سمعک قابل شارژ

سمعک قابل شارژ
سمعک قابل شارژ ::در واقع، باتری های قابل شارژ آنقدر جذاب می شوند که ناظران صنعت پیش بینی می کنند که به زودی باتری های یکبار مصرف را به عنوان راه حل ترجیحی برای سمعک جایگزین خواهند کرد.

سمعک قابل شارژ در مقابل یکبار مصرف

آیا تا به حال فراموش کرده اید که تلفن همراه خود را در شب شارژ کنید تا روز بعد در نیمه راه از بین برود؟ آیا زمان زیادی را «خارج از شبکه» بدون دسترسی به برق می گذرانید؟ آیا شما یک کاربر قدرتمند هستید که 16 ساعت در روز صدا را به سمعک خود پخش می کنید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، این احتمال وجود دارد که سمعک های شارژی برای شما مناسب نباشند. سمعک با باتری های یکبار مصرف ممکن است برای شما بهتر عمل کند. اما اگر به شارژ مجدد گوشی خود عادت دارید و ترجیح می دهید مجبور نباشید باتری سمعک خود را عوض کنید، شرکت زیادی دارید. در واقع، کاربران سمعک مدت‌هاست که مشخص کرده‌اند که معمولا سمعک‌های قابل شارژ را به سمعک‌های یکبار مصرف خود ترجیح می‌دهند. در سال 2016، Hearing Tracker مصرف کنندگان سمعک مستقر در ایالات متحده را در مورد ترجیحات شارژ مجدد آنها بررسی کردند، پس از اینکه دو پیشرو صنعت، Phonak و Signia، هر کدام مدل های سمعک آینده با باتری های قابل شارژ لیتیوم یون را اعلام کردند. از 510 مالک سمعک که به نظرسنجی پاسخ دادند، 29٪ گفتند که سمعک آنها از باتری های یکبار مصرف غیرقابل شارژ استفاده می کند، اما 70٪ گفتند که سمعک های قابل شارژ را ترجیح می دهند.

آیا باتری‌های سمعک قابل شارژ لیتیوم یون آتش می‌گیرند؟

باتری های سمعک لیتیوم یون بسیار ایمن هستند زیرا همیشه در جعبه سمعک مهر و موم می شوند. اگر کیس خراب شد، باید استفاده از سمعک را متوقف کرده و آن را تعمیر کنید.

عمر باتری و زمان کارکرد

هنگام استفاده از سمعک های قابل شارژ، عمر باتری یکی از اولین نگرانی هایی است که به ذهن می رسد. سمعک شما با یک بار شارژ چقدر دوام می آورد؟ باتری های قابل شارژ در سمعک ها در واقع از نظر زمان عملیاتی بسیار بهتر از حد انتظار هستند و این به لطف بهینه سازی دقیق مصرف برق توسط شرکت های سمعک است. در مقایسه با هدفون‌های بی‌سیم که معمولاً فقط 4 تا 8 ساعت دوام می‌آورند، سمعک‌ها سال‌های نوری جلوتر هستند و زمان کارکرد آن در محدوده 19 تا 30 ساعت است. سمعک قابل شارژ هنگام مطالعه زمان های عمل منتشر شده توسط سازندگان سمعک، عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر داشت. برخی از عواملی که منجر به کاهش زمان کار می شوند عبارتند از: پخش بی سیم - اگر صدای بی سیم را پخش کنید، این کار باعث کاهش زمان کار سمعک شما می شود. این شامل پخش صدای بلوتوث می‌شود، اما شامل استفاده از لوازم جانبی بی‌سیم مانند کنترل از راه دور نیز می‌شود. قدرت بلندگو - وقتی متخصص شنوایی شما سمعک شما را پیکربندی می کند، ممکن است نیاز داشته باشد که بلندگوی با قدرت بالاتر بسته به شدت کم شنوایی شما انتخاب کند. بلندگوهای پرقدرت انرژی بیشتری مصرف می کنند و عمر باتری را کاهش می دهند. شدت کاهش شنوایی - اگر متخصص شنوایی شما مجبور است صدا را برای رفع نیازهای شما افزایش دهد، این کار به طور مداوم از باتری بیشتری استفاده می کند. عمر باتری شما - بعد از یک یا دو سال، باتری شما مانند روز اول شارژ نمی شود. این ماهیت باتری است و باید انتظار داشته باشید که باتری های خود را بعد از چند سال تعویض کنید. اگر آنها دیگر شما را در طول روز نگه نمی دارند. محیط صدا - اگر زمان بیشتری را در محیط‌های پر سر و صدا می‌گذرانید، سمعک‌های شما باید پردازش صدای سنگین‌تری را انجام دهند تا صدایی تمیزتر ارائه کنند سوال مهم دیگری که ممکن است داشته باشید این است که "باتری ها قبل از نیاز به تعویض چقدر دوام می آورند؟" این یک سوال عالی است و پاسخ این است که بستگی به سازنده سمعک دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، همه باتری‌ها به مرور زمان توانایی شارژ شدن خود را از دست می‌دهند، و بنابراین واقعاً به نیاز شما (از نظر ساعات استفاده روزانه) و ظرفیت روز اول و میزان خرابی باتری‌های خاصی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. سازندگان سمعک اغلب چند سال عمر باتری مورد انتظار را ذکر می کنند، اما در نظر دارند که بسته به عوامل بالا، باتری ها ممکن است برای شخص شما بیشتر یا کمتر دوام بیاورند. برخی از سمعک ها از باتری های دکمه ای یکبار مصرف استفاده می کنند که شما به صورت دستی آنها را جدا کرده و نصب می کنید. برخی دیگر دارای باتری داخلی هستند و قابل شارژ هستند. نوع باتری هایی که سمعک شما استفاده می کند تأثیری بر کارآیی آنها ندارد. با این حال، انواع باتری ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند. سمعک های شارژی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند.

سمعک های شارژی چقدر می توانند هزینه داشته باشند؟

سمعک های شارژی ممکن است گران باشند. برخلاف سمعک‌هایی که به باتری‌های غیرقابل شارژ متکی هستند، گزینه‌های بسیار کمی وجود دارد

ویژگی سمعک قابل شارژ سه مزیت سمعک شارژی

برای محیط زیست بهتر است

در اینجا قرص سختی برای بلعیدن وجود دارد: تخمین زده می شود که سالانه 1.4 میلیارد باتری سمعک یکبار مصرف در محل های دفن زباله قرار می گیرد. و دو سمعک دیجیتال به طور متوسط از 300 (یا بیشتر) باتری در یک بازه زمانی سه ساله استفاده می کنند. آن را با باتری های قابل شارژ سمعک مقایسه کنید، که به راحتی می توانند یک سال (یا در برخی موارد، چندین سال) قبل از نیاز به تعویض دوام بیاورند.

آسان برای استفاده

بدون باتری های کوچک برای جابجایی یا تعویض. هیچ دری سخت برای باز کردن مکرر وجود ندارد. نیازی به سفارش، ارسال یا برداشتن باتری های بیشتر نیست. بسیاری از سمعک‌های شارژی را می‌توان به راحتی صدها (حتی هزاران بار!) بار قبل از نیاز به تعویض شارژ کرد - این یک مزیت بزرگ برای کسانی که مبتلا به آرتریت، آسیب عصبی دیابتی یا سایر چالش‌های مهارت هستند.

راحتی و اطمینان تمام روز

سمعک های شارژی، هنگامی که یک شبه به طور کامل شارژ شوند، می توانند به راحتی تا پایان روز بعد شما را دوام بیاورند. آنها حتی مجهز به ساعت‌ها پخش جریانی بی‌سیم از تلفن، تلویزیون یا سایر دستگاه‌های شما هستند - این ویژگی شناخته شده است که به طور چشمگیری آب دستگاه‌های یکبار مصرف خود را تخلیه می‌کند.

عمر باتری سمعک های شارژی چقدر است؟

اکثر تولیدکنندگان سمعک شارژی، یک روز کامل استفاده از سمعک را با یک بار شارژ وعده می دهند، بنابراین می توان باتری ها را در طول شب هنگام خواب شارژ کرد. مدت زمان شارژ باتری ها بسته به نحوه استفاده از سمعک متفاوت است. اگر ساعت‌ها در روز صدا را از تلفن خود پخش کنید، باتری‌ها سریع‌تر تمام می‌شوند.
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
تجویز انواع سمعک های نامریی، داخل گوشی و پشت گوشی ریک با تکنولوژی هوشمند در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.