تعمیر سمعک زیمنس

تعمیر سمعک زیمنس

تعمیر انواع سمعک زیمنس

تعمیر سمعک زیمنس ::ما می دانیم که چقدر مهم است که بتوانید همه چیز اطراف خود را بشنوید و وقتی نمی توانید چقدر استرس زا و طاقت فرسا است. سمعک‌ها به بیماران بی‌شماری توانایی برقراری ارتباط مؤثرتر با عزیزانشان و درگیر شدن دوباره در مکالمات را داده‌اند. سمعک به افراد این آزادی را می دهد که همه چیزهایی را که دنیا به آنها ارائه می دهد بشنوند. اما وقتی سمعک شما خراب می‌شود، این احساس می‌شود که گویی از همه چیز و همه چیز بریده شده‌اید. نترسید! در برخی مواقع، سمعک‌های قدیمی ممکن است نیاز به تعمیر یا برنامه‌ریزی مجدد داشته باشند و بسیاری از آنها فقط به تعمیر کوچکی نیاز دارند تا مانند گذشته کار کنند. این یک مشکل رایج است که به راحتی می توان به آن پرداخت. اگر بازخورد یا تداخل را تجربه می کنید، تناسب کمتری دارید، یا اگر علائم قابل مشاهده ای از آسیب یا نقص وجود دارد، سمعک شما نیاز به توجه حرفه ای دارد. اگر مشکوک هستید که سمعک شما به تعمیر یا تمیز کردن بیش از آنچه در خانه انجام می دهید نیاز دارد، با شرکت زیمنس تماس بگیرید یا پیامک دهید. ما شنوایی شما را در زمانی که از وسایل کمکی استفاده می‌کنید آزمایش می‌کنیم تا مطمئن شویم بهترین شنوایی را که می‌توانیم به شما ارائه دهیم. تنظیم دوره ای سمعک، نظافت منظم و مشاوره مداوم برای رضایت مستمر شما از سرمایه گذاری ما در شنوایی بهتر است.

خدمات تعمیر سمعک زیمنس چگونه کار می کند؟

وقتی سمعک شما کار نمی کند، می خواهید آن را با کمترین تاخیر ممکن تعمیر کنید. ما می توانیم تعمیرات را در دفتر خود انجام دهیم. ما همچنین می‌توانیم سمعک‌های آسیب‌دیده‌تر را برای تعمیر به تولیدکنندگان بفرستیم. ما از اکثر برندهای بزرگ مراقبت می کنیم.

مشکلات رایج سمعک

چندین مشکل سمعک وجود دارد که معمولاً با چند مرحله عیب یابی ساده قابل حل است و ممکن است نیازی به تعمیر سمعک نباشد. این شامل: سمعک من هیچ صدایی تولید نمی کند. سمعک‌های من صدا تولید می‌کنند، اما خیلی نرم یا مخدوش هستند.» سمعک های من صدای سوت یا وزوز تولید می کنند. سمعک من در گوشم نمی ماند. اگر سمعک شما از نظر فیزیکی آسیب دیده است، کیس ترک خورده است یا دیگر به درستی جا نمی شود، باید با زیمنس تماس بگیرید. تعمیر انواع سمعک زیمنس

عیب یابی مشکلات سمعک

اغلب مشکلات سمعک را می توان با بررسی تنظیمات یا تمیز کردن موم یا زباله حل کرد. اگر با مشکلات ذکر شده در بالا مواجه هستید، این مراحل را دنبال کنید. مطمئن شوید که سمعک شما روشن است. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما هی، برای همه ما اتفاق می افتد! سمعک خود را بردارید و دوباره آن را وارد کنید. ممکن است به درستی در گوش شما قرار نگرفته باشد. اگر سمعک شما دارای کنترل دستی صدا است، مطمئن شوید که تا آخر خاموش نباشد. مطمئن شوید که باتری به درستی در سمعک شما قرار گرفته است. سعی کنید باتری سمعک خود را تعویض کنید، یا اگر باتری قابل شارژ دارید، آن را شارژ کنید. مطمئن شوید که موم گوش یا سایر مواد زائد در گوشی وجود ندارد و در صورت لزوم تمیز کنید. بین برنامه ها جابه جا شوید یا تنظیمات را تغییر دهید تا ببینید آیا این تفاوت ایجاد می کند. ممکن است به طور تصادفی به یکی دیگر تغییر کرده باشید. این امکان وجود دارد که شما به طور تصادفی تنظیمات حلقه یا سیم پیچ را روشن کرده باشید. اگر دارید، آن را به تنظیمات معمولی میکروفون برگردانید. اگر این مراحل جواب نداد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به متخصصین مراجعه کنید. تعمیر سمعک زیمنس

چه زمانی تعمیرات سمعک لازم است؟

اگر نمی توانید مشکل سمعک خود را به تنهایی حل کنید، قدم بعدی مراجعه به متخصصین است. در صورتی که: شما مراحل عیب یابی را امتحان کرده اید و کار نمی کنند. سمعک شما از نظر فیزیکی آسیب دیده است. به عنوان مثال، ممکن است یک ترک در کیس وجود داشته باشد یا قطعه ای گم شده باشد. شما معتقدید بخشی از مسئله این است که شنوایی شما تغییر کرده است و باید سمعک خود را دوباره برنامه ریزی کنید. بسته به نوع تعمیرات مورد نیاز، ارائه دهنده تعمیرات ممکن است بتواند آنها را در فروشگاه در طول قرار ملاقات شما انجام دهد. با این حال، گاهی اوقات این امکان پذیر نیست و آنها باید برای تعمیرات لازم به سازنده ارسال شوند.

انواع تعمیرات سمعک

اگر در حال عیب یابی هستید، ممکن است چندین مورد در دستگاه شنوایی شما اشتباه باشد. برخی از موارد رایجی که متخصص شنوایی یا سازنده شما ممکن است نیاز به تعمیر آنها داشته باشد عبارتند از: لوله داخلی - این سمعک را به گیرنده متصل می کند و ممکن است با موم مسدود شود. میکروفون - اگر با صدا مشکل دارید، میکروفون احتمالا مقصر است. مورد - اگر این قطعه آسیب دیده یا ترک خورده باشد، به احتمال زیاد باید برای تعمیر به سازنده متخصص مراجعه کنید. محفظه باتری - ممکن است باتری به اشتباه قرار گرفته باشد، اما اگر بیشتر از این باشد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض محفظه باتری داشته باشید.

مراحل مربوط به تعمیر سمعک

شنوایی‌شناس سمعک شما را بررسی می‌کند، باتری را برای شما بررسی می‌کند و علائم واضح آسیب را بررسی می‌کند. ما کثیفی و گرفتگی را پاک می کنیم و فیلتر موم را بررسی می کنیم و در صورت لزوم آن را تعویض می کنیم. همچنین بررسی خواهیم کرد که آیا هر یک از اجزای پیچیده آسیب دیده است یا خیر، و در این صورت، آنها را تعویض کرده یا برای تعمیر به سازنده ارسال می کنیم. مسائل رایجی که می تواند به اجزای داخلی آسیب برساند، گرفتگی بیش از حد و رسوب موم، غوطه ور شدن در مایع، و ضربه فیزیکی و بقیه موارد را چک می کنیم.

تعمیر سمعک شخصی و حرفه ای در زیمنس

در جلسه یادبود در زیمنس، هدف ما این است که ببینیم همیشه با شما به شیوه‌ای شخصی و حرفه‌ای رفتار می‌شود، چه زمانی که برای اولین بار به دیدن ما می‌آیید و هم بعد از آن. اگر با کم شنوایی دست و پنجه نرم می کنید یا با سمعک خود مشکل دارید، با ما تماس بگیرید یا برای تعیین وقت با شماره 02188922656 تماس بگیرید.  

کلینیک شنوایی و سمعک فراشنوا

تجویز جدیدترین مدل های برند سمعک آلمانی، دانمارکی، سویسی، امریکایی و... در مرکز فراشنوا انجام می شود. 09105241071(مشاوره آنلاین) 02188949368 اینستاگرام جهت مشاهده نتایج درمان: Samak_farashenava (سمعک فراشنوا)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.