بهترین کلینیک سمعک

بهترین کلینیک سمعک

به کلینیک سمعک فراشنوا خوش آمدید

در کلینیک سمعک فراشنوا، ما واقعاً معتقدیم که شنوایی بهتر منجر به زندگی بهتر می شود. در این مقاله می خواهیم خدمات بهترین کلینیک سمعک را معرفی کنیم . رویکرد بیمار محور ما به ما این امکان را می دهد که بر ارضای نیازهای مراقبت شنوایی شما، هر چه که باشد، تمرکز کنیم. مطب ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و پیشرفته ترین فناوری، برای تشخیص و یافتن راه حل هایی برای نیازهای شنوایی و وزوز گوش شما همکاری خواهد کرد. از آنجایی که تمرکز ما کاملاً بر روی نیازهای منحصر به فرد شما است، آمدن به کلینیک سمعک فراشنوا به این معنی است که مراقبت از بیمار خاص خود را با مراقبت های بعدی استثنایی که تضمین می کند نیازهای شنوایی و تعادل شما برآورده می شود، تجربه خواهید کرد. کلینیک سمعک فراشنوا  از شما می خواهد که از مراقبت خود راضی باشید. ما یک محلی، مستقل و جامعه محور هستیم. خدمات ما کاملاً تضمین شده است، به این معنی که ما متعهد به گوش دادن به نگرانی های شما هستیم و فناوری شما همیشه برای تجدید دنیای شنوایی شما کاملاً مناسب است. یک رابطه قوی بیمار و ارائه‌دهنده مبتنی بر صداقت و ارزش‌ها چیزی است که ما برای آن تلاش می‌کنیم، و ما احساس می‌کنیم که این بهترین رویکرد برای اطمینان از اینکه هیچ یک از لحظات ارزشمند زندگی خود را از دست نمی‌دهید است.

چرا ما را برای کاهش شنوایی انتخاب کنید؟

گوش دادن به اخبار عصر تعامل با منشی در فروشگاه مواد غذایی. شنیدن نوه تان از شما سوالی می پرسد یا دستاوردی افتخارآمیز را به اشتراک می گذارد. تعامل با معلمان یا دانش آموزان در کلاس درس. توانایی شما در شنیدن تأثیر فوق العاده ای بر زندگی روزمره شما دارد. شما را با محیط اطرافتان در تماس قرار می دهد، شما را ایمن نگه می دارد و به شما اجازه می دهد که مستقیما با دیگران تعامل داشته باشید. اگر شما یا یکی از عزیزانتان دیگر قادر به شنیدن و برقراری ارتباط مانند گذشته نیستید، وقت آن است که از کارشناسان کم شنوایی کلینیک فراشنوا کمک بگیرید.   خدمات بهترین کلینیک سمعک افراد در سراسر طول عمر، از نوزادان تا افراد مسن، متخصصان شنوایی شناسی ما را برای مشکلات کم شنوایی و تعادل انتخاب می کنند، زیرا ما موارد زیر را داریم:

شناخت ملی:

کلینیک فراشنوا در تهران رتبه اول را دارد و همچنین در میان سه بیمارستان برتر در سطح ملی. این شناخت از کیفیت مراقبت ما و نتایج استثنایی بیمار ما صحبت می کند.

تخصص:

با بیش از 30 عضو در تیم شنوایی شناسی، ما یکی از بزرگترین برنامه های شنوایی شناسی در کشور هستیم. شنوایی شناسان ما به استفاده از تجربیات گسترده خود برای کمک به افراد مبتلا به کم شنوایی در بهبود شنوایی و کیفیت زندگی خود اختصاص دارند. ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد و به هر گونه نگرانی در مورد برنامه مراقبتی خود و آنچه می توانید پس از آن انتظار داشته باشید پاسخ خواهیم داد. رویکرد تیمی مشارکتی: کارشناسان با پیشینه‌های مختلف گرد هم می‌آیند تا بهترین برنامه را برای برآورده کردن نیازهای شما ایجاد کنند. در صورت نیاز علاوه بر هر متخصص دیگری، شنوایی شناس و متخصص گوش، حلق و بینی (ENT) در تیم مراقبت خود خواهید داشت. با تیم ما آشنا شوید.

مراقبت خانواده محور:

تیم ما برنامه های مراقبتی را با در نظر گرفتن کل خانواده ایجاد می کند. این به همه از همسر گرفته تا شریک زندگی تا فرزندان و مراقبانی که نزدیک‌ترین افراد به بیمار هستند کمک می‌کند. ما بینش ارزشمندی را جمع آوری خواهیم کرد و در صورت لزوم، خانواده شما را در برنامه مراقبت شما مشارکت خواهیم داد.

مراقبت های نوآورانه:

ما متعهد به ارائه بهترین و پیشرفته ترین مراقبت های ممکن، با استفاده از شیوه های مبتنی بر شواهد برای ارائه بالاترین کیفیت خدمات هستیم. به عنوان مثال، تیم مراقبت ما در ارائه قرار ملاقات های پزشکی مشترک پیشتاز بود. اینها به بیمارانی که برای همان بیماری تحت درمان هستند، اجازه می‌دهد تا با یک مراقب در یک محیط گروهی ملاقات کنند - تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، از یکدیگر بیاموزند و حمایت عاطفی دریافت کنند.

مراقبت مداوم زمانی که به ما نیاز دارید:

مدیریت کم شنوایی یک سفر است. با دانستن اینکه ما در هر مرحله به شما کمک خواهیم کرد، می توانید مطمئن باشید. اگر سؤالی دارید، نیاز به تنظیم مجدد دستگاه‌هایتان یا نیاز به ارزیابی مجدد در هر مقطعی در آینده برای بهینه‌سازی شنوایی خود دارید، ما اینجا هستیم. ما همچنین بازدیدهای سالانه را برای بررسی وضعیت شنوایی و تأیید عملکرد صحیح دستگاه‌هایتان توصیه می‌کنیم. تیم ما مطمئن خواهد شد که شما همیشه بهترین نتیجه ممکن و مراقبت را داشته باشید.

بهترین کلینیک سمعک تشخیص کم شنوایی در کلینیک فراشنوا

آیا از مردم می خواهید که حرف خود را تکرار کنند؟ شکایت از اینکه مردم زمزمه می کنند؟ در موقعیت های شلوغ در شنوایی مشکل دارید؟ یک ارزیابی جامع شنوایی با یک متخصص شنوایی شناسی، تصویری از نوع کم شنوایی و شدت کم شنوایی شما را برای اطلاع از برنامه درمانی شما ارائه می دهد.

تست شنوایی

در طول تست شنوایی، شنوایی شناس ملایم ترین صداهایی را که می توانید در سطوح مختلف از کم به بالا بشنوید، تعیین می کند. آن‌ها همچنین ارزیابی خواهند کرد که چگونه شنیدن در میان آن آهنگ‌ها بر توانایی شما در برقراری ارتباط با دیگران تأثیر می‌گذارد. نتایج این آزمایش به شنوایی شناس اجازه می دهد تا بهترین گزینه های مدیریتی را برای شما تعیین کند، از جمله تعیین اینکه آیا نیاز به ارزیابی شنوایی دیگر دارید یا خیر.

نیازسنجی شنوایی

شنوایی شناس شما با شما و اعضای خانواده تان در مورد نیازهای گوش دادن و ارتباط منحصر به فرد شما صحبت خواهد کرد. این بحث ممکن است شامل سبک‌های مختلف دستگاه‌های شنوایی، آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی و آنچه می‌توانید از داشتن دستگاه‌های شنوایی به طور واقعی انتظار داشته باشید، باشد. فناوری دستگاه های شنوایی (شامل سمعک، ایمپلنت های استخوانی و کاشت حلزون شنوایی) در 15 سال گذشته به شدت بهبود یافته است. شما، خانواده‌تان (در صورت لزوم) و شنوایی‌شناستان با در نظر گرفتن محدودیت‌های فیزیکی، مالی یا سبک زندگی، با هم تصمیم می‌گیرید چه چیزی برای شما مناسب‌تر است.

درمان کم شنوایی در کلینیک فراشنوا

شنوایی شناسان کلینیک فراشنوا سال ها تجربه در تشخیص و مدیریت کم شنوایی دارند. ما با شما و خانواده تان کار خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم بهترین های خود را بشنوید و بهترین کیفیت زندگی ممکن را داشته باشید. ما می دانیم که کم شنوایی درمان نشده می تواند در روابط، چه با اعضای خانواده، دوستان یا همکاران شما تداخل ایجاد کند. ناتوانی در برقراری ارتباط آنطور که قبلاً می توانستید می تواند باعث ایجاد احساس ناامیدی، انزوا، گوشه گیری و حتی افسردگی در شما شود. ما یک برنامه درمانی سفارشی بر اساس نیازها و سبک زندگی شما ایجاد خواهیم کرد. پس از ارزیابی نیازهای شنوایی خود، توصیه ای برای سمعک مناسب و برای دستگاه دریافت خواهید کرد. این بازه زمانی می تواند از یک روز تا چند هفته متغیر باشد. کاشت استخوانی یا حلزونی نیاز به مداخله جراحی دارد. اگر این دستگاه ها توصیه شوند، برای ارزیابی بیشتر از جمله مشاوره با جراح برنامه ریزی می شوند. تیم مراقبت شما نحوه نگهداری صحیح دستگاه های خود را توضیح می دهد، از جمله نحوه مراقبت از فناوری و عیب یابی مشکلات جزئی.
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
مشاوره و تجویز سمعک های مخصوص وزوز گوش و نحوه استفاده از این سمعک ها در مرکز فراشنوا انجام می شود. جهت مشاوره تلفنی و آنلاین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید: 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.