تعمیر سمعک در شمال تهران

تعمیر سمعک در شمال تهران
تعمیر سمعک در شمال تهران :: سمعک دارای قطعات کوچکی در کار است و به مرور زمان نیاز به تعمیر سمعک غیر معمول نیست. ممکن است سعی کنید سمعک را روشن کنید و متوجه شوید که صدا وجود ندارد. درب باتری ممکن است باز شود. این موارد حتی زمانی که از سمعک به درستی مراقبت می شود، اتفاق می افتد. اگر مشکلی را تجربه کردید که نیاز به تعمیر دارد، سمعک (ها) را نزد متخصص شنوایی خود ببرید. آنها برای تشخیص شکستگی سمعک مجهز هستند. برخی از تعمیرات جزئی سمعک را می توان در محیط اداری در مدت زمان کوتاهی انجام داد. بقیه باید برای تعمیر به سازنده ارسال شوند. متخصص شنوایی شما می تواند به شما کمک کند اگر احساس می کنید سمعک شما به درستی کار نمی کند، چه نوع تعمیری لازم است. اگر بیمار فعلی هستید و سمعک هایی دارید ، خوشحالیم که سعی کنیم سمعک شما را تعمیر کنیم. ما می‌توانیم به اکثر تولیدکنندگان اصلی سمعک خدمات ارائه دهیم و می‌توانیم در دفتر به شما بگوییم که آیا برند شما برندی است که ما خدمات ارائه می‌کنیم. سمعک در صورت خرید نو دارای گارانتی می باشد. اگر گارانتی شما تمام شده باشد، باز هم امکان تعمیر اکثر سمعک ها با هزینه اندک وجود دارد. بسته به سازنده سمعک، این تعمیر ممکن است با یک سال گارانتی جدید همراه باشد. هنگامی که سمعک خود را به مطب می برید، متخصص شنوایی شما جزئیات را در اختیار شما قرار می دهد. تمیز نگه داشتن سمعک و مراقبت آنها به افزایش عمر آنها کمک می کند. اما دیر یا زود همه سمعک ها نیاز به تعمیر خواهند داشت. برای تعمیر همه چیز به وضعیت سمعک شما و مواردی که نیاز به سرویس/تعمیر دارد بستگی دارد. رایج ترین نوع تعمیر سمعک تعویض گیرنده است که در اکثر موارد می توان آن را در کلینیک انجام داد. قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض رطوبت نیز می‌تواند به سمعک آسیب برساند، بنابراین مهم است که در مواقع عدم استفاده، آن‌ها را تمیز و خشک نگه دارید. کیت های خشک سمعک به طور خاص برای این منظور ساخته شده است. همچنین مهم است که باتری ها را زمانی که استفاده نمی کنید خارج کنید زیرا باتری های خورده شده می توانند به مدار داخلی آسیب جدی وارد کنند. رایج‌ترین نشانه‌های نیاز به تعمیر زمانی است که بازخورد رخ می‌دهد، یا زمانی که کمک حتی پس از تعویض باتری و تعویض فیلترها شروع نمی‌شود. اگر این وضعیتی است که شما در آن قرار گرفته‌اید، با ما تماس بگیرید، ما می‌توانیم به تشخیص مشکل کمک کرده و بهترین اقدام را پیشنهاد کنیم. سمعک ها دستگاه هایی با قطعات متحرک بسیار ریز هستند که برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند باید نگهداری شوند. حتی اگر سمعک خود را نگهداری کنید، ممکن است تعمیرات و نگهداری کوچکی وجود داشته باشد که باید در طول زمان انجام شود. سمعک‌های شما نیز ممکن است در طول زمان به تنظیمات نیاز داشته باشند تا مطمئن شوید که بهترین عملکرد ممکن را برای شما دارند. اگر به نظر می رسد سمعک شما درست کار نمی کند، آن را به کلینیک ما بیاورید. بسیاری از مشکلات را می توان در کلینیک توسط تیم ما برطرف کرد یا می تواند برای تعمیر به سازنده ارسال شود. اگر در مورد تعمیر و نگهداری سمعک خود سؤالی دارید، لطفاً برای دریافت کمک با کلینیک ما تماس بگیرید.

تعمیر سمعک در شمال تهران تعمیر سمعک

اگر تعمیرات ساده باشند، به راحتی در کلینیک ما مدیریت می شوند. اغلب اوقات تمیز کردن و بررسی کامل سمعک مشکلات سمعک را حل می کند. گاهی اوقات سمعک نیاز به تعمیرات کوچکی دارد مانند: تعویض لوله ها تعویض محافظ های مومی تمیز کردن گیرنده ها ما سمعک‌های هر برندی را تعمیر و تمیز می‌کنیم تا آن‌ها را در حد توان خود نگه داریم. تعمیرات کوچک را می توان در کلینیک در حالی که منتظر هستید انجام داد. اگر آسیب شدیدتر باشد، سمعک برای تعمیر به کارخانه‌های سازنده ارسال می‌شود. ممکن است بین 5 تا 10 روز کاری طول بکشد تا سمعک شما پس از تعمیر دریافت شود. این تعمیرات ممکن است تحت پوشش بسته گارانتی سمعک شما باشد. اگر سمعک شما تحت گارانتی نیست، تا زمانی که بیش از 5 سال از عمر آن نگذشته باشد، ممکن است همچنان توسط سازنده تعمیر شود. هنگامی که شما شروع به استفاده از سمعک جدید می کنید، ممکن است سمعک به تنظیمات یا تنظیم اضافی نیاز داشته باشد. خوب است صبور باشید، زیرا سازگاری با استفاده از سمعک ممکن است زمان ببرد. مغز شما فرآیندی را طی می کند که با تمرکز متفاوت و فیلتر کردن صداهایی که از سمعک می آیند، سازگار شود. اگر چیزی نیاز به تغییر دارد از صحبت کردن نترسید. این یک تلاش گروهی است تا مطمئن شوید سمعک شما به خوبی کار می کند تا به شما کمک کند. در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد ممکن است نیاز به تنظیماتی در سمعک خود داشته باشید: صدای سوت مانند در گوش شما نوسانات حجم کاهش شنوایی اضافی درد یا ناراحتی در گوش یا اطراف آن همچنین ممکن است متوجه شوید که با گذشت زمان، شنوایی شما تغییرات جزئی را تجربه می کند. این می تواند باعث شود که سمعک شما به اندازه گذشته کمکی نکند. بنابراین ما به مشتریان خود توصیه می کنیم برای معاینه دوره ای شنوایی مراجعه کنند.

قرار ملاقات های مراقبت از راه دور

یکی از بهترین زمان‌ها برای انجام تنظیمات سمعک زمانی است که در محیطی هستید که مشکل در آن رخ می‌دهد. اکنون می توانید با ارائه دهنده مراقبت شنوایی خود از راه دور یک قرار ملاقات رزرو کنید. آنها می توانند سمعک را در زمانی که در کافی شاپ هستید، در خانه در هوای نامساعد یا در زمستان در سفر هستید تنظیم یا تعمیر کنند. به این ترتیب مشکل می تواند در زمان واقعی حل شود و دقیق تر باشد. خدمات سمعک از راه دور برای افرادی که سمعک های سازگار با مراقبت از راه دور، فناوری تلفن هوشمند و اتصال وای فای دارند، در دسترس است. چه زمانی باید با یک متخصص شنوایی مشورت کرد چه تعمیر کوچک باشد چه بزرگ، ما می توانیم سمعک شما را تعمیر کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشند. اگر به خدمات تعمیر سمعک ما نیاز دارید، لطفا با کلینیک شنوایی ما تماس بگیرید.
شنوایی سنجی و سمعک فراشنوا
تنظیم انواع مدل های سمعک اتیکن، زیمنس، هانساتون، یونیترون، ریسوند و سایر برندهای سمعک در مرکز فراشنوا انجام می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.