعکی است که با سطح مشارکت اجتماعی شما مطابقت داشته باشد. هر چه از نظر اجتماعی فعال تر باشید، ممکن است بخواهید به "ویژگی های پیشرفته" بیشتری توجه کنید، و هر چه درگیر اجتماعی کمتری باشید، سمعک شما ممکن است ابتدایی تر باشد. وقتی در نظر می گیرید که کدام نوع سمعک به بهترین وجه با سبک زندگی شما مطابقت دارد، کارشناس مراقبت شنوایی شما به احتمال زیاد از شما در مورد فعالیت هایی که در زندگی روزمره خود لذت می برید می پرسد. این می تواند مفید باشد که به متخصص شنوایی خود توضیح دهید که در چه موقعیت هایی منتظر شنیدن بهتر هستید تا بتواند به شما کمک کند بهترین راه حل سمعک را برای نیازهای خود پیدا کنید. سمعک می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد و از آنجایی که سرگرمی ها و ترجیحات اجتماعی هر فردی منحصر به فرد است، بهتر است این بحث درباره سبک زندگی را با متخصص مراقبت شنوایی خود داشته باشید تا بتوانید سمعکی را پیدا کنید که به شما کمک می کند بیشترین بهره را ببرید.
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع سمعک های نامریی، داخل گوشی و پشت گوشی ریک با تکنولوژی هوشمند در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.