وسایل جانبی سمعک های زیمنس

وسایل جانبی سمعک های زیمنس

وسایل جانبی سمعک زیمنس

وسایل جانبی سمعک های زیمنس : سمعک زیمنس یا سیگنیا یکی از برندهای مطرح در ایران می باشد که محصول کشور آلمان و دارای چندین سال سابقه درخشان در توزیع سمعک فعالیت دارد.

سمعک های این برند شامل 3 نوع تکنولوژی می باشد: تکنولوژی پرایمکس، ان ایکس، ایکس و جدیدترین تکنولوژی آن ای ایکس(AX).

اکسسوری و لوازم جانبی سمعک های زیمنس(سیگنیا)

استفاده از وسایل جانبی در تمامی برندهای سمعک به سازگار شدن بیمار با شرایط محیطی مختلف و لذت بردن از صدا و گفتار کمک می کند. در ادامه در مورد کاربرد تمامی وسایل جانبی سمعک های زیمنس صحبت می شود.

وسایل جانبی سمعک های زیمنس

برنامه Signia App سمعک زیمنس:

یکی از ویژگی های قابل توجه سمعک زیمنس توانایی ارتباط مستقیم با موبایل از طریق نصب برنامه Signia App می باشد. با استفاده از این برنامه بدون هیچ واسطه ای امکان تغییر صدا یا برنامه سمعک برای بیمار فراهم می شود. این برنامه برای تمامی مدل های سمعک با تکنولوژی پرایمکس و بالاتر(ان ایکس، ایکس) وجود دارد.

اکسسوری StreamLine TV سمعک های زیمنس:

همانطور که از اسم این اکسسوری مشخص است امکان برقراری ارتباط بین سمعک و تلویزیون را فراهم می کند. به این صورت که صدای تلویزیون مستقیم از طریق بلوتوث به سمعک وارد می شود(نویز محیط اثری روی صدا وارد شده به سمعک ندارد). این اکسسوری بخصوص برای بیماران با افت شنوایی شدید و عمیق یا بیمارانی که قادر به درک صدای تلویزیون نمی باشند بسیار مفید و کارامد می باشد. همچنین با استفاده از برنامه Signia App امکان تغییر ولوم صدا یا حالت استاپ بدون نزدیک شدن به تلویزیون وجود دارد.

ویژگی جالی که در این اکسسوری قرار داده شده است امکان اتصال و استفاده همزمان چند فرد به این اکسسوری می باشد. به این صورت در خانواده هایی که دچار کم شنوایی می باشند امکان استفاده تمامی اعضای خانواده و لذت بردن از صدای تلویزیون فراهم شده است.

سایر ویژگی های اکسسوری تلویزیون:

*امکان اتصال به تمامی تلویزیون ها

*اتصال اتومات اکسسوری به سمعک(زمانی که سمعک در محیط روشن باشد)

نحوه اتصال اکسسوری تلویزیون به سمعک:

1.روشن کردن اکسسوری تلویزیون

2.خاموش و روشن کردن سمعک(باز و بسته کردن درب باتری سمعک)

3.قراردادن سمعک(یک یا چند عدد) در کنار اکسسوری تلویزیون

4.اتصال سمعک به اکسسوری به صورت اتومات انجام می شود و به محض اتصال سمعک و اکسسوری (کامل شدن اتصال)، هر دو چراغ صفحه نمایش به مدت 30 ثانیه به رنگ آبی تبدیل می شود.

نکته: با یکبار اتصال کامل و موفق بین اکسسوری و سمعک دیگر نیازی به اتصال در هر بار استفاده نمی باشد.

اکسسوری StreamLine Mic سمعک های زیمنس:

در مواردی که بیمار کم شنوا برای صحبت با تلفن یا گوش دادن موزریک با مشکل مواجهه شده باشد استفاده از این اکسسوری بسیار کارامد می باشد. اکسسوری StreamLine Mic شبیه به هندزفری می باشد و اطلاعات از طریق بلوتوث به سمعک انتقال داده می شود به این صورت صدای نویز محیط تاثیری روی صدا ندارد و در نتیجه کیفیت صدا حفظ می شود.

از ویژگی این اکسسوری امکان اتصال تمامی وسایل دارای بلوتوث نظیر موبایل، لب تاب، کامپیوتر و حتی Siri در گوشی ایفون و Google Assistant با این اکسسوری(StreamLine Mic) زیمنس می باشد.

StreamLine Mic همچنین به عنوان یک میکروفون از راه دور عمل می کند تا در موقعیت های شنوایی چالش برانگیز مانند جلسات شلوغ به شما کمک کند. در این حالت می توانید صدای گوینده را مستقیماً از فاصله 20 متری به سمعک خود پخش کنید(بشنوید). در نتیجه، صدای گوینده را به وضوح می شنوید به این حالت که درست در کنار شما ایستاده است.

همچنین از طریق برنامه سیگنیا بر روی موبایل می توانید تغییرات لازم جهت راحتی بیشتر را انجام دهید.

نحوه اتصال StreamLine Mic به سمعک:

  1. خاموش و روشن کردن استریمر
  2. خاموش روشن کردن سمعک
  3. قراردادن سمعک در کنار استریمر(حداکثر فاصله: 20 سانتی متر)
  4. مرحله اتصال دو دستگاه به صورت اتومات انجام می شود و صفحه نمایش استریمر شروع به فلش زرد رنگ می کند و هنگامی که اتصال به صورت کامل انجام شد رنگ زرد ثابت می شود.

وسایل جانبی سمعک های زیمنس

اکسسوری miniPocket سمعک های زیمنس

این اکسسوری برای بیمارانی که تمایل به استفاده از موبایل یا ریموت کنترل های بزرگ برای کنترل صدا یا تغییر برنامه ها ندارند بهترین وسیله می باشد. به دلیل اندازه کوچک این اکسسوری و طول عمر آن برای تمامی سنین کارامد و مفید می باشد.

وسایل جانبی سمعک های زیمنس

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

تجویز انواع مدل های سمعک زیمنس و دیگر برندهای مطرح دنیا در این مرکز انجام می شود. برای ارسال تست شنوایی و مشاوره با همکاران فراشنوا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

برای مشاوره رایگان با متخصصین فراشنوا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

02188949368

09105241071

اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان:

Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)


دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.